Mystic Bęben Farewell

Status
Not open for further replies.

MysticBęben

UFC
Middleweight
Słowo się rzekło,
Bęben się zawija.
Liczę na pożegnalne
głośne dacie ryja.
I niechaj każdy oplot
historię tę pozna:
Tu leży Mystic Bęben,
król lirycznych doznań


Przepraszam tych, których nie wspomniałem, jak choćby mistrza bukmacherki Janusza v Z ;) Mając jeden procent szans na porażkę, nie miałem przygotowanej kartki, jak oskarowi zwycięzcy :mamed:

@Mateusz Smoter - szczególne pozdro dla Ciebie (i sorki, na smierć zapomniałem w podcaście). Pięknie rymowałeś, więc niniejszym czynię Cię spadkobiercą "Trzynastozgloskowca". Pilnuj, żeby ten temat nie zginął w mrokach cohones ;)

A sobie życzę tak pięknego pożegnania jak na załączonym obrazku:


(Jeśli nie wiecie, to Ric po tym pięknym odejściu
wrócił :DC:
 

Masu

UFC
Heavyweight
Słowo się rzekło,
Bęben się zawija.
Liczę na pożegnalne
głośne dacie ryja.
I niechaj każdy oplot
historię tę pozna:
Tu leży Mystic Bęben,
król lirycznych doznań


Przepraszam tych, których nie wspomniałem, jak choćby mistrza bukmacherki Janusza v Z ;) Mając jeden procent szans na porażkę, nie miałem przygotowanej kartki, jak oskarowi zwycięzcy :mamed:

@Mateusz Smoter - szczególne pozdro dla Ciebie (i sorki, na smierć zapomniałem w podcaście). Pięknie rymowałeś, więc niniejszym czynię Cię spadkobiercą "Trzynastozgloskowca". Pilnuj, żeby ten temat nie zginął w mrokach cohones ;)

A sobie życzę tak pięknego pożegnania jak na załączonym obrazku:


(Jeśli nie wiecie, to Ric po tym pięknym odejściu
wrócił :DC:
To co, do poniedziałku?
 

Bodzio

Maximum FC
Heavyweight
Butelki za wygraną i tak wędrują do Ciebie, albo sam obrzucam nimi Charlesa!!! Dzięki za wszystko i do zobaczenia Panie!
ezgif.gif
ezgif.gif
ezgif.gif
 

MysticBęben

UFC
Middleweight
To co, do poniedziałku?
Nope. Słowo się rzekło. Może do czwartku przed KSW, wpadnę do Was porobić barki.

To dla mnie zaszczyt, że miałeś sygne z moim napisem o kamieniach i wężach.
Możesz wrzucić coś mojego na pamiątkę - z ballady o Klaudynie na przykład ;)

Huehue stare chłopy,a jak dzieci:)
:mamed: podeślij mi jakiś dobry łatwy trening dla początkujących. Teraz będę miał czasu w chuj ;)

do zobaczenia
No ba. Na zlocie :)

nie bede mogl Cie zapytać czy jeszcze Książe czy juz Król
Koniuszy ;)

I dodaj do Dropbox a
Zrobione

@MysticBęben zniknął z forum jak po ostatnim KSW :mamed:
Ale wtedy szybko się znalazłem :werdum:
 
L

_Logan_

Guest
@Mateusz Smoter - szczególne pozdro dla Ciebie (i sorki, na smierć zapomniałem w podcaście). Pięknie rymowałeś, więc niniejszym czynię Cię spadkobiercą "Trzynastozgloskowca". Pilnuj, żeby ten temat nie zginął w mrokach cohones ;)

Dzięki za dobre słowo, dzielny towarzyszu, wszak ja również przed galą pisałem #TeamDiaz. Nie było nam dane spotkać się na zlocie, może kiedyś nadrobimy.

Z fartem

XWzmLj4.png
 

cruor

Bellator
Light Heavyweight
W cieniu wątpliwej jakości odrodzenia Conora, nasze drogie forum dotknęła niepowetowana strata w postaci utraty jakże cennych i wygadanych kilogramów.
:cry:od kogo ja teraz będę otrzymywał lajki:cry:
Na koniec zacytuję klasyka, lekko spedalonego, ale za to obdarzonego najzajebistszym wokalem ever - only the good die young:cry:


P.S. chodziło mi o Freddy'ego, który coverował ten kawałek Billego Joela. Oryginału nigdy nie słyszałem:DC:


P.S. 2 - czekam na powrót w stylu wwe:DC:


P.S. 3 - PS>X Box
 

Charles Bronson

UFC
Welterweight
@MysticBęben jako, że chętnego do tego zakładu szukałem dobry rok i w końcu znalazłeś się ty, pokazałeś stary, że masz prawdziwe Cohones - tak jak nazwa forum nakazuje, zostań proszę cię na miejscu. Zaparz kawkę, spal szluczka i rozgość się na nowo. Zbyt dobrym forumowiczem jesteś, żeby wypierdalać stąd na zawsze ;) Ale miło było podkręcić trochę emocji przed tym zakładem :D
 

MysticBęben

UFC
Middleweight
@MysticBęben jako, że chętnego do tego zakładu szukałem dobry rok i w końcu znalazłeś się ty, pokazałeś stary, że masz prawdziwe Cohones - tak jak nazwa forum nakazuje, zostań proszę cię na miejscu. Zaparz kawkę, spal szluczka i rozgość się na nowo. Zbyt dobrym forumowiczem jesteś, żeby wypierdalać stąd na zawsze ;) Ale miło było podkręcić trochę emocji przed tym zakładem :D

:pray::DC:dziękować
Ale żebyś miał coś z tego zakładu w takim razie, dojeb mi sygnę z awatarem na 2 tygodnie :mamed:
 

Hightower

Legacy FC
Lightweight
@MysticBęben jako, że chętnego do tego zakładu szukałem dobry rok i w końcu znalazłeś się ty, pokazałeś stary, że masz prawdziwe Cohones - tak jak nazwa forum nakazuje, zostań proszę cię na miejscu. Zaparz kawkę, spal szluczka i rozgość się na nowo. Zbyt dobrym forumowiczem jesteś, żeby wypierdalać stąd na zawsze ;) Ale miło było podkręcić trochę emocji przed tym zakładem :D
No i na ten wpis czekałem, kurwa nareszcie :cohon:
 
Status
Not open for further replies.
Top