Formuła 1


Rok temu w SPA mógł zginąć Leclerc, słynny wypadek z Alonso. Halo w tamtym przypadku pomogło, tutaj był uderzenie prosto w bok kokpitu.
 
comment_E7cuQ8cpirmDp0N0HSPlBVDBLPh6qtvc,w400.jpg
 
Co się odjaniepawlało na tych kwalifikacjach to głowa mała. W końcu Grande Strategia Ferrari zadziałała. Blokując wszystkich zablokowali i Merca :devil smile1:
 
Co się odjaniepawlało na tych kwalifikacjach to głowa mała. W końcu Grande Strategia Ferrari zadziałała. Blokując wszystkich zablokowali i Merca :devil smile1:
Gdyby ruszyli kilka sekund wcześniej to mieliby 1-2. Bo Merce by nie zdążyły i sami by jechali.
 
ExZ_I0mXMAIv7I-


Pierwszy pokaz siły za nami, póki co takie różnice wystarczą Maxowi na pewną wygraną. Zobaczymy jak Mercedes odpowie w kluczowych momentach weekendu.
 
Wygląda na to, że powraca wielki Red Bull, Max z wielką szansą na mistrza i być może, miejmy nadzieję, że koniec Hamiltona.
Trzymam za to kciuki.
 
Wygląda na to, że powraca wielki Red Bull, Max z wielką szansą na mistrza i być może, miejmy nadzieję, że koniec Hamiltona.
Trzymam za to kciuki.
Z tego co wiem James teraz się skupi na sezonie 2022, więc to jest strata w tym roku, ale zysk w przyszłym.
 
Z tego co wiem James teraz się skupi na sezonie 2022, więc to jest strata w tym roku, ale zysk w przyszłym.
Możesz mieć rację i tak się wydaje, ale może być tak, że to zasłona dymna z tym 2022 rokiem i zwyczajnie coś przestało stykać w Mercedesie.
Ale co do 2022 to czuję, że podrażnione Ferrari stanie na chu.u i zaskoczy za rok. W sumie życzył bym tego wszystkim kibicom i sobie.
 
Możesz mieć rację i tak się wydaje, ale może być tak, że to zasłona dymna z tym 2022 rokiem i zwyczajnie coś przestało stykać w Mercedesie.
Ale co do 2022 to czuję, że podrażnione Ferrari stanie na chu.u i zaskoczy za rok. W sumie życzył bym tego wszystkim kibicom i sobie.
Największy problem Red Bulla w tym roku to niezawodność. Hamilton od lat nie miał usterki podczas wyścigu i zawsze dojedzie w top 3. Jeśli Max straci 50 - 75 pkt przez DNF to może być po zawodach.
 
Back
Top