Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wujo ma cytrynę c5 1.6 ropniak jeździ głównie po mieście + na weekendy ok 100km, spalanie ma ok. 6l ;DHdi od Peugeota i Citroena, diesel od Hondy jest bardzo dobry, od Renault też w porządku.
Ale że to niby malo czy dużo ? (Jaka moc z tej pojemnosci?)Wujo ma cytrynę c5 1.6 ropniak jeździ głównie po mieście + na weekendy ok 100km, spalanie ma ok. 6l ;D
Zasada jest jedna oznaczenie silnika, ze 2 oznaczenia 2.0 TDI na PD były dobre, a najlepiej i najpewniej kupić 2.0 TDI na CR i finał, popatrz za czymś z silnikiem Forda TDCI(Ford, Volvo) albo Fiata MultiJet 1.9 albo 2.0(Fiat, Opel, Saab) alfe sobie możesz podarować silnik choć dobry na gównianym osprzęcie chodził nie będzie i to i owo w alfie się zgodnie ze stereotypami lubi zjebać.1.9 ?
Nie myślałeś może o Subaru Legacy? Ja bym spojrzał jeszcze w stronę Toyoty Avensis.1.9 ?
Teoretycznie jeśli wlejesz rzadszy olej niż był wcześniej, to możesz się nabawić problemów (rozszczelnienie silnika) sam przez to przechodziłem, gdy zmieniałem olej w moim aucie z mineralnego na półsyntetyk, na szczęście nic złego się nie stało.Pany sprawa jest, kupiłem auto które miało zrobioną wymianę oleju, przejechałem 10 tyśków i co 10 tyśków mam robić wymianę, problem jest w tym że zgubiłem tabliczkę na której był wpisany typ oleju. Czy da się w jakiś sposób zweryfikować jaki typ oleju jest wlany do silnika ? a jeśli to czy jak wleje inny niż jest w silniki może go rozjebać ?
No właśnieTeoretycznie jeśli wlejesz rzadszy olej niż był wcześniej, to możesz się nabawić problemów (rozszczelnienie silnika) sam przez to przechodziłem, gdy zmieniałem olej w moim aucie z mineralnego na półsyntetyk, na szczęście nic złego się nie stało.
Zależy od przebiegu i stanu silnika. Wejdź na stronę jakiegoś castrola i wyszukaj zalecany olej do samochodu jaki posiadasz.Pany sprawa jest, kupiłem auto które miało zrobioną wymianę oleju, przejechałem 10 tyśków i co 10 tyśków mam robić wymianę, problem jest w tym że zgubiłem tabliczkę na której był wpisany typ oleju. Czy da się w jakiś sposób zweryfikować jaki typ oleju jest wlany do silnika ? a jeśli to czy jak wleje inny niż jest w silniki może go rozjebać ?
Dzięki Mordo za odpowiedźZależy od przebiegu i stanu silnika. Wejdź na stronę jakiegoś castrola i wyszukaj zalecany olej do samochodu jaki posiadasz.
Wtedy drogi są dwie -zalecany olej (przy dużym zużyciu możesz się w najgorszym razie wjebać w remont góry silnika, będziesz zostawiać znak wyboru papieża za samochodem. Ciśnienie spalin nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniej siły docisku pierścieni cylindrowych, powstaje luz większy od filmu który jest w stanie wytworzyć olej w tulei cylindrowej. Może kopcić na biało, zwiększać poziom oleju poprzez dostawanie się paliwa.). Najbezpieczniejszą opcją jest wybranie oleju półsyntetycznego. Taki pro tip, kup zawsze butelkę 1l i wjeb do bagażnika, jak gdzieś następnym razem przepadnie kartka to jest opcja bagażnik.
Właśnie nie. Zmieniłem telefonem i numer do niego trafiło. Daleko nie mam, ale nie chce mi się jechać.@Gienek a nie masz nr tel do goscia od ktorego kupiles fure? Bys sie go zapytal Ja trzymam caly czas nr tel. a zmienilem fure rok temu. I koles co ode mnie kupil tez jeszcze po pol roku dzwonil i sie pytal o cos tak wiec normalna sprawa. Mam nadzieje ze pomoglem
Zależy od przebiegu i stanu silnika. Wejdź na stronę jakiegoś castrola i wyszukaj zalecany olej do samochodu jaki posiadasz.
Wtedy drogi są dwie -zalecany olej (przy dużym zużyciu możesz się w najgorszym razie wjebać w remont góry silnika, będziesz zostawiać znak wyboru papieża za samochodem. Ciśnienie spalin nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniej siły docisku pierścieni cylindrowych, powstaje luz większy od filmu który jest w stanie wytworzyć olej w tulei cylindrowej. Może kopcić na biało, zwiększać poziom oleju poprzez dostawanie się paliwa.). Najbezpieczniejszą opcją jest wybranie oleju półsyntetycznego. Taki pro tip, kup zawsze butelkę 1l i wjeb do bagażnika, jak gdzieś następnym razem przepadnie kartka to jest opcja bagażnik.
Napisałem Na fb do typa nie odpisał, wlazłem w jego znajomych i wyskoczyło mi że jakaś laska jest jego rodziną. Napisałem wiadomość o co biega, podałem swój numer z prośbą o kontakt. Za godzinę miałem wiadomość od gościa jaki olej był lany. Elegancko.@Gienek a nie masz nr tel do goscia od ktorego kupiles fure? Bys sie go zapytal Ja trzymam caly czas nr tel. a zmienilem fure rok temu. I koles co ode mnie kupil tez jeszcze po pol roku dzwonil i sie pytal o cos tak wiec normalna sprawa. Mam nadzieje ze pomoglem
Ja się nie orientujeOrientuję się ktoś, czy któryś z silników w Fordzie C-Max II gen. (tym 2010+) dobrze znosi gaz?
Wolnossace benzyny. Jest tam bodajże to co w Focusie mk3 czyli np. 1.6 105 KM albo 1.6 125 KM.Orientuję się ktoś, czy któryś z silników w Fordzie C-Max II gen. (tym 2010+) dobrze znosi gaz?
Ten 1.6 125KM ma oznaczenie FlexiFuel i w pierwszym momencie jak to przeczytałem to pomyślałem że fabryczne LPG ma, niestety złudna nadzieja :D Zastanawiam się właśnie nad zmianą auta na ciut większe i nie wiem dlaczego ale ten C Max mi się zwyczajnie podoba, nigdy bym nie pomyślał że będę się zastanawiam nad mini vanem :D ale to może przez to, że bardzo podoba mi się też focus MK3 w kombi, a to bliźniacze autoWolnossace benzyny. Jest tam bodajże to co w Focusie mk3 czyli np. 1.6 105 KM albo 1.6 125 KM.
ja mam psa 45kg - alaskanTeraz ma około 25kg, może dobić do 30kg (ale nie musi) ;) Stąd też były moje pytania o dosyć pojemne auta, bo pieseł mój i często go ze sobą wożę. Plus sporo dodatkowego bagażu nie dla psa nawet na krótkie, weekendowe wypady. Prawdopodobnie będzie w klatce w celu zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa swojego i współpodróżnych ;)
Auto za 400-800tys, a wszystko podporzadkowane temu gdzie naladowac. Ladowanie do pelna 1-2h na dedykowanych chargerach do 24h z normalnego gniazdka.
Sam jestem ciekaw momentu, cichej jazdy, ale praktyka dnia codziennego by zabila frajde. Ciekawe, ze fani mobilnosci elektrycznej mowia o sprawnosci silnikow spalinowych w kontrze do elektrycznych, ale nie sa brane pod uwage straty sieci przesylowych. Tak samo nie jest uwzgledniany srodowiskowy koszt produkcji czy utylizacji. O utracie wartosci auta nie wspomne. Pewnie taka jest przyszlosc, ale to nie ten moment jeszcze.