Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
A co myślicie o czyszczeniu wtrysków jakimiś dodatkami?
Coś w ten deseń?
Wyprowadz ojca z błędu.Znalazłem fajne Mondeo zamiast tego S-Maxa i mój ojciec stwierdził że za dużo nalatane, on się boi takich przebiegów (186tys km w aucie z 2011)
Ale jakby było kręcone na 120tys to by była gitara.Znalazłem fajne Mondeo zamiast tego S-Maxa i mój ojciec stwierdził że za dużo nalatane, on się boi takich przebiegów (186tys km w aucie z 2011)
Tak na prawdę to żaden przebieg powiedziałbym, że nawet mało, jak ma tylko tyle to nie słuchaj tylko bierz i będzie jeździć jeszcze drugie tyle :DZnalazłem fajne Mondeo zamiast tego S-Maxa i mój ojciec stwierdził że za dużo nalatane, on się boi takich przebiegów (186tys km w aucie z 2011)
U mnie 300k i jeszcze na pierwszym sprzęgle latam. Zmienie na wiosnę razem z rozrządem.U mnie 240k i dopiero będę sprzęgło od nowości wymieniał, bo zaczyna swiszczec.
Ja na moim pasku nabiłem już 300k, a miał przed tym 200k. W Afryce to nówka nieśmiganaZnalazłem fajne Mondeo zamiast tego S-Maxa i mój ojciec stwierdził że za dużo nalatane, on się boi takich przebiegów (186tys km w aucie z 2011)
Cos się rozjezdza image ostatnioJa na moim pasku nabiłem już 300k, a miał przed tym 200k. W Afryce to nówka nieśmigana
Z tego co wiem, to w mk2 była skrzynia CVT. Nie jest to ani tanie w naprawach ani dobre. Chociaż kolega ma taki wynalazek u siebie i sobie chwali. Sam zawsze wybieram samochód z automatem, już trzeci z rzędu, ale za każdym razem to kupowanie kota w worku. Nie wiesz jak auto było użytkowane, czy był wymieniany olej itp. Ostatnim zakupem była Insignia właśnie z automatem Aisin z przebiegiem 137000. Do końca serwisowana w aso, a tam żadnych wpisów o wymianie oleju. Pytam się w aso czemu nie wymieniają, a oni ze to niewymienialny olej na cały żywot skrzyni. Czyli są jeszcze ludzie, którzy w to wierzą niestety. Wymieniłem i śmiga aż miło. Jakbym chciał focusa z automatem to dozbieralbym do mk3 gdzie siedzi już powershift (i tu raczej przebieg mały i udokumentowana historia bo jego naprawy są okrutnie drogie a potrafi się posypać po 200.000)@Comber i reszta. Wracając do Focusa MK2. Jak tam spisuje się skrzynia automatyczna? Klasyczna, hydrauliczna. Biorę też mocno pod uwagę auto z automatem i pojawiają się takie egzemplarze Focusa, które mnie by interesowały. Myślę tylko i wyłącznie o tej wersji benzynowej 2.0.
W takim razie musze się dowiedzieć bo z tego co jest napisane to jest klasyczny hydraulik a nie ta bezstopniowa CVT.Z tego co wiem, to w mk2 była skrzynia CVT. Nie jest to ani tanie w naprawach ani dobre. Chociaż kolega ma taki wynalazek u siebie i sobie chwali. Sam zawsze wybieram samochód z automatem, już trzeci z rzędu, ale za każdym razem to kupowanie kota w worku. Nie wiesz jak auto było użytkowane, czy był wymieniany olej itp. Ostatnim zakupem była Insignia właśnie z automatem Aisin z przebiegiem 137000. Do końca serwisowana w aso, a tam żadnych wpisów o wymianie oleju. Pytam się w aso czemu nie wymieniają, a oni ze to niewymienialny olej na cały żywot skrzyni. Czyli są jeszcze ludzie, którzy w to wierzą niestety. Wymieniłem i śmiga aż miło. Jakbym chciał focusa z automatem to dozbieralbym do mk3 gdzie siedzi już powershift (i tu raczej przebieg mały i udokumentowana historia bo jego naprawy są okrutnie drogie a potrafi się posypać po 200.000)
W takim razie musze się dowiedzieć bo z tego co jest napisane to jest klasyczny hydraulik a nie ta bezstopniowa CVT.
Skrzynia jak skrzynia, prędzej czy później się spierdoli, kwestia tego czy prędzej czy później i jakie są wtedy koszta. Jeżeli chodzi o rozbieranie na MK3 to w ogóle nie ma tematu na ten moment. Gdybym chciał wydać tyle kasy to od razu był pytał o MK3. Wiesz jak jest z tym zbieraniem. Zawsze będzie coś na co można dozbierać.
Łooo kurwa, nic na kole dwumasowym...to tak, jak kupić auto z aluminiowym zawieszeniem wielowahaczowym, bo lżejsze, i ćwierć setnej sekundy na światłach utniesz ...Wiem wiem. W automatach, to w zasadzie zawsze jest drogo. Remonty idą w grube tysiące, nie ma szans na setki, nawet gdy mi padła skrzynia w starym golfie trójce. Wiem że ten powershift jest wyjątkowo drogi, bo przekracza 10000 zł, dsg też się lubi wysypać i to najczęściej okolice 8 tysięcy. CVT to w większości aut porażka. Jeździłem taką skrzynią w Aurisie (hybryda), Quasqui’u (przez tą skrzynię nie kupiłem tego auta) i A6 czyli multitronic, który jako jedyny z tej trójki dawał radę, ale żywotność też podobno okolice 200.000. Musisz po vinie sprawdzić co to za skrzynia i to u kogoś ogarniętego w temacie, bo Ford potrafi różnie opisywać. No i się przejechać, bo może akurat Tobie podpasuje. Dla mnie to wycie silnika jest nie do zaakceptowania, jak odkurzacz (szczególnie w aurisie). A co do innych skrzyń, to trzeba też pamiętać że dwusprzęgłówki (dsg, powershift) mają koła dwumasowe więc dochodzi Ew.koszt wymiany. Klasyki tego nie mają. Najbardziej pewne skrzynie chyba to jakieś stare lexusy i mercedesy. To nie demony prędkości, ale ciężko je zniszczyć
http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php?topic=21049.0View attachment 13498
Pany wywaliło mi 3 kontrolki 10 minut temu. TRC OFF, VSC, Check engine. Co to może byc. Auto avensis kombi 07 r. 1.8 benzyna
Trzeba było brać F...View attachment 13498
Pany wywaliło mi 3 kontrolki 10 minut temu. TRC OFF, VSC, Check engine. Co to może byc. Auto avensis kombi 07 r. 1.8 benzyna
Ciężko stwierdzić - przy drugim odpaleniu zapalą się znów, i zgasną. Przy trzecim odpaleniu zapalą się już na stałe. Podstawowych przyczyn jest sporo, a do tego dochodzi możliwość kombosów i innych, mniej oczywistych. Nie kombinuj - najlepiej pod komputer podłączyć. Moze egr, moze zawory na pompie, moze wtryski a nawet kat zapchany... lub przewody paliwowe zanieczyszczone. Ale to takie absolutne banały. Może być coś innego.View attachment 13498
Pany wywaliło mi 3 kontrolki 10 minut temu. TRC OFF, VSC, Check engine. Co to może byc. Auto avensis kombi 07 r. 1.8 benzyna
No ładnie umiesz kopiować tekst:Ciężko stwierdzić - przy drugim odpaleniu zapalą się znów, i zgasną. Przy trzecim odpaleniu zapalą się już na stałe. Podstawowych przyczyn jest sporo, a do tego dochodzi możliwość kombosów i innych, mniej oczywistych. Nie kombinuj - najlepiej pod komputer podłączyć. Moze egr, moze zawory na pompie, moze wtryski a nawet kat zapchany... lub przewody paliwowe zanieczyszczone. Ale to takie absolutne banały. Może być coś innego.
Klasyczne errory w tym przypadku to:
P2002
P0400 exhaust gas recirculation flow
P0200 injector circuit/open
C1201 engine control system
Rozwiązania:
P2002 - wyciąłeś (lub poprzedni właściciel) filtr DPNR montażem emulatora i musiał zacząć szwankować, bo on ma za zadanie przeciwdziałać kodowi P2002
P0400 Wyczyść EGR przepływomierz
P0200 Przerwa w obwodzie wtryskiwacza kable lub sam wtryskiwacz
C1201 Nieważny
Tak w skrócie - ale to dopiero komputer powie, jakie błędy tak naprawdę się pojawiły. Nawet przemęczona turbina da takie, lub podobne błędy. Dlatego podepnij pod kompa, i wtedy się okaże, z jakim gatunkiem smoków będzie nam walczyć trza.
Dokładnie, mistrz googla. Skoro się pracowało dla Googla, to znaczy, że umiem guglać. Mam nawet koszulkę
Taaa, ten jeden zwój więcej niż kura - żeby nie srała na podwórku.Poza, oczywiście, jakże skomplikowanym mózgiem kobiet
Przyszła zima i pojebało komputer.View attachment 13498
Pany wywaliło mi 3 kontrolki 10 minut temu. TRC OFF, VSC, Check engine. Co to może byc. Auto avensis kombi 07 r. 1.8 benzyna
Zimówki mam lekko łysawe, co teraz tam polecacie?
235/45R18 98Y
Jakies konkretne biezniki sa teraz na topie?
Budzet jest, sie wstepnie zastanawialem nad miszelinkami, pirelli albo nokiankami, ale to jest x2.Nie wiem jaki masz na to budżet. Ja musiałem kupić teraz na zimę 245/45R18 a nie miałem na ten cel kokosów i wybrałem Kormorany (ok.1200 zł komplet) i jestem mega zadowolony. Powyżej 130 trochę głośne. Poniżej standardowo. W śniegu mistrzostwo.