Recent content by bialy1232

  1. bialy1232

    Podwieszony UFC Gdańsk (21.10)- Bilety, Dojazdy, Noclegi itd.

    @VoRaNeK masz dzisiejszy dostep do kupna?
  2. bialy1232

    Piłka nożna

    myślę Matszo, że byłeś więcej razy na stadionie Jagiellonii niż ja;) powodzenia
  3. bialy1232

    No obiecałem.

    naprawde fajna robota;)
  4. bialy1232

    Zlot Krakowski - 1.X.2016 - Witajcie Hejterzy w Progach Faveli

    uhuhu dość odległy termin jak dla mnie;) ale brzmi niezle;)
  5. bialy1232

    THE KING. THE NOTORIOUS. Conor McGregor

    jeszcze fajny moment jak go jego laska klepie po ramieniu i mówi "patrz, Joanna idzie", świetny obrazek, Asia ma kolejnego fana
  6. bialy1232

    Piękno MMA w zdjęciach

    planuje zrobić sobie fajny plakacik do antyramy (collage) z urywkami z gal UFC, może ktoś podrzuci jakieś dobre motywy by ukazać piękno tego sportu?:) a może jakiś użytkownik ze zmysłem graficznym pomoże coś takiego zaprojektować? Przydałaby się tylko dobra jakość zdjęć najlepiej w dużej...
  7. bialy1232

    Sprzęt do treningów MMA dla żółtodzioba

    dokładnie, a ja polecam kask firmy TWINS rozmiar L, który akurat mam do sprzedania za jedynie 240zł (jeszcze czuć na nim smukłe rączki, pięknych tajskich kobiet) :)
  8. bialy1232

    UFC w Hamburgu - Dojazdy, Przejazdy, Noclegi itd.

    Widziałem, że ostatnio na galach też się coś bawiłeś w cykanie, wiec masz moje błogosławieństwo:)
  9. bialy1232

    UFC w Hamburgu - Dojazdy, Przejazdy, Noclegi itd.

    nie ukrywam, że z miłą chęcią bym udał się w podobną podróż jak na Zagrzeb, ale skoro nie będziecie jechać przez Czechy to nie widzę atrakcji;) a tak powaznie, to ja raczej odpuszczam
  10. bialy1232

    UFC Rotterdam - Dojazdy, Przejazdy, Noclegi itd.

    my wyglądaliśmy ładniej bo z flagą;)
  11. bialy1232

    The Ultimate Fighter - linki, torrenty, video

    hee proste jak droga przez Czechy:)
  12. bialy1232

    The Ultimate Fighter - linki, torrenty, video

    jakieś hasło dostępowe? żąda Decryption Key
  13. bialy1232

    The Ultimate Fighter - linki, torrenty, video

    Dziękować :)
  14. bialy1232

    The Ultimate Fighter - linki, torrenty, video

    @VoRaNeK jest może gdzieś wersja polskojęzyczna tych dwóch odcinków? kojarzysz moze?
Top