Marian Kmita zadowolony z debiutu PPV

defthomas

Vale Tudo
Open
Cohones
MMARocks
166jpg_1290087354.jpg


Marian Kmita, tak podsumował wydarzenie jakim byl debiut PPV na Polskim rynku:
Nadawcy należą do grona wygranych, bo debiut systemu pay-per-view w Polsce to zdecydowany sukces. Liczba subskrybentów zamawiających walkę w cyfrowych platformach i kablówkach przerosła najbardziej optymistyczne wcześniejsze szacunki i otwiera drogą do, zupełnie innego niż do tej pory, finansowania sportów walki w Polsce.
 

zoom

UFC
Welterweight
Bo pewnie wiekszosc ludzi nie wiedziala, ze na rtlu za friko obejrza.



Co do pudziana, czy tam ksw na ppv to imo bylby to wielki niewypal. U nas nie ma przeciez porownania boksu do mma.
 
P

Paweł Kowalik

Guest
Słyszałem, że sam Polsat sprzedał ok. 90 tysięcy.
 

stasinek34

PRIDE FC
Lightweight
@Przemek


Oficjalnej nie. Nieoficjalnie 200tysięcy. 90 tys. sam Polsat? To dobry wynik. Ciekawe, ile sprzedaliby na KSW i jaka byłaby cena
 

Norbert

BAMMA
Welterweight
Narazie KSW na ppv to zły pomysł bo znów będzie dostępne weższej grupie ludzi a dla popularyzacji tego sportu to źle
 

Przemek

UFC
Lightweight
PPV KSW? nie widze tego-ten sport i ta marka dopiero sie rozwiją to nie ufc.Jakby Ksw wzieli na ppv to by tylko wykupili harkorowi fani -zresztą pudzian powoli konczy się :D
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
mialem to opisac :) ale juz jest... zauwazmy, ze ta walka byla naprawde wyjatkowa. jedna z najwzniejszych w historii. 200 000 PPV za walke o MS HW w boksie robi wrazenie, ale za takiego Szpilke bedzie 10x mniej. Pudzian to moze teraz z 20-30 000 wykrecic, jak sie nie skompromituje znowu z DVD.
 

Houk

BAMMA
Flyweight
No to żeś poleciał Kokos z tą "jedną z najważniejszych walk w historii", raz, że waga ciężka jest w głębokim kryzysie od lat, dwa to jednak Adamek za wiele w tej wadze nie osiągnął, jak na razie. Chyba, że chodzi Ci o historię poskiego pay per view to ok. ;-)
 

tsatsiki

WSOF
Featherweight
jedynie walka Adamek - Haye gdyby kiedykolwiek do takiej doszło mogłaby się równie dobrze sprzedać, ale Pudziany czy tam Włodarczyki na PPV? dajcie spokój :-)
 

JB_

WRESTLING || JUDO
Cohones
MMARocks
Zgodze się z kokosem. Ta walka była największym wydarzeniem w sportach walki w naszym kraju.
Pudzian nawet sie do tego wyniku nie zblizy, nie teraz. Może podczas debiutu z Najmanem, choć i to wątpliwe.

Co do samego PPV to jestem zaskoczony, że aż tyle subsktypcji sprzedano. Nie sądzę jednak by w najbliższym czasie była okazja (odpowiednio prestizowe wydarzenie) by podobna ilość - w tej cenie pojedynczego PPV - sprzedać.
 

Norbert

BAMMA
Welterweight
Jednak ta walka była bardzo dużym wydażeniem, oglądali ją ludzie co nigdy nie interesowali się boksem jak np. moja siostra co było dla mnie istnym szokiem.
 
Warto pamiętać, że to PPV miało tylko kilkutygodniową promocję. Jeśli dobrze liczę przy 200 tys. sprzedanych PPV wpływy K-2 wyniosły ponad 1 mln euro (zakładam, że K-2 wynegocjowało z Polsatem, Cyfrą i kablówkami minimum 50% z każdego PPV dla siebie). Za prawa telewizyjne chcieli 1,5 mln, więc chyba są zadwoleni.



Pytanie jaki wpływ interesowałby KSW/Polsat i jaką ustalonoby cenę.
 

Houk

BAMMA
Flyweight
Jest różnica pomiędzy stwierdzeniem Kokosa o jednej z najważniejszych walk w historii, a stwierdzeniem "największe wydarzenie w sportach walki w naszym kraju" Yoshihiro. ;-)
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
to PPV promowalo sie na skandalu, ze walka w PL, i nie bedzie jej w ogolnej TV. bylo wiadomo, ze bedzie trzeba kupic. o walce wiedzieli wszyscy. jak dla mnie to byla jedna z najwazniejszych i najbardziej oczekiwanych walk w historii sportow walki w Polsce. walka byla w Polsce to dodatkowa promocja. nie wiem czy ta wypowiedz to taki straszak, bo ogolnie PPV w PL nie ma sensu. poza Adamkiem, ta jedna walka, to nikt nie zmusi polakow do wydania kasy. teraz Adamek wezmie walke z kims z top 10, i co? z 50 000 moze... ale raczej mniej.







Potencjal PPV wedlug mnie na ten moment:



Adamek 50 tys. (kolejna porazka, i juz sie nie nadaje na PPV, poziom 200 nie osiagalny juz)



Pudzian 30 tys. (wpierdol z DVD i spada za kreske)



------------------------------



ponizej 10 tys. reszta.
 

defthomas

Vale Tudo
Open
Cohones
MMARocks
Pozostaje jeszcze pytanie ile osób z tych 200 lub 100 tyś ponownie będzie mieć ochotę płacić ekstra za cokolwiek. Ludzie którzy dali 40 zł za niezbyt porywającą walkę mogą już nigdy nie chcieć zapłacić za żaden inny sport walki po tym największym wydarzeniu sportowym.
 
Pamięć kibiców jest krótka. Adamek odbuduje się na kilku słabszych zawodnikach i ewentualną walkę z Haye'em lub Powietkinem ludzie kupią. Oczywiście nie w takiej liczbie jak tą, ale takie 50 tys. PPV to też dobry wynik.
 

Madman

Bellator
Welterweight
Ja za dobrą galę MMA jestem w stanie zapłacic, nie ma problemu. Zwłaszcza gale KSW które zawsze oferują bardzo dobre rozpiski, są 3 razy w roku, więc u mnie nie byłoby problemu żeby oddać 10-20 złotych za mozliwość obejrzenia KSW. Nie dla tego, że lubię wydawać pieniądze ale wydaje mi się, że razem z wprowadzeniem KSW na PPV dostawalibyśmy coraz lepsze rozpiski bo było by za co sprowadzać znanych zawodników.



Co do boksu to płaciłbym jedynie gdyby Mayweather walczył z Pacquiao.
 

noodles

Bellator
Light Heavyweight
trzeba jeszcze wziazc pod uwage ze ludzie do konca nie wiedzieli czy obraz RTLu bedzie zakodowany. Teraz juz wiedzą ze tak nie bedzie, wiec ewentualna przyszła sprzedaż ppv powinna spaść
 
Top