ACB vs KSW

Aliibaba

PRIDE FC
Lightweight
Żółta Kartka
nowi zawodnicy w federacjach
popek-wciagnie-koksa_27552397.jpg

54b0f9adbdad0_o.jpg

maxresdefault.jpg

dwudniowe-seminarium-z-lukaszem.jpg

vs


kyojihoriguchirizin.jpg

2508751.main_image.jpg

latest
 
Bezsensowne porównanie.
Porównujesz cyrk z organizacją mma.

Porównanie jak najbardziej z sensem, bo zarówno KSW i ACB to federacje MMA. Nie rozumiem zacietrzewienia polskich kibiców nakazującego hejtować KSW przy każdej możliwej okazji. Widocznie taka nasza narodowa przywara.

Inna sprawa, że jest to porównanie stronnicze i zrobione pod tezę. Nie licząc Popka to pozostała trójka została zwerbowana (w przypadku Jurasa - ponownie) z okazji gali na stadionie. Podkreślmy to słowo - stadionie. Taki duży obiekt na bodajże 60 tysięcy miejsc (piszę z pamięci). Gala na tego typu obiekcie jest wydarzeniem wyjątkowym i jej organizacja rządzi się swoimi sprawami. Żeby wypełnić stadion olimpijski w Tokio na okoliczność Dynamite/Shockwave 2002, Pride FC musiało współpracować z K-1. Udało się. A co obydwie federacje robiły półtora roku później by wypełnić Saitamę i Tokyo Dome(stadion baseballowy) na sylwestra? Okraszały swe gale starciami czysto rozrywkowymi. I to w okresie tak zajebistej hossy, że co by nie zrobili to i tak by zarobili (mniej lub więcej). Ale ludzie zarządzający odpowiednio Dream Stage Entertainment oraz FEG wiedzieli, że dla wyniesienia swego produktu do mainstreamu potrzebowali tego typu walk. Oczywiście nie zapominano o wymiarze sportowym, ale jedno było pewne - była gala na stadionie, były freak fighty. I jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Dlatego odpuśćmy sobie tego typu określenia.

Z kolei lista nabytków ACB jest typowa dla fedki będącej na dorobku i podyktowana jest długoterminową polityką budowy marki. Nie mają na horyzoncie gal na większych obiektach, dlatego skupią się na powolnym i systematycznym budowaniu marki. Czas pokaże, czy im się uda. A szczerość ich podejścia przyjdzie nam ocenić, gdy w końcu przyjdzie im wypełnić większy obiekt i pojawi się pokusa dodania odrobiny rozrywki do ich produktu.
 
Back
Top