Siłownia pod MMA

n0tyet

Oplot Challenge
Welterweight
Witam czy mógłby ktoś pomóc mi ułożyć plan treningowy na siłownię pod MMA? Z góry dzięki :)
 

kofi

Legacy FC
Flyweight
Tutaj są już dwa tematy, gdzie można zadawać pytania i prośby dotyczące wszelkich treningów na siłowni:



http://cohones.mmarocks.pl/topic/silownia-rzezba-spalanie-pytanie



http://cohones.mmarocks.pl/topic/propozycje-nowych-dzialow-trening-dieta-suplementacja-fightera



A tak na marginesie to podaj jakieś szczegóły, czego oczekujesz konkretnie i może jakieś własne propozycję, wtedy na pewno ktoś Ci poprawi to i doradzi, bo tak na tacy gotowego nikt Ci nie poda. Trzeba wykazać troche własnej inicjatywy. :-)
 

Mr.Hyde

Fight Travel
wiek - ?



wzrost/waga - ?



cel treningowy - ?



staż treningowy - ?



przeciwskazania medyczne - ?



aktywność treningowa ( rozkład ) - ?



żywienie - ?



suplementacja - ?



rekreacja/zawody - ?



To podstawa , jeśli dalej poczukujesz odpowiedzi , z chęcia odpowiem i pomogę , i nakieruje :-)
 

n0tyet

Oplot Challenge
Welterweight
Zapomniałem o tym poście :-). Trenowałem przez te 2 miesiące na silce pierwszy miesiąc normalnym splitem 3-4x w tygodniu, a drugi miesiac 2xsplit i 2x obwodowka Igora Kolacina. Mr.Hyde jeśli pomoc dalej aktualna to bylbym bardzo wdzieczny.



Wiek-16lat, waga 65kg wzrost 175(dawno sie nie mierzylem)



Cel treningowy-siła i dynamika(stricte pod mma)



Staż treningowy- 3 lata MMA i siłka jakieś 8 miesięcy treningu(bo były przerwy)



Przeciwskazan jako takich nie ma



Aktywność treningowa- 3x w tygodniu MMA(pon,sroda,piatek), siłownia(wtorek,czwartek i sobota lub niedziela), bieganie raz w tygodniu(sobota lub niedziela)



Żywienie- staram się jeść 0,5kg kurczaka lub innego mięsa, dużo warzyw i 300g ryżu,makaronu lub tortilli dziennie. Oprocz tego na sniadania praktycznie zawsze omlet z 3 calych jajek i 70g płatkow owsianych +rodzynki itp. Na kolacje albo filet z makreli albo twarog lub serek wiejski. Jem tez po 2-3 owoce. + zamiłowanie do słodyczy :-)



Suplementacja-mam białko jednak używam go tylko wtedy gdy wydaje mi sie ze za malo bialka dostarcze w jakims dniu po treningu, czasami z owsianka. I myślę teraz nad jabłczanem kreatyny.



Zdecydowanie pod zawody. Lubię startować. Byłem już na kilku Almmach, jakis grapplingowych zawodach itp.
 
Top