1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Kto będzie w Łodzi na KSW 17?

Discussion in 'Forum MMA' started by Anonymous, Nov 18, 2011.

  1. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,710
    Zdobyte Lajki:
    34,063
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Zastanawia mnie, ilu rockersów wybiera sie na żywo oglądać galę KSW. Może dla lepszego rozpoznania jak ktoś ma - niech przyodzieje koszulkę mma rocks. Ja zakładam :-)



    [​IMG]
     
  2. Kalogero

    Kalogero Maximum FC
    Bantamweight

    Dołączył:
    May 25, 2011
    Komentarze:
    1,442
    Zdobyte Lajki:
    217
    Punkty:
    1,790
    Szukajcie "chłopa" z 50 cm w bicu i koszulce mmarocks.Choć dla lepszej identyfikacji proponuję jeszcze komiks w ręku z ..kaczorem Donaldem np!:)



    Edit: ta Ci będzie za mała! :)
     
  3. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,710
    Zdobyte Lajki:
    34,063
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    50 w łapie nigdy nie miałem. Jak ćwiczyłem regularnie to do 47 dobiło (teraz dużo mniej) :-)



    Będziesz Mocium Panie?
     
  4. Kalogero

    Kalogero Maximum FC
    Bantamweight

    Dołączył:
    May 25, 2011
    Komentarze:
    1,442
    Zdobyte Lajki:
    217
    Punkty:
    1,790
    A wydawało mi się,że padła ta magiczna 50 w naszej rozmowie kiedyś :) Ja i tak najwięcej miałem 39 :)



    Nie będę niestety,bo na wakacje się wybieram i to ostatni weekend przed wylotem,masa spraw na głowie i pewnie i tak wszystkiego nie ogarnę.Fajnie by było jakbyście się skrzyknęli tam(lub kiedykolwiek gdziekolwiek indziej)-ludzie przestają być anonimowi,inaczej jakoś się rozmawia,choć taka forma też ma swój urok;) Ja się trochę wyłączyłem ostatnio z forum,bo nie ukrywam,poczułem się tu staro czytając przy jakims temacie "roczniki" chłopaków. :/
     
  5. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,710
    Zdobyte Lajki:
    34,063
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    No cóż , czas leci. Ale kilku starych pryków sie znajdzie. Ps. Pozdrów Asię :-)



    Btw. Redakcja sie wybiera?
     
  6. pwn

    pwn Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Sep 15, 2010
    Komentarze:
    452
    Zdobyte Lajki:
    4
    Punkty:
    2,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Łódź
    Ja będę ;) Kaczka, jak Cie wyczaić ? :-) A tak na serio, to można się przecież gdzieś styknąć w umówionym miejscu, fajnie byłoby sie poznac na zywo, a nie tylko wirtual.
     
  7. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,710
    Zdobyte Lajki:
    34,063
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Ja tam nie będę się nigdzie stykał :-)



    Koszulka mma rocks - i to wszystko
     
  8. Massimo86

    Massimo86 Shark Fights
    Lightweight

    Dołączył:
    May 21, 2010
    Komentarze:
    1,183
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,790
    Kaczka wstydz sie, pwn chcial sie z Toba postykac, a Ty tylko proponujesz aby sie poubierac dla niego ;)
     
  9. Ruff Ryder

    Ruff Ryder EFC Africa
    Flyweight

    Dołączył:
    Sep 25, 2009
    Komentarze:
    2,689
    Zdobyte Lajki:
    810
    Punkty:
    2,790
    Miasto:
    łódzkie
    Ja będe, ale widze kaczka strach Ci nie pozwala się spotkać, więc lipa.
     
  10. pwn

    pwn Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Sep 15, 2010
    Komentarze:
    452
    Zdobyte Lajki:
    4
    Punkty:
    2,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Łódź
    To ja juz sie nie będę stykał.
     
  11. stasinek34

    stasinek34 PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Jun 25, 2010
    Komentarze:
    6,354
    Zdobyte Lajki:
    334
    Punkty:
    1,790
    Kaczka się wstydzi i tyle.
    Głupie pytanie zadałeś, kolego.
     
  12. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,710
    Zdobyte Lajki:
    34,063
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Samś gupi:-)
     
  13. stasinek34

    stasinek34 PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Jun 25, 2010
    Komentarze:
    6,354
    Zdobyte Lajki:
    334
    Punkty:
    1,790
    Być może. ;)
     
  14. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,710
    Zdobyte Lajki:
    34,063
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Ale zgaduję,że więcej osób z forum będzie (łącznie z redakją) - ale nie chce się nikomu napisać...:-)
     
  15. stasinek34

    stasinek34 PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Jun 25, 2010
    Komentarze:
    6,354
    Zdobyte Lajki:
    334
    Punkty:
    1,790
    Kaczka, no redakcja to tam będzie "obowiązkowo"...
     
  16. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,710
    Zdobyte Lajki:
    34,063
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Poszukam kogoś z redakcji...Z widzenia tylko Escobara kojarzę i Tidzeja (ale ten to pewnie poza Polską bedzie):-)
     
  17. Sebbeks

    Sebbeks Legacy FC
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jan 22, 2011
    Komentarze:
    1,858
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,790
    TJ to w Indonezji siedzi, więc raczej nie będzie.
     
  18. zoom

    zoom UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    May 27, 2011
    Komentarze:
    10,694
    Zdobyte Lajki:
    11,463
    Punkty:
    1,790
    cos malo ludzi chce sie ujawnic kaczce xD
     

Share This Page