1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Rękawice bokserskie TOP KING szybko się niszczą

Discussion in 'Opinie i Testy' started by czarkon, Dec 9, 2017.

1. czarkon

czarkon Oplot Challenge
    Featherweight

Komentarze:
    6
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    Kupiłem rękawice TOP KING super star air red kosztowały mnie sporo pieniedzy cos prawie 500zl. Uzywam ich od niedawna. Jestem zdzwiony że grafika strasznie szybko się zdziera a sama skóra traci swój pierwotny stan tzn wydaje się jakby zaraz miała się zniszczyć / pęknąć. Miałem wcześniej rękawice master i trzymały się dużo lepiej nawet po dłużo dłuższym i intensywniejszym użytkowaniu ich. Zastanawiam się czy te rękawice tak mają i ile mogą jeszcze wytrzymać. Rękawice kupiłem w ULTRAFIGHT jest to duży sklep stacjonarny oraz internetowy. Pytałem się przed zakupem sprzedawcy czy na pewno rękawice są oryginalne otrzymałem potwierdzenie że tak. Rękawice w momencie jak przyszły robiły wrażenie oryginalnych i nawet nie miałem wątpliwości o to ale muszę powiedzieć że po tak krótkim okresie tak szybko tracą na swoim wyglądzie. Czy istnieje możliwość sprawdzenia czy że mam na pewno oryginalne rękawice? Tak jak np w przypadku rękawic RDX otrzymuje się numer seryjny i można to sprawdzić na oficjalnej stronie RDX. Czy ktoś z was ma takie same rękawice i ma podobny przypadek?

2. Masta

Masta UFC
    Heavyweight
    Żółta Kartka

Komentarze:
    19,897
    Zdobyte Lajki:
    30,461
    Punkty:
    3,190
    Ja to nie wiem.

3. Scurvol

Scurvol Bellator
    Welterweight

Komentarze:
    4,318
    Zdobyte Lajki:
    7,276
    Punkty:
    290
    Miasto:
    Punta del Este
    Home Page: