Rękawice bokserskie TOP KING szybko się niszczą

czarkon

Oplot Challenge
Featherweight
Kupiłem rękawice TOP KING super star air red kosztowały mnie sporo pieniedzy cos prawie 500zl. Uzywam ich od niedawna. Jestem zdzwiony że grafika strasznie szybko się zdziera a sama skóra traci swój pierwotny stan tzn wydaje się jakby zaraz miała się zniszczyć / pęknąć. Miałem wcześniej rękawice master i trzymały się dużo lepiej nawet po dłużo dłuższym i intensywniejszym użytkowaniu ich. Zastanawiam się czy te rękawice tak mają i ile mogą jeszcze wytrzymać. Rękawice kupiłem w ULTRAFIGHT jest to duży sklep stacjonarny oraz internetowy. Pytałem się przed zakupem sprzedawcy czy na pewno rękawice są oryginalne otrzymałem potwierdzenie że tak. Rękawice w momencie jak przyszły robiły wrażenie oryginalnych i nawet nie miałem wątpliwości o to ale muszę powiedzieć że po tak krótkim okresie tak szybko tracą na swoim wyglądzie. Czy istnieje możliwość sprawdzenia czy że mam na pewno oryginalne rękawice? Tak jak np w przypadku rękawic RDX otrzymuje się numer seryjny i można to sprawdzić na oficjalnej stronie RDX. Czy ktoś z was ma takie same rękawice i ma podobny przypadek?
 
a co Ty, kurwa Flojt Mejleter jestes, ze musisz miec rekawice za pincet? :lol: nie oplaca sie pakowac kase w tego typu sprzety. Lepiej kupic kilka par za mniej, jak nakurwiasz nimi glownie w worek to wiadomo, ze sie szybko rozkurwia. Masz teraz nauczkie, gagatku!!1!!!
 
a co Ty, kurwa Flojt Mejleter jestes, ze musisz miec rekawice za pincet? :lol: nie oplaca sie pakowac kase w tego typu sprzety. Lepiej kupic kilka par za mniej, jak nakurwiasz nimi glownie w worek to wiadomo, ze sie szybko rozkurwia. Masz teraz nauczkie, gagatku!!1!!!
Takie za pińcet same boksują.
 
Jeśli chodzi o 500 zł Tylko Hayabusa jak dla mnie , Kask mam z RDX i jestem mega zadowolony :D:D:D . Kimno do BJJ za 300zł a za 1300 zł też są. Co za problem Masz hajs to kup jak chcesz.