Seriale

((Some of you, I fear, may be having anxiety attacks just now, on the mistaken assumption that this strike affects WINDS OF WINTER. You can relax. The WGA is a union of film and television writers. It has nothing to do with novels, short stories, or any other form of prose fiction, nor comic books and graphic novels, nor stage plays, nor the editing of collections and anthologies I have on-going projects in all those areas, and that work continues unabated. And WINDS continues to be priority number one)).

GRR Martin uspakaja, strajki nie dotyczą pisania książek. 12 lat ciągłej pracy na wydaniem Wichrów Zimy nie zostanie przerwane na parę tygodni.

:juanlaugh:

Ostatni odcinek Mandalorianina zmazał nudne kilka odcinków.
:tellmemore:
maluch używający mocy do rozkurwiania klonów jak gówna po polu i ta piękna ostatnia scena.
:antonio: Jon Favreau ty skurwielu zrobiłeś to dobrze!
Trzeci sezon słaby do oporu. Armia latających szturmowców w beskarze rozbiła bank. Jak udało im się tak spierdolić serial po dwóch udanych sezonach to chyba sami nie wiedzą?
Odpowiedz jest niestety banalna. Te wszystkie seriale są rozpisane wstępnie na 1-2 sezony. Jak chwyci to jedziemy dalej. Niestety tutaj to "dalej" to wyszła wyjątkowej klasy kupa. Liczę na Ashoke Tano która wchodzi w lipcu. Jej historia połączona z losami Ezry Bridgera i niebieskiego admirała imperium może być niezła.

((Some of you, I fear, may be having anxiety attacks just now, on the mistaken assumption that this strike affects WINDS OF WINTER. You can relax. The WGA is a union of film and television writers. It has nothing to do with novels, short stories, or any other form of prose fiction, nor comic books and graphic novels, nor stage plays, nor the editing of collections and anthologies I have on-going projects in all those areas, and that work continues unabated. And WINDS continues to be priority number one)).

GRR Martin uspakaja, strajki nie dotyczą pisania książek. 12 lat ciągłej pracy na wydaniem Wichrów Zimy nie zostanie przerwane na parę tygodni.

:juanlaugh:
Ktoś jeszcze czeka na to skoro jest gowniane zakończenie popełnione przez wyrobników HBO?

Homelander :antonio:
A w 4 sezonie w obsadzie

Screenshot_2023-05-09-14-50-55-36_df198e732186825c8df26e3c5a10d7cd.jpg

:antonio:

Back