Wyjazd na Finały Mistrzostw Świata Amatorskiego MMA w Las Vegas. Potrzebna pomoc!

matisnh

Oplot Challenge
Featherweight
Siema Cohones!
Jest poważna sprawa, kolega z klubu Szkoła Walki Drwala zakwalifikował się do Reprezentacji Polski na Mistrzostwa Świata Amatorskiego MMA, które odbędą się w Las Vegas. Jak to w życiu główną przeszkodą do osiągania sukcesów jest kasa (koszt wyjazdu to 10000 zł). Dlatego została zorganizowana zbiórka pieniędzy, by wspomóc i umożliwić mu start w turnieju. Każda złotówka przybliża go do wylotu!
Zbiórka odbywa się pod TYM linkiem.

Kilka słów od Karola:
"Cześć, nazywam się Karol Jędrusiak i zakwalifikowałem się do Reprezentacji Polski na Mistrzostwa Świata Amatorskiego MMA, które już w lipcu odbędą się w Las Vegas. Będę reprezentował Polskę w najlżejszej kategorii 57 kg. Mam 18 lat, a MMA trenuję prawie od dwóch lat. Wiecie kiedy minie dokładnie dwa lata od mojego pierwszego treningu w Szkole Walki Drwala? Dokładnie 8 lipca, czyli podczas trwania Finałów Mistrzostw Świata Amatorskiego MMA! Gdy byłem jeszcze bardzo młody trenowałem z sukcesami judo, wygrywając m.in. młodzieżową Olimpiadę w Monachium. Czegoś mi jednak w tym sporcie brakowało, dlatego trafiłem do klubu Tomasza Drwala. Jestem bardzo ambitny i w ciągu tych dwóch lat udało mi się wygrać wiele zawodów amatorskich, ale o Mistrzostwach Świata w Las Vegas do nie dawna jeszcze nawet nie marzyłem. Jednak teraz, gdy już jestem w Reprezentacji Polski, zrobię wszystko, by wrócić z nich ze złotym medalem!"

983818_1007783999234781_7893853675261119783_n.jpg
 
Trochę lipa, że skoro były jakieś kwalifikacje, w których zwycięstwo wyjazd gwarantowało, a nie gwarantowało środków na ten wyjazd :-/

Mam nadzieję, że się uda zbiórka. Powodzenia.
 
Niestety to nie piłka nożna, gdzie w Polsce stoi na takim poziomie jakim stoi, a nieporównywalna kasa wyrzucana jest w błoto.
 
PLMMAF nic nie dorzuci? Co to za federacja co nie wspomaga swoich podopiecnzych :D