1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Przygotowanie do trenowania MMA

Discussion in 'Forum MMA' started by dawid15291, Feb 28, 2014.

  1. dawid15291

    dawid15291 Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Feb 28, 2014
    Komentarze:
    7
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    Siema wszystkim ;) Mam do was wielką prośbę :D Chciałbym się w okresie wakacji zapisać na MMA ale nie w tym rzecz :p chciałbym się wcześniej odpowiednio przygotować do tego to znaczy chciałbym nabrać siły,wytrzymałości i kondycji :D chodzę na siłowinie 3 razy w tygodniu a w wolnych chwilach biegam czy coś jeszcze dorzucić do tego lub wgl jakiś inny trening jakieś rady ??? ;)



    z góry wielkie dzięki :D
     
  2. gumoleon

    gumoleon KSW
    Featherweight

    Dołączył:
    Sep 19, 2012
    Komentarze:
    5,041
    Zdobyte Lajki:
    1,304
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Silient Hill
    "Rushfit" z GSP pooglądaj ;)
     
  3. dawid15291

    dawid15291 Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Feb 28, 2014
    Komentarze:
    7
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    dzięki wielkie na pewno oglądne ;)
     
  4. Masta

    Masta Vale Tudo
    Open
    Czerwona kartka Żółta Kartka

    Dołączył:
    Jul 31, 2013
    Komentarze:
    24,349
    Zdobyte Lajki:
    44,415
    Punkty:
    3,190
    meta/deka/ testo (Vitor approves)
     
  5. Przemek

    Przemek UFC
    Welterweight

    Dołączył:
    Mar 30, 2009
    Komentarze:
    9,571
    Zdobyte Lajki:
    8,594
    Punkty:
    2,890
    potrenuj przyjmowanie ciosów na twarz ;-)
     
  6. Palhares

    Palhares ONE FC
    Featherweight

    Dołączył:
    Oct 1, 2011
    Komentarze:
    2,347
    Zdobyte Lajki:
    45
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    enen lub propionat połacz z trenbolonem potem wrzuć EPO
     
  7. gumoleon

    gumoleon KSW
    Featherweight

    Dołączył:
    Sep 19, 2012
    Komentarze:
    5,041
    Zdobyte Lajki:
    1,304
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Silient Hill
    nie, no skoro ćwiczysz siłkę, bieganie (nie palisz mam nadzieję) to po prostu idź na pierwsze zajęcia, będzie OK. W trakcie dowiesz się wszystkiego.



    Edit:



    Jeśli masz opcję na basen, to by się przydało.
     
  8. zbychumma

    zbychumma WSOF
    Featherweight

    Dołączył:
    Mar 24, 2013
    Komentarze:
    3,169
    Zdobyte Lajki:
    1,683
    Punkty:
    1,790
     
  9. dawid15291

    dawid15291 Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Feb 28, 2014
    Komentarze:
    7
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    No jasne że nie palę ;) i do basenu też mam dostęp tylko tak jakby nie umiem pływać :p tak rozumiem ale tak na początek chce troszkę siłby nabrać i wgl bo wiem że jest marnie :p
     
  10. gumoleon

    gumoleon KSW
    Featherweight

    Dołączył:
    Sep 19, 2012
    Komentarze:
    5,041
    Zdobyte Lajki:
    1,304
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Silient Hill

    Czytaj post @JanuszaDosSantosa/@MastaBlasta :P
     
  11. dawid15291

    dawid15291 Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Feb 28, 2014
    Komentarze:
    7
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    haha może jednak lepiej nie próbować :D
     
  12. Zelber

    Zelber Oplot Challenge
    Middleweight

    Dołączył:
    Feb 12, 2011
    Komentarze:
    90
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790

    Nie wiem co za debil wymyślił te brednie o nabieraniu siły przed treningami SW...


    Idź na trening MMA w poniedziałek, a nie w wakacje.
     
  13. dssport

    dssport PRIDE FC
    Welterweight

    Dołączył:
    Jan 1, 2011
    Komentarze:
    6,643
    Zdobyte Lajki:
    4,240
    Punkty:
    1,790
    dlaczego nie chcesz isc teraz na treningi ?
     
  14. Klainsztain

    Klainsztain Brutaal
    Lightweight

    Dołączył:
    Aug 18, 2010
    Komentarze:
    500
    Zdobyte Lajki:
    86
    Punkty:
    1,790
    Może jakis crossfit lajtowy, i na skakance skakanie (polecam stalową)?
     
  15. midern

    midern UFC
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jul 4, 2012
    Komentarze:
    8,090
    Zdobyte Lajki:
    2,135
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Pomorze
    Treningi są po to, zeby tam się przygotowywać, nie będzie wstydu, jak pójdziesz pierwszy raz i nie bedziesz znał podstaw, siły czy wytrzymałośc. Każdy musiał od czegoś zacząć. Idź już teraz, wszystkiego nabierzesz z czasem!



    Od siebie mogę polecić Crossfit, kilka/kilkanaście stacji, tam wzmocnisz swoją wytrzymałość. Ja mam crossfit raz w tygodniu, w ramach treningów mma właśnie.



    Pytanie trochę inne - przyjmowałeś już kiedyś strzały? Uczestniczyłeś w bijatykach itp? Czy jesteś raczej spokojny, unikasz czegoś takiego, a chcesz ćwiczyć jedynie dla samego siebie? Jeżeli pasuje do Ciebie druga opcja, to możesz mieć (jak ja miałem, po części przeszło) pewne opory, bać się otrzymać ciosu. Ale już teraz mówię, tym nie ma się co przejmować, też Ci się to wyrobi. U mnie cały miesiąc treningów 3 razy w tygodniu (tylko jeden dzień odpuściłem), w tym czasie ściągnałem soczewki i widzę sporą różnicę.



    I teraz pytanie - w okresie wakacji w Twoim mieście, klub ma zajęcia? U mnie chyba jest tak, że w wakacje nie ma treningów, chyba, ze grupka jakoś sama się zgada i wynajmie salkę. Jak już, to od września normalne treningi. Zachecam Cie, do treningów już od tego poniedziałku, nie ma co tego dokładać, jeśli nie masz czegoś innego :)
     
  16. albert

    albert Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Sep 25, 2012
    Komentarze:
    75
    Zdobyte Lajki:
    1
    Punkty:
    1,790
    zelber, czemu akurat debil ? kolega nowy lepiej bedzie przygotowany pod katem wydolnosci, ruchomosci stawow i ogolnego rozruszania miesni jak troche pocwiczy i pobiega. Minimalizuje to ryzyko kontuzji w stosunku do osoby z marszu wchodzacej do treningu mma, gdzie czesto sa wyczerujace obwody i praca na duzym zmeczeniu, obciazenia stawow w zapasach i graplingu. Tak jak w kazdym sporcie wazna jest baza, przygotowanie motoryczne, stabilnosc i mobilnosc zeby na tym budowac cos wiecej w SW.



    Nie chodzi wiec tylko o nabieranie sily czy masy, ale o przygotowanie ogolnorozwojowe ktore na pewno zaprocentuje na sali.



    Co do silki- w zaleznosci, jaki masz staz, uloz sobie trening ogolnorozwojowy lub wydolnosciowy, poprzedzony oczywiscie wprowadzeniem zeby przygotowac stawy i tkanki na pozniejsze obciazenia.
     
  17. Bolt

    Bolt KSW
    Featherweight

    Dołączył:
    May 18, 2013
    Komentarze:
    4,937
    Zdobyte Lajki:
    1,394
    Punkty:
    1,190

    Wiesz, czasem na przykład ludzie mają matury ;)



    Również polecam po prostu przejść się w miarę możliwości na trening, tam dowiesz się w dużej mierze jakiego typu treningu Ci potrzeba. No ale bieganie na pewno jest dobrą zaprawą.
     
  18. Zelber

    Zelber Oplot Challenge
    Middleweight

    Dołączył:
    Feb 12, 2011
    Komentarze:
    90
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790

    Jeżeli w klubie jest myślący trener, to powinien być w stanie tak dopasować obciążenia treningowe, żeby nie robić krzywdy swoim uczniom. Gdyby była mowa o kimś kto ostatnie 5 lat spędził w śpiączce/przed telewizorem może i miało by to sens, ale z 1 posta wynika, że autor pytania miał coś wspólnego z ruchem fizycznym.
     
  19. albert

    albert Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Sep 25, 2012
    Komentarze:
    75
    Zdobyte Lajki:
    1
    Punkty:
    1,790
    wg mnie zapobieganie konuzjom nie jest strata czasu. Na szlifowanie techniki to trzeba miec najpierw i tak jakakolwiek technike ;) Poza tym, spieszy mu sie z ta technika ? Trzeba miec na czym pracowac tez.



    co do myslacych trenerow- w dobie masowosci MMA w wielu klubach grupy sa wymieszane, a trener ma tylu chlopakow ze wszyscy robia to samo, czesto treningi sa naprawde wyczerpujace i nikt sie nie przejmuje kto jest na jakim stadium.



    Np. u nas w klubie MT trener robi tak wyczerpujace rozgrzewki i obwody, ze jak ktos jest z marszu i naprawde nie daje rady, to trener daje mu zalecenia do zrealizowania samodzielnie i potem moze wrocic na sale. Lepiej niech sobie pobiega i podciagnie wydolnosc niz zrobi sobie krzywde na treningu.
     
  20. Mess

    Mess ONE FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2013
    Komentarze:
    2,454
    Zdobyte Lajki:
    955
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Occupation:
    O&G
    Miasto:
    3city/ELB/Olsztyn
    Ja proponuję zamiast na MMA zapisać się najpierw na np. boks. Ogarniesz jak to jest napierdalać się po ryju, jak się spodoba to jazda na MMA :). Czasami zahaczam do chłopaków na sparingi (boks), ale zazwyczaj idę tam pogadać. Bo jako najniższy i najlżejszy (i do tego mało doświadczony) dostaję niemiłosierny wpierdol... a wcale tak mocno nie uderzają :-). Mam nawet specjalnego "krwawego" rasha, bo mi się nie chcą odpierać ślady po farbie z nosa :-)
     

Share This Page