UFC 116: Lesnar vs Carwin - kto wygra?

Domator89

Maximum FC
Heavyweight
Carwin_Lesnar.JPG


Brock Edward Lesnar (ur. 12 lipca 1977 w Webster) – amerykański zapaśnik, wrestler, zawodnik mieszanych sztuk walki.

Były mistrz NCAA w zapasach. Obecny mistrz UFC w wadze ciężkiej. W kwietniu 2010 roku sklasyfikowany przez MMAWeekly.com na pozycji nr 2 wśród najlepszych zawodników MMA wagi ciężkiej.

Shane Carwin (ur.4 stycznia 1975 w Greeley) – amerykański zawodnik mieszanych sztuk walki (MMA) wagi ciężkiej. Dotychczas niepokonany w 12 zawodowych walkach. Od 27 marca 2010 roku tymczasowy mistrz UFC w wadze ciężkiej.

Od 2008 roku walczy w organizacji UFC. W listopadzie 2009 roku, dzięki wygraniu trzech kolejnych walk przez nokaut, miał zmierzyć się o pas UFC w wadze ciężkiej z dotychczasowym mistrzem Brockiem Lesnarem. Walkę przełożono na lipiec 2010 roku z powodu przedłużającej się choroby Lesnara. 27 marca 2010 roku (UFC 111) Carwin zdobył tymczasowe mistrzostwo UFC w wadze ciężkiej, nokautując byłego mistrza Franka Mira.

Kto Waszym zdaniem wygra te wojnę?
Carwin i jego nokautujący cios czy zapasy Lesnara?
 

seban28

BAMMA
Featherweight
Ktoś napisał że jest za Lesnarem? Co innego kibicowanie komuś, co innego typowanie walki.
 

mmarcus

Oplot Challenge
Welterweight
Forma Lesnara jest zagadką po tak długiej przerwie, ale ponoć po wyleczeniu mukowiscydozy i tej dziury w jelicie jest jeszcze szybszy i silniejszy, stawiam na Lesnara, ale pewnym można być tylko tego, że walka nie potrwa 5 rund.
 

Molekul

Oplot Challenge
Lightweight
Stawiam na Brocka (g&p), choć chciałbym, żeby Carwin sprawił Lesnarowi ciężkie KO - to by było "coś" :D


mmarcus - pewnym można też być, że to będzie zajebista gala!
 

konkur

Brutaal
Bantamweight
Carwin ma duzo lepsza stojke, duzo lepsze BJJ i zapasy na podobnym poziomie. Lesnar potrzebowalby cudu zeby wygrac te walke.
 

Born2kill

UFC
Heavyweight
Wygra ten,ktory sie lepiej przygotuje. Stawiam na Carwina,psychicznie ma lepsza sytuacje,rekord i bycie kontendereme mimo wszystko.W stojce jakos widze,ze predzej Carwin trafi Lesnara porzadnie niz odwrotnie,w zapasach jesli do nich dojdzie,ciezko powiedziec,a to moze byc decydujace,dlatego najwazniejsze bedzie przygotowanie na TEN DZIEŃ.
 

Bodzio44

Jungle Fight
Welterweight
Jeżeli Carwin będzie dawał rade w zapasach i nie da sie łatwo obalać powinien wygrać KO :D
 

kubekk

Jungle Fight
Lightweight
Lesnar ma jednak lepsze zapasy od Carwina i jeśli znów jest w formie stawiałbym na niego,chociaż jeśli przegrałby też bym się nie zdziwił.
 

Tens

WSOF
Heavyweight
Konkur, chyba sobie żartujesz albo ja nie wychwyciłem ironii w Twoim poście.


Neil Wain sprawił mu sporo problemów w stójce. Gonzaga trafił kilka razy Carwina zanim sam poszedł spać. Z Mirem nie zdecydował się na walkę w dystansie tylko od razu przeszedł do klinczu. Ma twardą szczękę i dynamit w pięściach, ale też dziurawą obronę, przeciętną technikę i szybkość.


W zapasach różnica jest kolosalna. Mistrza I i II dywizji dzieli przepaść. Carwin nie mógł obalić Mira, a sam został obalony przez Gonzagę!


Brock w parterze zneutralizował Mira, miał pozycję boczną. Ja w tej płaszczyźnie nie widzę przewagi Shanea.
 

jurass

BAMMA
Bantamweight
moze mi ktos wytlumaczyc jak to bylo ze Lesnar po porazce i po jednym zwyciestwie w UFC dostal walke o tytul ???
 
Top