Pytanie o Aleksandra...

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
house71.jpg




Kiedy organizatorzy Strefy Walk przedstawili badania A. Emelianenki przeprowadzone w warszawskiej klinice Lux-Med, które dały w wypadku HIV i HCV wynik negatywny, pomyślałem - jak to możliwe? Jak to możliwe, żeby przez plotkę o rzekomym zakażeniu zawodnik takiej klasy, był poza główną sceną MMA tyle lat. Nie mogę przecież kwestionować wiarygodności badan tak uznanej kliniki. Uznaje je za prawidłowe. Wierze, że faktycznie krew została pobrań od niego. Że wszystkie procedury zostały zachowane. Załóżmy, że nigdy nie był chory, lub doszło do wyleczenia. Pytanie jest więc dlaczego wciąż chce walczyć na tak amatorskiej i niepewnej gali?
 

Lucifer oO

EFC Africa
Lightweight
Hahhahahaa o kurwa... hahahahhaaha xD kokos jednak zmieniam zdanie co do Ciebie stary :D Nie poddawaj sie i pisz te tematy bo są coraz lepsze :D W pizdu ledwo się z podłogi podniosłem żeby skomentować :D
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
malinowsky jezeli sie nie podoba to nie czytaj. to tak trudno zrozumieć? czy nadal chcesz udawac glupka. w sumie te udawanie tak dobrze ci idzie, ze sam juz nie wiem.
 

Lucifer oO

EFC Africa
Lightweight
xD Starałem się. Ale te jego "artykuły" są tak naiwne i żałosne że nie mogę ich nie docenić :D Po prostu nie umiem już inaczej niż tylko się śmiać, a lepsze to niż jechanie go na każdym kroku :D
 

Przemek

UFC
Lightweight
Mam nadzieje ze admin zablokuje temat.Sam temat słaby ale komentarze to tragedia ,tylko ja sie spytalem cos na temat a reszta to wojna miedzy koksem a innymi
 

Lucifer oO

EFC Africa
Lightweight
Przemek - "Ponadto organizatorzy przedstawili badania Emelianenki przeprowadzone w warszawskiej klinice Lux-Med, które dały w wypadku HIV i HCV wynik negatywny. Walki na Strefie Walk odbędą się w pełnowymiarowym oktagonie sponsorowanym przez firmę Tapout na zasadach zbliżonych do UFC z jedynym wyjątkiem zakazu uderzeń łokciami. Dopinana jest kwestia przyjazdu na gale w charakterze gościa Fedora Emelianenki ale nie chcieli potwierdzić przyjazdu • Ostatniego Cara • na sto procent."







http://www.mmarocks.pl/alexander-emelianenko/konferencja-i-trening-przed-strefa-walk/



http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3139







EDIT:



kokos80 - Bo Ty czytać ze zrozumieniem nie umiesz.
 

Ramp4ge

Shark Fights
Heavyweight
Kur**, to nie był żaden tytuł, po którym można wywnioskować, że to Kiwi80, ale mimo to, ten tytuł wydawał mi się dziwny i podejrzany . I oto moje przypuszczenia się sprawdzają ...



@EDIT - Ale Przemek, dlaczego niby te komentarze to tragedia ? Zrozum, że trzeba się starać przemówić temu idiocie do bani, no bo to się nie skończy . Przeczytaj uważnie ten jego tekst i go przeanaliizuj . No przecież to jest takie idiotyczne, że ręce opadają . Sam kokos zdaje się faktycznie mieć jakieś problemy na podłożu psychicznym ( studiuję psychologię ), bo to po nim widać, w tym wypadku Malinovsky ma rację ...
 

Yazz

EFC Africa
Light Heavyweight
redaktor papaja80 przeszedł chyba małą metamorfozę...



poprzednie jego "artykuły" nadawały się do se lub faktu.



ten natomiast, hmmmmmmmmmmmmmmmm...........



taka gazeta kiedyś była "skandale"- tam bym to widział...
 

spa

WSOF
Welterweight
Kokos pomyslalem sobie to samo co Ty, ale...



Ja mam na to jednak swoja inna teorie. Wszyscy skupiaja sie wokol tematu chorob zakaznych. Ja mysle, ze Aleksander ma 3 pary jaj i produkcja testosteronu jest u niego 3x wieksza niz u normalnego czlowieka. W USA uwazaja, ze to nie fair, w Polsce jak widac nikomu to nie przeszkadza.
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
Rampage naprawde psychologia? slyszalem, ze na ten kierunek ida glownie osoby bardzo interesujace sie zyciem innych, ktore same maja problemy ze soba. po twom poscie widac frustracje, czym to jest spowodawane? moze otworzysz sie przed nami i ci pomozemy. nie masz sie czego wstydzisz.
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
spa w KSW tez na koksie można walczyć. bez problemu można być na cyklu. w Azji tez na to przymykają oko. normalnie za to co mówił o nim Kawul, ze jest chory, moglby od niego dostac duze odszkodowanie. a tu ani zadnych spraw w sadzie. wyniki okazuja sie dobre... nawet teraz to zawodnik na tyle mocny medialnie, ze w takim SF, czy Dream jest z automatu gwiazda.
 

Mort

Żołnierz Chrystusa
Czy nie sądzicie, że tym razem Kokolino ma trochę racji? Dlaczego Aleks, który mógłby walczyć gdzieś w USA lub Japonii, walczy na jakiejś śmiesznej gali w Polsce?
 

Yagiel

UFC
Lightweight
Mort, odnoszę wrażenie, że jeśli redaktor Kokos napisał by coś naprawdę dobrego - reakcje większości forumowiczów będą takie same jak teraz.



Co do pytania postawionego w temacie - nie znam się na chorobach etc, ale również zastanawia mnie to, że skoro Sasza jest w pełni zdrowy to czemu żadna poważna organizacja nie chce nawiązać z nim współpracy?
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
Yagiel celna uwaga! wychodząc z założenia, że jego badania są wiarygodne, ciężko znaleść logiczną odpowiedz na to pytanie. myśle, że nawet dla UFC byłby łakomym kąskiem. Musiałbym postawic teze, że chodzi o coś innego, ale także wykluczającego udział w sportach kontaktowych. Nie chce mieć dodatkowych wrógów. Od strony medycznej dość łatwo to opisać. Pole ewentualnych możliwość jest małe.
 

spa

WSOF
Welterweight
kokos



a moze jest homoseksualista? Ostatnio slyszalem wypowiedz duzego Noga, ktory przyznal, ze z homo to on sie nie kula.....



A moze tez byc, ze ma slabe serce i nikt nie da mu walki, gdzie podczas najwiekszej ogladalnosci zejdzie im na zawal....
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
teoretycznie nie maja prawa odmowic walki homosiowi. problem jest jednak taki, ze homosie czesciej lapia choroby zakazne. widac, ze kondycje ma naprawde dobra. wystarczy zobaczyc ten trening. ta cala historia moze byc jakas zaslona dymna, przed innym problemem. skupiamy sie na tym, a chodzi o zupelnie cos innego.
 
Top