Newsy MMA Userów

Było spuszczanie się nad tym co wasz rudy krulewicz przypajacował na fuzyjnej gali Bellatora i BAMMA, ale wyników nikt nie wrzucił - więc wrzucam. :boss:

Bellator 187:

Walka Wieczoru:
145lbs: A.J. McKee pok. Brian Moore przez poddanie (duszenie zza pleców), runda 3, 4:14

Karta główna:
145lbs: Sinead Kavanagh pok. Maria Casanova przez TKO, runda 1
185lbs: Charlie Ward pok. John Redmond przez nokaut, runda 1, 4:59
165lbs: Kevin Ferguson Jr. pok. Fred Freeman przez poddanie (duszenie zza pleców), runda 1, 1:57

Karta wstępna:
161lbs: Paul Redmond pok. Sergio de Jesus Santos przez jednogłośną decyzję

BAMMA 32:

Walka o mistrzostwo organizacji BAMMA w wadze muszej:
125lbs: Daniel Barez pok. Andy Young przez większościową decyzję

Walka o mistrzostwo organizacji BAMMA w wadze półśredniej:
170lbs: Alex Lahore pok. Richard Kiely przez poddanie (balacha na kolano), runda 1

Karta główna:
135lbs: Dominic Wooding pok. Blaine O’Driscoll przez nokaut, runda 3, 1:47
170lbs: Dylan Tuke pok. David Khalsa przez TKO, runda 2, 1:09
170lbs: Ion Pascu pok. Omar Santana przez jednogłośną decyzję

Mannsour wygrywa przez rnc z mongolem Erdene
Pełne wyniki Road FC 44:

Walka wieczoru:
265lbs: Aorigele pok. Kazuyuki Fujita przez TKO, runda 1

Ćwierćfinały turnieju Road FC w wadze lekkiej:
154lbs: Shamil Zavurov pok. Khuukhenkhuu Amartuvshin przez jednogłośną decyzję
154lbs: Kota Shimoishi pok. Yincang Bao przez poddanie (balacha), runda 2
154lbs: Ronys Torres pok. Tom Santos przez poddanie (balacha), runda 1
154lbs: Mansour Barnaoui pok. Munguntsooj Nandin-Erdene przez poddanie (duszenie zza pleców), runda 1

Karta wstępna:
157lbs: Yilan Sha pok. Shunya Imai przez TKO, runda 1
265lbs: Lahan Wu pok. Yinchuan Wang przez TKO, runda 1
265lbs: Anding Ma pok. Kiyoshi Kuwabara przez jednogłośną decyzję
115lbs: Emi Fujino pok. Aline Sattelmayer przez niejednogłośną decyzję
136lbs: Ze Wu pok. Xiaolong Wu przez TKO, runda 1, 3:09
136lbs: Yuta Nezu zremisował z Baasankhuu Damlanpurev
154lbs: Zhenyue Huang pok. Keisuke Iwata przez TKO, runda 2, 4:01

Paulo Costa o sytuacji między Aśką, a Rose za kulisami.

"I was shocked at the girls (Joanna Jedrzejczyk and Rose namajunas). I was shocked. Not just the fight. The fight was very shocking. But on the day of the weigh-in for the media, for the TV, Joanna said a lot of things to Rose, put her hand on her face ... Rose was frozen with no reaction. When we went backstage, Rose came crying, weeping. I thought, "This girl will not be able to fight. She is emotionally destroyed. " But crying a lot, copiously. Then she sat down, everyone was silent, everyone wanted to comfort her, but a little awkward, right ?! She is young, a young girl, came to pity. This is not right. About twenty minutes later, Joanna enters, teasing, putting her hand on her face and screaming. And the rose crying staring at the floor. He did not need all this. I was about to get Joanna to put her sitting on the other side of the room, like children (laughs). The situation was complicated. It looked like a crying child and another bullying, a very heavy situation. I told my coach, "This girl has no condition to fight tomorrow." And she was alone. Everyone with a coach and she alone. When she gets into the fight, she goes and does that. When I saw that I was very happy, I was really cheering for her."

:wow:

"I was shocked at the girls (Joanna Jedrzejczyk and Rose namajunas). I was shocked. Not just the fight. The fight was very shocking. But on the day of the weigh-in for the media, for the TV, Joanna said a lot of things to Rose, put her hand on her face ... Rose was frozen with no reaction. When we went backstage, Rose came crying, weeping. I thought, "This girl will not be able to fight. She is emotionally destroyed. " But crying a lot, copiously. Then she sat down, everyone was silent, everyone wanted to comfort her, but a little awkward, right ?! She is young, a young girl, came to pity. This is not right. About twenty minutes later, Joanna enters, teasing, putting her hand on her face and screaming. And the rose crying staring at the floor. He did not need all this. I was about to get Joanna to put her sitting on the other side of the room, like children (laughs). The situation was complicated. It looked like a crying child and another bullying, a very heavy situation. I told my coach, "This girl has no condition to fight tomorrow." And she was alone. Everyone with a coach and she alone. When she gets into the fight, she goes and does that. When I saw that I was very happy, I was really cheering for her."

Źródło? Nie ufałbym jego angielskiemu jeszcze aż tak bardzo, ale brzmi grubo. ;)

Grubo, jezeli to prawda to tym bardziej jestem szczesliwy ze JJ dostała wpierdol.
Trzymaj się Rose, 30% Cohones za Tobą !!!

Ruskie robią freaka z grubej rury

Gender-Wars.jpg

nikt przy zdrowych zmysłach (poza brazolami) na to nie pójdzie.
Kiedyś była taka próba w Brazylii i tylko była to akcja aby nagłonic przemoc wobec kobiet, zawiodłem się strasznie. Jak dla mnie Rosjanie to jedyna nacja która może to zrobić i szczerze mocno w to wierzę!

Ale dziki pomysł :lol:. Dobrze że ze zwierzętami nie walczą.
Nie ma chyba opcji żeby to było na poważnie. Zwłaszcza że wybrali 100kilowego zawodnika z jakimś rekordem, a nie 59kilowego bezdomnego.

Ale dziki pomysł :lol:. Dobrze że ze zwierzętami nie walczą.
Nie ma chyba opcji żeby to było na poważnie. Zwłaszcza że wybrali 100kilowego zawodnika z jakimś rekordem, a nie 59kilowego bezdomnego.
Że też KRS1 nie wpadło na pomysł walki np. Porczyk vs Ozdoba :no dawaj:

Back