Czy podoba ci się harsh noise?

  • Tak, chcę więcej!

    Votes: 1 12.5%
  • Nie, WTF is that?!

    Votes: 7 87.5%

  • Total voters
    8

HardyTC

BAMMA
Heavyweight
Wiem, co większość z was, pomyślała, otwierając ten temat, spodziewaliście się, zespołów death metalowych, grindcore'u albo dark electro i techno terroru, lubię je i szanuję, możemy tutaj, takimi się wymieniać również, jednak ja skupię się, na innych gatunkach, czy wiedzieliście, że istnieją dzieła muzyczne, przy których np. brutal death metal, jest "lightowy"? Zapraszam, w podróż, audio-świra. :bayan:







Zachęcam, do dzielenia się, waszymi doświadczeniami i ulubionymi utworami/wykonawcami, z ekstremalnych gatunków sztuki. :dance:
 

dizel77

UFC
Middleweight
No fakt, to ma więcej z mma wspólnego :facepalm:
o chuj ci chodzi ? dla mnie to nieporozumienie zakładać tematy o jakiś niszowych podgatunkach muzyki na forum o mma. przecież sa lepsze miejsca do pogadania o tym. tu ze świecą można szukać kogoś kto czegoś takiego słucha.

zobaczysz, że zaraz ten temat zdechnie.
 

klossowski

Legacy FC
Middleweight
o chuj ci chodzi ? dla mnie to nieporozumienie zakładać tematy o jakiś niszowych podgatunkach muzyki na forum o mma. przecież sa lepsze miejsca do pogadania o tym. tu ze świecą można szukać kogoś kto czegoś takiego słucha.

zobaczysz, że zaraz ten temat zdechnie.
Nie podoba się, to wypad do działu z murzyńskim pedalstwem. Proste.
 

HardyTC

BAMMA
Heavyweight
lol na forum o mma takie tematy zakładać.
o chuj ci chodzi ? dla mnie to nieporozumienie zakładać tematy o jakiś niszowych podgatunkach muzyki na forum o mma. przecież sa lepsze miejsca do pogadania o tym. tu ze świecą można szukać kogoś kto czegoś takiego słucha.

zobaczysz, że zaraz ten temat zdechnie.
pierdol się gościu


Widzę, że ktoś tu ma kompleksy i nie może przeboleć, że w hydeparku, powstał temat o czymś innym, niż hip-hopollo, klossowski ma rację, nie musisz się tu udzielać, a jak masz potrzebę, zabawy w białego rycerzyka, to spierdalaj gdzie indziej. :bayan:
 

dizel77

UFC
Middleweight
Widzę, że ktoś tu ma kompleksy i nie może przeboleć, że w hydeparku, powstał temat o czymś innym, niż hip-hopollo, klossowski ma rację, nie musisz się tu udzielać, a jak masz potrzebę, zabawy w białego rycerzyka, to spierdalaj gdzie indziej. :bayan:
jezu co ? na prawdę myślisz, że mam ból dupy o to, że powstał taki temat ? ja nie mam nic do tej muzyki jest w porządku ja sie tylko zastanawiałem po co takie tematy zakładać na tym forum jeśli sa w chuj lepsze miejsca do tego. są tu maxymalnie ze 3 osoby które tego słuchają pewnie. zresztą masz ogólny temat o muzyce szybciej tam kogoś przekonasz do tego podgatunku.
 

HardyTC

BAMMA
Heavyweight
jezu co ? na prawdę myślisz, że mam ból dupy o to, że powstał taki temat ? ja nie mam nic do tej muzyki jest w porządku ja sie tylko zastanawiałem po co takie tematy zakładać na tym forum jeśli sa w chuj lepsze miejsca do tego. są tu maxymalnie ze 3 osoby które tego słuchają pewnie. zresztą masz ogólny temat o muzyce szybciej tam kogoś przekonasz do tego podgatunku.

Biorąc pod uwagę, twoją burzliwą reakcję, tak, naprawdę tak pomyślałem, bo naprawdę sugerowały to twoje komentarze, od tego jest dział o pogaduszkach wszelakich, nawet na forum o MMA. Być może, ktoś, kto tu trafi, chociażby z ciekawości, przekona się do takiego ekstremum, a i wrzuci coś ciekawego, czego np. Ja nie znałem. Ilość nie znaczy jakość, o ile rozumiem, że gusta, bywają różne, o tyle nie widzę sensu, prowadzenia jakiejś krucjaty, przeciwko tematowi o danym gatunku, skoro może być, kącik rapsów, może być też, kącik noise'ów. Też mógłbym, w temacie o rapie, zwrócić uwagę, że już jest, ogólny wątek muzyczny, tylko po co? :cool:
 

HardyTC

BAMMA
Heavyweight
Dobra, zbyt daleko od muzyki, się oddaliliśmy, tymi dyskusjami, przedstawiam zatem utwór, który stał się małym hitem, wśród znajomych z pracy. Było nawet wspólne śpiewanie. :bayan:

 

HubiSSJ3

UFC
Heavyweight
Ja myślałem po prostu, że któryś z modów zmienił nazwę tematu @Baasteek o disco-polo i dlatego taki temat istnieje :mamed:
P.S. Jak coś to pozdro Bastiano, mieszkam na podlasiu teraz, tutaj można słuchać disco i nikt nie posądza Cię o chorobę psychiczną, bo słuchanie Zenka to norma :crazy:
 

Drzewo

PRIDE FC
Heavyweight
Żółta Kartka
Dobra, zbyt daleko od muzyki, się oddaliliśmy, tymi dyskusjami, przedstawiam zatem utwór, który stał się małym hitem, wśród znajomych z pracy. Było nawet wspólne śpiewanie. :bayan:

Jesteś informatykiem, spawaczem, szlifierzem, czy grabarzem?
Masz na sen, i powiedz, z czego jest ta melodia?

 

HardyTC

BAMMA
Heavyweight
Jesteś informatykiem, spawaczem, szlifierzem, czy grabarzem?
Masz na sen, i powiedz, z czego jest ta melodia?


Pracuję w magazynie obecnie, a co do utworu... utwór spoko, trochę jak synthwave, ale z muzyką ekstremalną, to nic wspólnego nie ma. :confused:
 

Drzewo

PRIDE FC
Heavyweight
Żółta Kartka
Pracuję w magazynie obecnie, a co do utworu... utwór spoko, trochę jak synthwave, ale z muzyką ekstremalną, to nic wspólnego nie ma. :confused:
Bo niby nie ma, a w sumie ma. Dlatego tylko do snu. Natomiast moje pytanie pozostaje otwarte - skąd te melodie? (bo w sumie są chyba dwie, i obie wydają mi się zapożyczeniem. Twin Peaks? )
 

HardyTC

BAMMA
Heavyweight
Bo niby nie ma, a w sumie ma. Dlatego tylko do snu. Natomiast moje pytanie pozostaje otwarte - skąd te melodie? (bo w sumie są chyba dwie, i obie wydają mi się zapożyczeniem. Twin Peaks? )

Ekstremalna muzyka, której słucham czasem do snu, to np to:


A co do melodii, z utworu Nine Inch Nails, to niestety nie kojarzę w tej chwili, skąd melodia wzięta jest.
 
Top