Na zagranicznym forum znalazłem relację jednego z uczestników sesji fotograficznej dla showtime/strikeforce, której wyniki (w postaci fotek Fedora) mogliśmy niedawno oglądać w "fotka tygodnia". Chłopak odpowiadał tam za oświetlenie, ale interesuje się również sztukami walki więc podzielił się swoimi wrażeniami z innymi. Oto treść jego wypowiedzi: CZĘŚĆ PIERWSZA "Byłem w pomieszczeniu,gdy robiono to zdjęcie - wczoraj i osobiście wygląda na chudszego [Fedor]. to jest zdjęcie z sesji promującej gale showtime/strikeforce, gdzie pracuję jako oświetleniowiec to jest jej druga część, pierwszą zrobiliśmy kilka tygodni wcześniej zauważyłem że Josh Barnett i Overeem również tam byli ale nie widziałem reszty We wtorek zrobiliśmy "prelight" - w środę główna sesja. Barnett wyglądał jak zawsze, umieśniony i w formie Overeem jest duży i wyrzeźbiony Fedor wyglądał szczuplej osobiście - wnioskuję to po tym że jego biceps miał widoczne żyły jego golenie miały kilka świeżych i starych stłuczeń jego brzuch składał się raczej z dużych i silnych mięśni - z tłuszczem na nich gdy się poruszał i boksował z cieniem można było zobaczyć jego 4 najwyższe "kostki" na brzuchu Pojawił się ze swoim trenerem od uderzeń, głównym trenerem tłumaczem, jednym z długowłosych i brodziatych księży z dwoma partenrami treningowymi i Alexem- właścicielem tutejszej szkoły sambo z którym rozmawiałem ponieważ ćwiczyłem tam trochę w przeszłości... najlepsza część Fedor miał czarne kozaczki [tego typu -> http://royaltinaaccessories.web.officelive.com/images/uggs.jpg ], pieprzone czarne kozaczki! oczywiście nikt mu nic na ten temat nie powiedział - ale wciąż było to śmieszne jak cholera miał na sobie biały t-shirt i czarny i biały strój do sambo te czarne spodenki z nike albo new balance - były pożyczone nie przyniósł żadnych krótkich spodenek ze sobą na tę sesję jest bardzo miłym facetem- bardzo uprzejmym i sumiennym w odpowiedziach na pytania wszystko z cieniem uśmiechu wspomniał że jego kariera zmierza ku końcowi