Reem prywatnie i nie tylko.

spiryt

Oplot Challenge
Welterweight
Często w wielu materiałach, które pokazują przygotowania Reema itp., pojawia się jego kobieta, mega kooooot, z pewnością ją zauważyliście ;-D Polecam jej profil na fejsie, można tam znaleźć sporo zdjęć z Reemem bardziej od strony prywatnej a przy okazji miłośnicy kobiecego piękna nacieszą oko, bo Zelina prezentuje się rewelacyjnie.....Na początek polecam tą fotkę również ze względu na towarzystwo. Miłego oglądania ;-)



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=412645167798&set=a.410787897798.193671.726117798&type=3&theater
 

FrostBite

Legacy FC
Flyweight
Przejrzałem po krótce jej zdjecia na profilu i aż dziw, że pod zdjeciami gdzie jest z Overeem'em nikt nie przeżywa, tylko są wpisy jakby to był normalny, nikomu nie znany gościu. Natomiast jak inna osoba zrobi sobie z nim zdjęciem, zaraz pod fotą pojawia się pełno wpisów typu: - o kur.. masz zdjęciem z nim!! Ja też chce!! itd :P
 

stasinek34

PRIDE FC
Lightweight
Bardzo ładna Pani, która ma się podobać Holendrowi, nie nam.


Zresztą, chętnie zobaczę śmiałka, który powie Alistairowi prosto w oczy negatywną opinię na team Zeliny... :-)
 

noodles

Bellator
Light Heavyweight
kurde fajne życie ma Ali, zazdroszcze mu :)



haha obczajcie tą fote gdzie Ali je sobie obiad z jakims japońcem (fota 13)



i komentarz



horse meat :) ?:-)
 

Seven25

KSW
Featherweight
Może nie taki straszny plastik na jaki wygląda, i tak laski bardziej zazdroszcze kowbojowi
 

eliano55

Maximum FC
Light Heavyweight
HAHAHAHAHAHAHAH tak prze chujowa jest, nie dotykalibyście jej nawet kijem jakby sie wam to miecza kłaniała HAHAHAHAHAHAHAHA, bądzcie poważni panowie.
 

Anonymous

NoLife FC
@ up: wszystko gra?



Edit - Dopiero teraz załapałem ironię powyżej :-)







Faktycznie paskudna - ble :-)



celinajpg_rhxqepx.jpg








:-)
 

bazelak

Oplot Challenge
Featherweight
Właściwie czemu mialby się bać wyrazić swoją opinie na temat panny Alistairowi prosto w oczy? Jeżeli ktoś inteligentnie wyraziłby swoją opinie na jej temat nie obrażając jej przy tym, to Ali by uszanowałby jego zdanie, nie wygląda mi na klasycznego tłuka, który za jedno słowo czy spojrzenie na jego panne odrazu leje po gębie. Takie moje zdanie
 

Ruff Ryder

EFC Africa
Flyweight
Szalu nie robi. Sorry, ale na codzien mija sie lepsze dupy na ulicy. Swoja droga nie wiem po co Ali ja zabiera na wszystkie wypady w teren zamiast korzystac z urokow zycia :)
 

Anonymous

NoLife FC
@up : i tak mijasz i mijasz do usranej śmierci...:-)



Ważne , by czasem przystanąć oraz wielki to ambaras aby dwoje przystanęło na raz :-)



:-)
 

Ruff Ryder

EFC Africa
Flyweight
Kaczka jestes lepszy niz Jan Kochanowski. Powinni o Tobie nauczac w szkole male dzieci jako poeta XXI wieku :)



Wyrwanie takiej dupy to nie problem jesli ma sie tyle pajdy co Ali. Druga sprawa, ze co niektorzy z nas moga smialo pochwalic sie zdrowymi dupami na codzien. Z tego co wiem Kolagero ma dobra kobiete i zapewne znalazloby sie jeszcze sporo osob na forum z paniami o podobnej urodzie. Caly czas mowie tu o wygladzie, bo osobowosci nie jestesmy w stanie stwierdzic.



No chyba ze ktos nie oplaca twarzowego, czy wali pod j.pegi no to juz inna sprawa.
 
Top