1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

M. Fijałka przed IF4: Darpinyan mocno bije ale będę w stanie go pokonać.

Discussion in 'Forum MMA' started by GLF, Sep 20, 2011.

1. GLF

GLF KSW
    Heavyweight

Komentarze:
    6,028
    Zdobyte Lajki:
    137
    Punkty:
    1,790
    Home Page:
    Wywiad z oficjalnej strony IronFist.

-Powiedz nam coś o sobie i o przebiegu twojej kariery sportowej.
    -Nazywam się Michał • Sztanga • Fijałka, początek mojej kariery to ju-jitsu, MMA trenuję od 7 lat a od prawie 5 lat walczę na ringach. Stoczyłem 9 walk, 7 wygrałem a 2 niestety zakończyły się porażką.

-Czym zajmujesz się na co dzień?
    -Na co dzień pracuję jako ochroniarz w jednym ze szczecińskich klubów, czasem jeżdżę jako instruktor nauki jazdy oraz prowadzę zajęcia sportowe (MMA).

-Twój sportowy idol?
    -Tylko i wyłącznie Fedor Emelianenko • wg mnie najlepszy zawodnik w historii MMA.

-Najlepsza, najbardziej prestiżowa twoja walka?
    -Moja ostatnia walka z Krzysztofem Gołaszewskim, byłem w 100% formie i walka od początku do końca przebiegała wg planu a zakończyła się w dobry dla mnie sposób.

-A Twoja najtrudniejsza?
    -Hmmm • z Yoel Romero Palacio, bardzo dobrym Kubańskim zapaśnikiem. Przegrałem ale nie byłem do końca dobrze przygotowany, to była najcięższa walka którą zawsze będę pamiętał.

-Na jakich ważnych imprezach walczyłeś?
    -Zdecydowanie KSW ELIMINACJE i KSW X.

-Co wiesz o swoim przeciwniku z którym będziesz walczył w walce wieczoru w MMA na IRON FIST 4?

-Oglądałem wszystkie jego walki co rzadko zdarza się w tym okresie czyli dwa miesiące przed walką. Harcho Darpinyan bardzo mocno bije, ma dobre obalenia ale myślę, że będę w stanie go pokonać.

-Gala IRON FIST. Czy byłeś, widziałeś, czy słyszałeś opinie na jej temat?