Początkujący. Gdzie?

Patriota

Oplot Challenge
Welterweight
Witam niedługo przeprowadzam się do Warszawy i chciał bym zacząc trenować. I tu prosił bym was o pomoc.

Gdzie radzili byście rozpocząć trening?. Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o treningi MMA. Mam 19lat i ogólnie mam dobre warunki fizyczne lecz słaba wydolność i szybko męczące sie ręce. Bardzo prosze o pomoc i różnego rodzaju wzkazówki.

Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc.

Yaas

M-1 Global
Welterweight
mam dobre warunki fizyczne lecz słaba wydolność i szybko męczące sie ręce

spokojnie.

jedną i drugą cechę zdążysz poprawić.

każdy mistrz świata musiał kiedyś pójść na pierwszy trening.

regularnie trenować, jeść, spać i nie chlać- tyle na początek... :-)

10khalidov

Jungle Fight
Featherweight
Tak jak malinowsky polecam Nastula Club, Jocz i Trędowski to świetni trenerzy a nieraz w zastępstwie trening prowadzi Błachowicz.

Patriota

Oplot Challenge
Welterweight
Dzięki za tak szybko odpowiedz. A że tak sie zapytam ile będe musiał zapłacić miesięcznie chcąc trenować 2-3 razy w tygodniu jak na początek?

PawelSzymon

Shark Fights
Light Heavyweight
dla zupełnie zielonego polecilbym chyba aquille na ursynowie, jocz jest mega trenerem ale wydaje mi sie ze juz dla osob z podstawami w stojce iparterze

Patriota

Oplot Challenge
Welterweight
Myślałem na poczatku o ACT w sumie miał bym tam nie daleko ale tam nabór rozpoczyna się 15maja no a ja niestety dopiero na początki lipca będę się przeprowadzał no i pare osób poleca Nastule.

Perfumiarz

KSW
Lightweight
Paweł, jakby trzeba było zaczynać od gorszych klubów, to dziś byłbyś w Copie, a nie w jednym z najlepszych klubów w Polsce - Alliance Warszawa :)

jajcarz

WSOF
Featherweight
Porównując do innych miejsc w stolicy wcale nie tak strasznie, po za tym trenerami są tam same tuzy.

HubiSSJ3

UFC
Light Heavyweight
Z tego co słyszałem też bym polecił Nastule , sam bym tam chciał trenowac , nazwisko Błachowicz przyciąga :D