Ostatnio nieco obejrzałem filmów pomimo masy innych zajęć, więc kilka słów o każdym z nich:
"Bad Kids Go to Hell" ("Niegrzeczne dzieciaki trafiają do piekła") - Biorąc się za oglądanie tego "czegoś", wiedziałem na co się szykuje. Dno do potęgi. Ani to horror, ani to komedia. Kino klasy "D". Nie polecam. Ocena filmu: 2/10
"After Earth" ("1000 lat po Ziemi") - Ależ to było słabe, nie tylko pod względem samej fabuły ale także gry aktorskiej. Wydali miliony na nakręcenie tego "czegoś", kompletnie niepotrzebnie. Ocena filmu: 2/10
"Ambassada" - Z filmu na film Machulski kręci jeszcze gorzej. "Ambassady" praktycznie nie dało się oglądać i tylko momentami była do przełknięcia. Strata czasu na to. Ocena filmu: 2/10
"Z miłości" - Film mógł dużo zyskać dzięki kontrowersyjnemu tematowi. Tymczasem jest nijaki. Są elementy kina psychologicznego ale odnoszę wrażenie, że wsadzone na siłę. Ocena filmu: 3/10
"Raspoutine" ("Rasputin") - Nie ma co się równać z poprzednią wersją z 1996 roku, która została nakręcona i zagrana bardzo dobrze. Tutaj słaby Depardieu, co wpłynęło zresztą na sam film. Ocena fimu: 3/10
"In the Blood" ("In the Blood") - Tania historyjka, gdzie jednoosobowa armia w postaci Giny Carano mierzy się z całym gangiem. Słabe aktorstwo. Jedyny plus, to chwilami Gina. Nic specjalnego. Ocena filmu: 3/10
"Red Dawn" ("Czerwony Świt") - W ogóle nie umywa się do pierwowzoru z 1984 roku. Prawda jest taka, że remake ogląda się nieźle ale niestety, wewnątrz jest pusty i wtórny. Nic specjalnego. Ocena filmu: 4/10
"Truth or Dare" ("Raz dwa trzy umierasz ty") - Ciekawy chwilami, ale generalnie rzecz biorąc, wiele rzeczy skopiowanych z innych filmów. Brytyjczycy nie pokazali tutaj czegoś nowego. Ocena filmu: 5/10
"Paul" ("Paul") - Jak dla mnie "Paul" był zupełnie średnim filmem. Jakoś specjalnie mnie nie śmieszył a szkoda, bo potencjał był duży. Fajna, lekka opowieść i nic więcej. Ocena filmu: 5/10
"Oldboy" ("Oldboy. Zemsta jest cierpliwa") - Jeśli to nie byłby remake, to powiedziałbym że nawet niezły i ciekawy film. Jednakże to jest remake i muszę powiedzieć, że jest....gówniany. Tyle w temacie... Ocena filmu: 5/10
"Snowpiercer" ("Snowpiercer: Arka przyszłości") - Pomimo ciekawego pomysłu, dobrego klimatu oraz stojącej na przyzwoitym poziomie gry aktorskiej, czuję spory niedosyt. Nie tak wyobrażałem sobie ten film. Ocena filmu: 5/10
"uwantme2killhim?" ("uwantme2killhim?") - Ciekawa historia, opowiedziana w zupełnie średni sposób. Mam wrażenie, że to co założyli sobie twórcy tego filmu, nie zostało w 100% wykorzystane. Ocena filmu: 6/10
"Los Cronocrómenes" ("Zbrodnie czasu") - Bardzo ciekawe podejście do podróży w czasie. Film momentami potrafił nieźle wkręcić widza, zwłaszcza że mamy tutaj połączenie s-f z thrillerem. Niezły film. Ocena filmu: 6/10
"Eva" ("Eva") - Po raz kolejny dobry film w wykonaniu Bruhla, aczkolwiek w "EVA" przyćmiła go młodziutka Claudia Vega. Europejska wersja "A.I" warta obejrzenia. Dobry film. Ocena filmu: 7/10
"Nocna zmiana" - W dobie pisania pracy magisterskiej o rządzie Jana Olszewskiego, film ten jest dla mnie ciekawym uzupełnieniem całości, pomimo, że oglądałem go po raz enty. Ocena filmu: 8/10