Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bo według teori wielu czipsowych znawców Cain brał tylko EPO i stracił tylko kondycheTylko Cain zawsze wyglądał tak samo
Nic nie stracił z dawnego siebie, rozwianie watpliwości w lutymBo według teori wielu czipsowych znawców Cain brał tylko EPO i stracił tylko kondyche
Oby ! oby ta ostatnia dyspozycja okazała się trudnym powrotem po szeregu ciężkich kontuzjiNic nie stracił z dawnego siebie, rozwianie watpliwości w lutym
Cain wejdzie w dawny cykl, tego jestem pewien, lekarze mam nadzieję zrobią dobrą robotę i zobaczymy starego dobrego killera.Nic nie stracił z dawnego siebie, rozwianie watpliwości w lutym
Teraz zobczcie jak przy tym systemie łatwo KREOWAĆ zawodników !
np. Ktoś dostaje zielone światło od Łysego oficjalnie ma 8 kontroli w roku a tak naprawę żadnej żeby cos wykryć a jego rywal 8 prawdziwych i po robocie.
Jeden czysty cały rok drugi na cyklu non stop i jeszcze kroplówkę sobie zapoda .
A trzeci żeby sie go pozbyć zostanie skontrolowany 3 dni po walce bo pi@rdoli głupty na konfie i krytykuje pedałow/pedofili
O skurwesyn! Zajebiście okablowane łapy.Nie wszyscy zawodnicy wagi ciężkiej siedzą na kanapie.
Zabije? JdS wstał przytomny bez problemów. Jak dla mnie to mu nic nie było.Myślałem, ze zabije chlopa ta dobitka.
Pisze o walce tego murzyna powyżej.Zabije? JdS wstał przytomny bez problemów. Jak dla mnie to mu nic nie było.
Aaa sorry, nie złapałem.Pisze o walce tego murzyna powyżej.
Zwłaszcza, że cios trafił w szyję. Krtań zmiażdżonaMyślałem, ze zabije chlopa ta dobitka.
Brak koksu spowoduje, że staną się umięśnionymi murzynami? :)za parę miesięcy większość znów powinna wyglądać jak Romero w ostatniej walce.
Coś w tym stylu ;)Brak koksu spowoduje, że staną się umięśnionymi murzynami? :)
Nie kabel a pierdolniecie robi w głowie odcięcieO skurwesyn! Zajebiście okablowane łapy.