1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Amputacja palca u nogi

Discussion in 'Suplementacja i Odżywianie' started by dobryskun, Apr 18, 2014.

  1. dobryskun

    dobryskun WSOF
    Welterweight

    Dołączył:
    Mar 19, 2011
    Komentarze:
    3,296
    Zdobyte Lajki:
    3,032
    Punkty:
    1,790
    Tytul ma zwracac uwage ;)


    Pany mam taki problem. Od jakiegos czasu czulem ze duzy palec u prawej stopy mi dretwieje. Czesto chodze w butach roboczych z blacha wiec myslalem ze to od tego (ucisk itd) ale gdy przestalem ich uzywac odretwienie nie zniklo. Teraz czesto z rana po prostu nie czuje koncowki palca. W necie wyczytalem (na jakims kobiecym forum) ze moze byc to miazdzyca, stwardnienie rozsiane albo problemy z krazeniem. Babki polecaja nosic welniane skarpety :D


    Wiec tu moje pytanie - mial ktos cos takiego?


    Dodam ze jak trenowalem to czesto mialem ten palec wybity, raz zlamany a i cala stopa byla uszkodzona kilka razy. Ale ostatni uraz byl 3 lata temu.


    Wiec, obcinac palucha czy jeszcze sie wstrzymac?
     
  2. cypher

    cypher PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Dec 28, 2013
    Komentarze:
    6,301
    Zdobyte Lajki:
    8,061
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Lekarz nie gryzie. To chyba tyle w tym temacie...
     
  3. Arlovski

    Arlovski UFC
    Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 26, 2011
    Komentarze:
    19,925
    Zdobyte Lajki:
    24,524
    Punkty:
    1,790
    Ja polecam udać się do lekarza. Do rad znalezionych w necie bym się nie stosował. Koniec konców i tak w sieci wyczytasz, że to jednak rak :)



    W necie każda choroba to rak:)
     
  4. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,721
    Zdobyte Lajki:
    34,029
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Obciąć !



    A tak serio - do lekarza.



    Na omoje oko , oczywiscie kilka opcji wchodzi w grę :



    1) Dna moczanowa



    2) Neuropatia



    3) cukrzyca



    Yo
     
  5. Sadistic

    Sadistic Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Feb 16, 2014
    Komentarze:
    469
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    790
    Najlepszym wyjściem w takiej sytuacji jest wizyta u specjalisty.
     
  6. Sajd

    Sajd Ground Game

    Dołączył:
    Mar 30, 2010
    Komentarze:
    2,627
    Zdobyte Lajki:
    262
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Szczecin
    Kiedyś słyszałem historie pewnego trenera BJJ ze Stanów któremu ciągle łamał się palec u stopy podczas treningów to go poprostu amputował i miał po problemie. Ale czy jak boli coś to powinno się sobie to od razu uciąć? Bo mnie często boli głowa...
     
  7. PioTRTek

    PioTRTek ONE FC
    Welterweight

    Dołączył:
    Jan 31, 2014
    Komentarze:
    2,407
    Zdobyte Lajki:
    1,600
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Ja bym się wstrzymał, skontaktował się z lekarzem i przestał czytać kobiece fora :-)
     
  8. baju

    baju Vale Tudo
    Championship
    Cohones MMARocks

    Dołączył:
    Aug 8, 2012
    Komentarze:
    27,332
    Zdobyte Lajki:
    36,785
    Punkty:
    5,790
    Płeć:
    Male
    lol



    to tak serio? od tylu lat cos Ci sie dzieje i teraz nagle ogarnales fora kobiece po czym decyzja o ucieciu palca? ja pierdole, cohones bejbi. popros ojca zeby Cie przytrzymal i niech mama ucina. pondro!
     
  9. Comber

    Comber UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 11, 2011
    Komentarze:
    15,788
    Zdobyte Lajki:
    17,657
    Punkty:
    1,790
    Rofl, do lekarza, a nie na forum pisac.
     
  10. Perfumiarz

    Perfumiarz PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Mar 9, 2010
    Komentarze:
    6,339
    Zdobyte Lajki:
    3,630
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Yo, nosiłem przez kilka tygodni buty z blachą i miałem to samo, w 99% przeszło gdy przestałem ich używać, ale ten 1% pozostał i czasem mam tam samo jak ty. Idź do lekarza a później napisz co i jak :)
     
  11. Mojso

    Mojso KSW
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 2, 2011
    Komentarze:
    5,964
    Zdobyte Lajki:
    3,880
    Punkty:
    1,790
    To jak już temat o zdrowiu to ja mam taką rozkminę!!! Zawsze słyszałem, że nieleczone zęby, czy tam chore itp. to może przenosić się na inne problemy ze zdrowiem i organizmem, to true story? Czy jakaś urban legend?
     
  12. Tsubasa

    Tsubasa WSOF
    Heavyweight

    Dołączył:
    Aug 12, 2011
    Komentarze:
    3,576
    Zdobyte Lajki:
    103
    Punkty:
    1,790
    Ucinaj. Jeśli jednak go lubisz, łączy cię z nim więź emocjonalna, to wsadź do słoika z formaliną i postaw na widoku. A ile heroicznych historii idzie wcisnąć ludziom. Przemyśl to. Skoro go nie czujesz, to lepiej się nie oszukiwać, że łączy was wspólna przyszłość, najlepiej jest rozstać się od razu.
     
  13. PioTRTek

    PioTRTek ONE FC
    Welterweight

    Dołączył:
    Jan 31, 2014
    Komentarze:
    2,407
    Zdobyte Lajki:
    1,600
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male

    True story
     
  14. baju

    baju Vale Tudo
    Championship
    Cohones MMARocks

    Dołączył:
    Aug 8, 2012
    Komentarze:
    27,332
    Zdobyte Lajki:
    36,785
    Punkty:
    5,790
    Płeć:
    Male
    z zebami to prawda niestety i trzeba je ogarniac poki czas. ostatnie tygodnie pod znakiem dentysty, kuhhhwa. :C
     
  15. Comber

    Comber UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 11, 2011
    Komentarze:
    15,788
    Zdobyte Lajki:
    17,657
    Punkty:
    1,790
    Zalozyciel tematu chyba jest po dobrym skunie ;)
     
  16. dobryskun

    dobryskun WSOF
    Welterweight

    Dołączył:
    Mar 19, 2011
    Komentarze:
    3,296
    Zdobyte Lajki:
    3,032
    Punkty:
    1,790
    dobra tne w takim razie :-) ale z koscia czy same miecho wyrznac?



    pytam na forum o mma z powodu urazow palca ktorych nabawiem sie trenujac mma. taka zaleznosc. a to google skierowalo mnie na kobiece forum. lekarzom nie ufam. a wam Pany jak najbardziej ;)



    @tsubasa



    troche go lubie ale tak naprawde na co mi on potrzebny. ususze i na szyi bede nosil. jeden chuj czy u stopy czy na szyi nie?



    @baju



    rozluznij dupke malolat ;)
     
  17. baju

    baju Vale Tudo
    Championship
    Cohones MMARocks

    Dołączył:
    Aug 8, 2012
    Komentarze:
    27,332
    Zdobyte Lajki:
    36,785
    Punkty:
    5,790
    Płeć:
    Male
    tnijjjjjjjjjjjjjjj, nie pierdol mi to o rozluznianiu. :)



    tylko przed dobrego skuna jebaj!
     
  18. dobryskun

    dobryskun WSOF
    Welterweight

    Dołączył:
    Mar 19, 2011
    Komentarze:
    3,296
    Zdobyte Lajki:
    3,032
    Punkty:
    1,790
    dzieki kurwa, najaraem sie i ujebaem tego u lewej stopy. "zapytaj cohones" kurwa jego mac...
     
  19. spontan

    spontan Legacy FC
    Featherweight

    Dołączył:
    Nov 21, 2011
    Komentarze:
    1,946
    Zdobyte Lajki:
    1,099
    Punkty:
    1,790
    może napisz na samosiakropkapeel tam dają dobre porady
     
  20. zbychumma

    zbychumma WSOF
    Strawweight

    Dołączył:
    Mar 24, 2013
    Komentarze:
    3,098
    Zdobyte Lajki:
    1,544
    Punkty:
    1,190
    upierdol go, szkoda czasu na lekarza
     

Share This Page