1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Boxing Night 14

Discussion in 'Forum MMA' started by Aliibaba, Jan 11, 2018.

  1. Aliibaba

    Aliibaba PRIDE FC
    Lightweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    May 29, 2016
    Komentarze:
    6,386
    Zdobyte Lajki:
    3,768
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    Jak myslicie dojdzie do tej gali, ktora organizuje legenda polskiego trashtalku Marcin Najman?
    Poki co walczy na niej Hallmann i Ziolkowski, wiec robi sie ciekawie, gala na stadionie, moze rekord KSW uda sie pobic.
    Ja przeczuwam kleske i odwolana gale, ale zawsze warto to uwiecznic odpowiednim tematem.
    [​IMG]
     
  2. bartoszkrk

    bartoszkrk BAMMA
    Welterweight

    Dołączył:
    Oct 21, 2017
    Komentarze:
    907
    Zdobyte Lajki:
    359
    Punkty:
    40
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Sopot
    Myśle że się odbędzie ale na pewno nie pobiją rekordu;d ksw.Jak połowe stadionu zapełnia to będzie sukces
     
  3. Wojtek123

    Wojtek123 Legacy FC
    Flyweight

    Dołączył:
    Aug 17, 2013
    Komentarze:
    1,826
    Zdobyte Lajki:
    1,783
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Home Page:
    W sensie 30 tyś ludzi? Niestety, ale małe szanse że będzie chociaż 13-14 tysięcy SPRZEDANYCH biletów, choć za zakontraktowanie płetwy szacun dla Najmana.
     
  4. bartoszkrk

    bartoszkrk BAMMA
    Welterweight

    Dołączył:
    Oct 21, 2017
    Komentarze:
    907
    Zdobyte Lajki:
    359
    Punkty:
    40
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Sopot
    stawiam na 20 max
     
  5. Aliibaba

    Aliibaba PRIDE FC
    Lightweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    May 29, 2016
    Komentarze:
    6,386
    Zdobyte Lajki:
    3,768
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    ja sie zdziwie jak w ogole ta gala sie odbedzie, Najman tam cos wypisuje i ma 5 lajkow pod postami XDDD
     
  6. bartoszkrk

    bartoszkrk BAMMA
    Welterweight

    Dołączył:
    Oct 21, 2017
    Komentarze:
    907
    Zdobyte Lajki:
    359
    Punkty:
    40
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Sopot
    bilety są w sprzedaży już ale coś cienko to idzie:D
     
  7. Aliibaba

    Aliibaba PRIDE FC
    Lightweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    May 29, 2016
    Komentarze:
    6,386
    Zdobyte Lajki:
    3,768
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    Najman ubzdural sobie, ze jest bokserem, teraz mu sie pomylilo, ze moze zostac organizatorem gal XDDD
    chociaz mozna sie posmiac
     
  8. Wojtek123

    Wojtek123 Legacy FC
    Flyweight

    Dołączył:
    Aug 17, 2013
    Komentarze:
    1,826
    Zdobyte Lajki:
    1,783
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Home Page:
    A tu akurat się mylisz, bo Najman już od dawna organizuje gale i działa jako promotor, i to akurat znacznie lepiej mu wychodzi niż boksowanie. ;)
     
    gk33 and yonigga like this.
  9. Aliibaba

    Aliibaba PRIDE FC
    Lightweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    May 29, 2016
    Komentarze:
    6,386
    Zdobyte Lajki:
    3,768
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    tylko co to za gale byly, na 200 osob?
    teraz wystrzelil z narodowym XDDD
     
  10. KML

    KML BAMMA
    Lightweight

    Dołączył:
    Nov 11, 2012
    Komentarze:
    877
    Zdobyte Lajki:
    410
    Punkty:
    1,190
    Co najwyżej może przyjść jakieś 15- 20 000. Dużo zależy od ceny biletów, możliwość wygwizdania Najmana czy też naubliżania mu z trybun za 15 zł, to dla niektórych może być kusząca propozycja. Zapewne większość przyjdzie dla po prostu dla jaj, bo nie będą mieć planów na piątkowy wieczór.
     
  11. Aliibaba

    Aliibaba PRIDE FC
    Lightweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    May 29, 2016
    Komentarze:
    6,386
    Zdobyte Lajki:
    3,768
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
  12. Aliibaba

    Aliibaba PRIDE FC
    Lightweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    May 29, 2016
    Komentarze:
    6,386
    Zdobyte Lajki:
    3,768
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    rozpiska zacna, ciekawe skad ma pieniazki
    ale Borek musi miec bol dupy XDDD
    [​IMG]
     
    Grubas likes this.
  13. VaeVictis

    VaeVictis UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    May 11, 2010
    Komentarze:
    15,148
    Zdobyte Lajki:
    13,960
    Punkty:
    1,790
    Obecnosc Szpilki sporo zmienia w kontescie ewentualnego powdzenia tego przedsiewziecia.
     
  14. Aliibaba

    Aliibaba PRIDE FC
    Lightweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    May 29, 2016
    Komentarze:
    6,386
    Zdobyte Lajki:
    3,768
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    poki co bilety chyba w ogole nie schodza
     
  15. bartoszkrk

    bartoszkrk BAMMA
    Welterweight

    Dołączył:
    Oct 21, 2017
    Komentarze:
    907
    Zdobyte Lajki:
    359
    Punkty:
    40
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Sopot
    Dzieki SZpilce moze cos sie ruszy
     
  16. FusionMMA

    FusionMMA WSOF
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jan 17, 2017
    Komentarze:
    3,127
    Zdobyte Lajki:
    4,713
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
    Szpilka - Zimnoch i 25-30k zejdzie
     
  17. Aliibaba

    Aliibaba PRIDE FC
    Lightweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    May 29, 2016
    Komentarze:
    6,386
    Zdobyte Lajki:
    3,768
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    poki co nazwiska mocne, ale zestawien dobrych nie ma
    Szpilka vs Izu by sie sprzedalo dobrze, ale to odpada, Najman nikogo, Wach tez nikogo, a Hallmann to dwa bilety moze sprzedac co nawyzej
     
    TomTom likes this.
  18. Notorious

    Notorious Shark Fights
    Lightweight

    Dołączył:
    Nov 13, 2016
    Komentarze:
    1,179
    Zdobyte Lajki:
    1,455
    Punkty:
    140
    Płeć:
    Male
    Dwa bilety ale to jak wystawi na olx
     
  19. Aliibaba

    Aliibaba PRIDE FC
    Lightweight
    Żółta Kartka

    Dołączył:
    May 29, 2016
    Komentarze:
    6,386
    Zdobyte Lajki:
    3,768
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    troche biletow zeszlo niby
     
  20. popencze

    popencze Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    May 22, 2015
    Komentarze:
    48
    Zdobyte Lajki:
    49
    Punkty:
    490
    Płeć:
    Male
    Niby 10 tysiecy, zaglądam czasem jak te bilety schodza i mysle ze zejdzie nie wiecej jak 15 tysięcy, czyli chujnia totalna. Ktoś będzie nieźle w plecy po tej gali $$$
     
    Koniradi98 likes this.

Share This Page