1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Siłownia pod MMA

Discussion in 'Rocks Trening' started by n0tyet, Aug 27, 2014.

  1. n0tyet

    n0tyet Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Nov 9, 2013
    Komentarze:
    73
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    Witam czy mógłby ktoś pomóc mi ułożyć plan treningowy na siłownię pod MMA? Z góry dzięki :)
     
  2. wade87

    wade87 BAMMA
    Featherweight

    Dołączył:
    Apr 25, 2010
    Komentarze:
    825
    Zdobyte Lajki:
    128
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    http://cohones.mmarocks.pl/topic/trening-silowy-pod-mmabjjsporty-walki-wstep
     
  3. kofi

    kofi ONE FC
    Bantamweight

    Dołączył:
    Feb 16, 2012
    Komentarze:
    2,277
    Zdobyte Lajki:
    6,035
    Punkty:
    1,790
    Tutaj są już dwa tematy, gdzie można zadawać pytania i prośby dotyczące wszelkich treningów na siłowni:



    http://cohones.mmarocks.pl/topic/silownia-rzezba-spalanie-pytanie



    http://cohones.mmarocks.pl/topic/propozycje-nowych-dzialow-trening-dieta-suplementacja-fightera



    A tak na marginesie to podaj jakieś szczegóły, czego oczekujesz konkretnie i może jakieś własne propozycję, wtedy na pewno ktoś Ci poprawi to i doradzi, bo tak na tacy gotowego nikt Ci nie poda. Trzeba wykazać troche własnej inicjatywy. :-)
     
  4. Mr.Hyde

    Mr.Hyde Fight Travel

    Dołączył:
    Mar 12, 2014
    Komentarze:
    881
    Zdobyte Lajki:
    285
    Punkty:
    1,190
    wiek - ?



    wzrost/waga - ?



    cel treningowy - ?



    staż treningowy - ?



    przeciwskazania medyczne - ?



    aktywność treningowa ( rozkład ) - ?



    żywienie - ?



    suplementacja - ?



    rekreacja/zawody - ?



    To podstawa , jeśli dalej poczukujesz odpowiedzi , z chęcia odpowiem i pomogę , i nakieruje :-)
     
  5. n0tyet

    n0tyet Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Nov 9, 2013
    Komentarze:
    73
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    Zapomniałem o tym poście :-). Trenowałem przez te 2 miesiące na silce pierwszy miesiąc normalnym splitem 3-4x w tygodniu, a drugi miesiac 2xsplit i 2x obwodowka Igora Kolacina. Mr.Hyde jeśli pomoc dalej aktualna to bylbym bardzo wdzieczny.



    Wiek-16lat, waga 65kg wzrost 175(dawno sie nie mierzylem)



    Cel treningowy-siła i dynamika(stricte pod mma)



    Staż treningowy- 3 lata MMA i siłka jakieś 8 miesięcy treningu(bo były przerwy)



    Przeciwskazan jako takich nie ma



    Aktywność treningowa- 3x w tygodniu MMA(pon,sroda,piatek), siłownia(wtorek,czwartek i sobota lub niedziela), bieganie raz w tygodniu(sobota lub niedziela)



    Żywienie- staram się jeść 0,5kg kurczaka lub innego mięsa, dużo warzyw i 300g ryżu,makaronu lub tortilli dziennie. Oprocz tego na sniadania praktycznie zawsze omlet z 3 calych jajek i 70g płatkow owsianych +rodzynki itp. Na kolacje albo filet z makreli albo twarog lub serek wiejski. Jem tez po 2-3 owoce. + zamiłowanie do słodyczy :-)



    Suplementacja-mam białko jednak używam go tylko wtedy gdy wydaje mi sie ze za malo bialka dostarcze w jakims dniu po treningu, czasami z owsianka. I myślę teraz nad jabłczanem kreatyny.



    Zdecydowanie pod zawody. Lubię startować. Byłem już na kilku Almmach, jakis grapplingowych zawodach itp.
     

Share This Page