1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Siłownia + Boks - Trening łączony.

Discussion in 'Forum MMA' started by Player26, Jun 3, 2014.

  1. Player26

    Player26 Oplot Challenge
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 16, 2013
    Komentarze:
    186
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,190
    Dzisiaj zrobiłem sobie taki luźny trening. Tzw stacje. 5/6 stacji, np 1. Wyciskanie na ławeczce - klatka 2. Unoszenie sztangi stojąc - bicepsy 3. Pompki na poręczach - tricepsy. 4. Przysiad ze sztangą/hantlami w ręku - nogi. 5 Martwy ciąg - plecy 6. Luźny trening na worku bokserskim (technika i szybkosc) Przechodzę od razu (bez odpoczynku) z jednego ćwiczenia do drugiego, po serii robię przerwę około 2 minut. 3/4 serie 3 - 4 razy w tyg. Trenuje na początek na lekkich ciężarach, na których mógłbym wykonać około 20 powtórzeń, robię między 12 a 15. Muszę przyzwyczaić mięśnie do ciężaru, stąd zakładam niewiele kg w stosunku do swojej wagi ciała. Później mam zamiar robić od 6 do 12 powtórzeń, gdy już wejdę w dobry rytm, kwestia kilku tygodni. Cel treningu? Wzmocnienie mięśni, większa siła i wytrzymałość, plus zrzucenie troszkę brzucha.







    Co myślicie o takiej kombinacji?
     
  2. Palhares

    Palhares ONE FC
    Featherweight

    Dołączył:
    Oct 1, 2011
    Komentarze:
    2,347
    Zdobyte Lajki:
    45
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
  3. Born2kill

    Born2kill UFC
    Heavyweight

    Dołączył:
    Apr 11, 2010
    Komentarze:
    19,999
    Zdobyte Lajki:
    2,084
    Punkty:
    2,790
    Płeć:
    Male
    Pojadą Cię zaraz pewnie jak mnie nie raz :D



    Ile na tym worku swoją drogą? ;) Ja się nie wypowiadam pod kątem szkoleniowym i na temat robienia masy, dla mnie to się mija z celem walki, ale Ty cel masz jak zaznaczyłeś inny. Ja raczej stawiam na wytrzymałość mięśni i czas przez jaki mogą pracować niż konkretną ilość powtórzeń.



    Natomiast wiem na pewno, że lepiej robić coś takiego, a potem sobie zajrzeć na forum niż Bóg wie co robić, ale na forum wchodzić marudzić ;-)



    A na brzuch:



    Ja dorzuciłem jeszcze 6 kolejnych ćwiczeń i tu akurat w liczbach powtórzeń (30) i efekt jest zdecydowany, choć brzuch zawsze w życiu najmniej mi się chciało robić to obecnie jestem tym zajarany, fajnie jak ciężką pracą widać efekty i to bez odżywek i dopingu ;D PS: Ktoś mi powie czemu Sixpack się często na kaloryfer mówi, gdy jawnie zawsze mi się wydaje, że powinien to być raczej ośmiopak ;D
     

Share This Page