Newsy MMA Userów

Paweł doskonale o tym wie już od dawna i nie przeszkadza mu to w traktowaniu mnie jak wcześniej :).
Chyba nie myślisz ze mam obawy o to.. Tak na serio to szczerze gratuluje, bez żadnych przekąsów. Cieszy ze ekipa z mmarocks sobie dobrze radzi w tym polskim MMA :wink:

Było, ban :lol:
karolagif_arhnaxs.gif

“Her fight with Claudia (Gadelha) opened up a lot of gaps in her game for us,” Andrade told MMAjunkie after a fan Q&A prior to UFC Fight Night 95’s official weigh-ins this past Friday in Brasilia, Brazil. “Joanna has a weak chin. She was knocked down with a jab. Who gets knocked down with a jab? Joanna. So I think it’s a good area for us to work at.

“I did some ground training with Joanna,” Andrade said “I trained with her and she made a comment that I was stronger than Claudia. This just makes me more confident for this fight. I know I can either use the ground or strike with her.”

Polecam wejść na profil Mirka na Facebooku. Co tam sie odjaniepawla to ja nie mam pytań :)

Ja pierdole. Nie róbcie nam tego. Żadnego Polaka? :jon:

Kolejne zestawiania na Belfast

Kevin Lee vs. Magomed Mustafaev
Zak Cummings vs. Alexander Yakovlev

3 max 4 wolne miejsca jeszcze na karcie

Ja pierdole. Nie róbcie nam tego. Żadnego Polaka? :jon:

Kolejne zestawiania na Belfast

Kevin Lee vs. Magomed Mustafaev
Zak Cummings vs. Alexander Yakovlev

3 max 4 wolne miejsca jeszcze na karcie
Kurwy nie ludzie!

Może chociaż Fabińskiego dadzą. . .

Grubo pojechał

edit:
Haha, następny :lol:

Maldonado wraca po porazce z Fedorem i jutro się leje z jakimś nołnejmem :crazy:

Back