UFC 127: Penn vs Fitch – plakat

szabla

Oplot Challenge
Welterweight
ja sie pytam gdzie jest irokez na plakacie?? ;> jeszcze troche i sie doczekamy na pewno ;D
 

Kamig

Oplot Challenge
Middleweight
a gdzie jest Pudzian?
icon_biggrin.gif
 

markeba

Oplot Challenge
Welterweight
@ Shoocker Właśnie pierwsze moje skojarzenie to, o kurwescu, walkę o ogień II kręcą chyba z Fitchem. Usunąć tatuaż i rękawice i mamy wspaniały okaz człowieka pierwotnego ; )


Btw, może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego Sotiropoulos walczy z Siverem? Ten drugi niby ma 2 wygrane z rzędu(7-4 w ufc), ale nie dzieli ich przypadkiem różnica klas, czy jestem odosobniony w tej opini?
 

Loku

Jungle Fight
Lightweight
@markeba Nie jesteś odosobniony. Ale większość czołówki w tej kategorii miała już ustawione walki i pewnie stąd to wynika;P
 

fusel

EFC Africa
Heavyweight
Albo moze chcieli sprawdzic Sotiropoulosa ze strikerem, zanim mu dadza walke o pas. Poza tym w przypadku wygranej Sivera maja potencjalnego kandydata do walki o pas podczas gali w Niemczech.
 

duacy

Oplot Challenge
Featherweight
Siema wszystkim potrzebuję rozpiski najbliższych gal :)


Chciałbym wziąć udział w Typer:Sezon III tylko nie wiem o co dokładnie chodzi...


Mógłby ktoś pomóc :)


Dzięki... :)
 

Bhaal

Jungle Fight
Featherweight
Rozpiski masz w dziale rozpiski(u góry strony)
Sezon III typera już się skonczył, także nie musisz się napalać. Jednak znając naszą redakcję to coś pewnie znowu zorganizują
icon_smile.gif
 

Ramp4ge

Shark Fights
Heavyweight
Ten plakat o ile się orientuję był już dużo wcześniej przy rozpisce tej gali . A co do samej gali, to o Fitcha i Bispinga jestem raczej spokojny . Interesuje mnie również, postawa Irokeza i Sotiropoulusa .
 
Top