kswtv.com za granicą

kaktus

Oplot Challenge
Light Heavyweight
Siema! Chciałem się zapytać jak działało kswtv.com za granicą? Czy to jest bezpieczna platforma czy loteria?
 

kaktus

Oplot Challenge
Light Heavyweight
Dzięki, oby coś się w tym temacie poprawiło ale to już druga gala z rzędu w której są problemy z kswtv.
 

LiT

Oplot Challenge
Welterweight
hej. Napisalem juz post w tym temacie ale sie nie pojawil (mam nadzieje ,ze nie pojawi sie pozniej:) )



Ogladalem w Norwegii. Minusy: Opoznienie. Jak jest napisane 19 to 19..w koncu to ppv, za ktore place. A ja otrzymalem widok prawie pustej hali.. Rozdzielczosc: niby hd, ale nawet nie ma porownania z fejsbukowym ufc czy wieloma innymi rzeczami jakie ogladam przez internet. Plynnosc: nie bylo zle, ale daleko do plynnosci jakiej oczekuje w czasie ogladania tak dynamicznego sportu; zmniejszenie jakosci niby poprawialo troche sprawe ale wygladalo to juz suabo. Przycielo powazniej tylko raz, tuz przed rozpoczeciem walki Materli..niby na ok 20sec ale jednak. Juz myslalem ,ze klops , padlo kilka brzydkich slow, cale szczescie wrocilo



plusy: Dzwiek ok..no i udalo sie zobaczyc gale:) no i alternatywa dla ipli.



Choc oczywiscie pewnie to wina mojego internetu i mnie:) Przed nastepna gala postaram sie juz miec fiber , licze na 2,3 klatki wiecej :>
 

herrflick

Bellator
Lightweight
jak pisalem wczesniej : w drugiej rundzie walki gamera stream sie skonczyl i nie bylo mozna juz go wznowic do konca gali .Przy refreshu pojawial sie napis ze trwa autoryzacja i tak do konca gali
 

Ian

Maximum FC
Middleweight
oglądałem w Anglii, w hd muliło, w sd było ok ale rozdzielczosc kiepska, całą gale obejrzałem bez zacinek wiec wystawiłbym 4 w 6 punktowej skali oceniania
 

Josh

Jungle Fight
Heavyweight
Ludzie jak muliło w HD a w niższej już nie to winny jest dostawca internetu...
 

Solaris

UFC
Welterweight
Jeśli ktoś ma dostęp do nagrania którejś z walk z angielskim komentarzem, to prosiłbym o udostępnienie.
 
Top