Seriale

Wednesday, klimat rodziny Adamsów, skupia się na córce, mi się podobał, duża dawka czarnego humoru L.

Przebija Gomorre i Narcos. Mega surowa i brutalna co w dzisiejszych czasach jest rzadkością. Trzyma w napięciu i ma kapitalna ścieżkę dźwiękową. Meksyk i kartele to jest tu totalna PETARDA.
Brzmi, to mówiąc kolokwialnie: zacnie. Strumyk czy jest to dostępne na platformie? :conorsalute:

Brzmi, to mówiąc kolokwialnie: zacnie. Strumyk czy jest to dostępne na platformie? :conorsalute:
Oglądałem na HBO ale z tego co teraz widzę chyba już po licencji, a też chciałem sobie powtórek strzelić.

pobierz.jpeg

Former Yoozoo Games executive Xu Yao was sentenced to death Friday for murdering billionaire “3 Body Problem” producer and founder of the Chinese gaming company Lin Qi in 2020.
The Shanghai First Intermediate People’s Court found on March 22 that Xu was guilty of poisoning the food of founder Lin, 39, over a dispute with how the business was being managed. Lin died while in the hospital 10 days after the December incident, and Xu was arrested shortly thereafter, according to CBS’ report on the incident.
The court additionally found that four other individuals fell ill as a result of Xu poisoning drinks in the Yoozoo offices between September and December of that same year, citing disputes with two of coworkers. They all survived.
The poisonings were done three months after Yozoo had brokered a deal with Netflix to adapt China’s bestselling “The Three-Body Problem” book trilogy, to which Lin owned the rights. Xu was in charge of the subsidiary that ran business related to the sci-series’ 2020 deal, according to Chinese Media reports and the AP.

Mordy kochane, posiadacze SkyShowtime, czy sezony Yellowstone od 2 do 5 są z lektorem PL? To samo z prequelem 1883. Żona ma największą frajdę oglądając z lektorem PL (mnie to wkurwia bo anglojęzyczne twory najlepiej ogląda mi się w oryginale lub z napisami PL). Na Szmatlixie jak wiecie są tylko dwa pierwsze sezony Yellowstone
New trending GIF tagged angry annoyed eye roll… | Trending Gifs

Last edited:
Mordy kochane, posiadacze SkyShowtime, czy sezony Yellowstone od 2 do 5 są z lektorem PL? To samo z prequelem 1883. Żona ma największą frajdę oglądając z lektorem PL (mnie to wkurwia bo anglojęzyczne twory najlepiej ogląda mi się w oryginale lub z napisami PL). Na Szmatlixie jak wiecie są tylko dwa pierwsze sezony Yellowstone
New trending GIF tagged angry annoyed eye roll… | Trending Gifs
Wszystkiego jest z lektorem.

Back