1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha?

Discussion in 'Suplementacja i Odżywianie' started by Player26, Dec 1, 2013.

  1. midern

    midern UFC
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jul 4, 2012
    Komentarze:
    8,032
    Zdobyte Lajki:
    2,012
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Lębork
    W wielkim skrócie, bo źle się chyba wcześniej wyrażałem.



    Ćwiczę normalnie na siłce z ciezarami, mam treningi MMA, i do tego zastanawiam się, czy takie pompki i drążek z rana by mi coś dały, czy by nie było różnicy.



    Teraz chyba jest jasno i przejrzyście.
     
  2. Keylock

    Keylock Bellator
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 12, 2011
    Komentarze:
    4,229
    Zdobyte Lajki:
    71
    Punkty:
    1,790
    Mortowi chyba chodziło o "skłony na boki ze sztangielką"

    http://exrx.net/WeightExercises/Obliques/DBSideBend.html

    a Russian Twist moja encyklopedia ćwiczeń pokazuje jako coś takiego:
    http://exrx.net/WeightExercises/Obliques/DBRussianTwistBall.html

    @Midern dorzuciłbyś sobie więcej wysiłku dla organizmu, żeby się zregenerować ;) Ja robiąc BJJ i ciężary robię z ciężarem ciała "domowy trening" tylko raz w tygodniu.
     
  3. Mort

    Mort Żołnierz Chrystusa

    Dołączył:
    Mar 21, 2010
    Komentarze:
    8,912
    Zdobyte Lajki:
    2,019
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    a mi oto



    [​IMG]
     
  4. Keylock

    Keylock Bellator
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 12, 2011
    Komentarze:
    4,229
    Zdobyte Lajki:
    71
    Punkty:
    1,790
    A to to nam na obwodówkach każe robić trener wielkopolskich Berserkerów :/ Nawet piłka taka sama.
     
  5. Palhares

    Palhares ONE FC
    Featherweight

    Dołączył:
    Oct 1, 2011
    Komentarze:
    2,348
    Zdobyte Lajki:
    45
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    słyszał ktoś o brzuszkach Jandy poza mną ??? bo znam je tylko z opisu a nie wiem czy dobrze je robie, podobno najlepsze ćwiczenie na brzuch ever opracowane przez bodajże węgierskiego fizjologa: W. Janda
     
  6. Mort

    Mort Żołnierz Chrystusa

    Dołączył:
    Mar 21, 2010
    Komentarze:
    8,912
    Zdobyte Lajki:
    2,019
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    brzuszki nie mogą być najlepsze, bo są nienaturalnym ruchem xD
     
  7. baju

    baju #ThereIsOnlyOne Cohones MMARocks

    Dołączył:
    Aug 8, 2012
    Komentarze:
    26,788
    Zdobyte Lajki:
    35,252
    Punkty:
    5,190
    Płeć:
    Male
    jak tylko widze, ze Chmurka pisze o drazku to juz sie w duchu ciesze!



    ile razy Keylock musi wam napisac jeszcze, ze micha to podstawa do kaloryfera? #potwierdzoneinfo



    cwiczenia sa na wzmocnienie brzucha i wyrzezbienie miesni, zeby wszystko bylo 'na wierzchu' BF musi spasc. napierdalalem kiedys brzuch po kazdym treningu, teraz nie robie prawie w ogole, wiecej aerobow i DIETA, a brzuch zaczyna sie pokazywac pierwszy raz w zyciu.
     
  8. Palhares

    Palhares ONE FC
    Featherweight

    Dołączył:
    Oct 1, 2011
    Komentarze:
    2,348
    Zdobyte Lajki:
    45
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    chyba dla szympansów co chodzą po drzewach są nienaturalne a nie dla człowieka który normalnie musi sie po coś schylać albo wstać z pozycji leżącej
     
  9. Mort

    Mort Żołnierz Chrystusa

    Dołączył:
    Mar 21, 2010
    Komentarze:
    8,912
    Zdobyte Lajki:
    2,019
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    człowiek wstaje może ze 3 razy na dzień, a nie 300 czy 500 razy dziennie :D
     
  10. Keylock

    Keylock Bellator
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 12, 2011
    Komentarze:
    4,229
    Zdobyte Lajki:
    71
    Punkty:
    1,790
    Ja podchodzę z dystansem do określania konkretnych ruchów jako "nienaturalnych", szczególnie jak słyszę ten tekst od zwolenników półprzysiadu, niemniej popieram Morta w tym sensie, że jest o wiele więcej lepszych ćwiczeń na brzuch. Pomijam już dawno poruszoną kwestię tego, że ludzie pakują na brzuch o wiele za dużo ćwiczeń i ciągle szukają cudów, a tak naprawdę ciągłe zmienianie ćwiczeń raczej wiele nie zmieni. Niski BF przede wszystkim.
    Moja rada: jeśli z michą się wszystko zgadza, to róbcie sobie czy to planki, czy zwyczajne spięcia, i to nie po 23465363 powtórzeń, tylko ze 3 serie na tyle, żebyście poczuli, że brzuch popracował i tyle, a nie do stanu, w którym macie ochotę krzyczeć z bólu. Tyle.
     
  11. Lepiej się skupić na gorsecie mięśniowym aby wzmocnić mięśnie głębokie, pomaga to przy ćwiczeniach siłowych-wielostawowych. Nosi to nazwę "Core". Łatwe, szybkie, przyjemne i da wiele więcej niż setki brzuszków.



    Ja robię brzuch raz w tygodniu, 11 różnych ćwiczeń po 20 powtórzeń ciągiem w/g planu jakiegoś typa z YT, który ma kozacki kaloryfer i w/g mnie to starcza aby utrzymać brzuch w formie(mając na uwadze aspekt zdrowotny). Polecam również deskę-plank który przyczynia się bardzo do treningu w/w m.głębokich, do tego aktywuje mięśnie brzucha lepiej od spięć(w/g badań) i jest ciekawszy challange bo 100-200 czy ile tam spięć to żaden wielki wyczyn, a wytrzymać 5min w pozycji deski to podobno umiejętność zarezerwowana dla elity.
     
  12. Szpila

    Szpila Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Feb 4, 2013
    Komentarze:
    452
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,190
    A to z Mango nie dziala? Ten caly Ab-Dzimnik :-)
     
  13. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,721
    Zdobyte Lajki:
    34,018
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Krótko:

     
  14. Born2kill

    Born2kill UFC
    Heavyweight

    Dołączył:
    Apr 11, 2010
    Komentarze:
    19,925
    Zdobyte Lajki:
    1,960
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Szpila, pamiętam, że kolega w liceum stosował, no i kaloryfer miał, choć nie sądzę by te mięśnie były "mocne".



    Kaczka, no bez "zrobionego" brzucha chyba nie...;-) Jak Ci nic nie przeszkadza, a wręcz pomaga, brzuch bardziej elastyczny, w sensie wszystkich mięśni, ułatwia szybsze, sprawne poruszanie, dłużej wytrzymuje, bo regularnie robi bardziej hardcore'owe powtórzenia ;-) Zawsze byłem sprawny ogólnie, ale teraz, a parenaście kg temu i ...nie chcę znowu być zbytnio cięższy, wolniejszy, szybciej się męczący ;-) Bez aluzji, po prostu wrarto utrzymywać sprawność ogólną i wagę też, z różnych powodów.
     

Share This Page