KSW straciło szacunek kibiców, ale to nie ma znaczenia.

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
4ed076feb1ba9_o.jpg


Fala krytyki rozlewa się na forach internetowych pod adresem KSW. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy sa kontrowersyjne decyzje sędziowskie, które ewidentnie sprzyjały kluczowym zawodnikom z federacji Martina i Macieja.

Już w pierwszej walce mogło, a raczej powinno dojść do dogrywki. Moks w opinii części kibiców nie przegrał zdecydowanie. W drugiej walce doszło do jawnego zakpienia z kibiców. Antoni odstawał od Zikica w sposób znaczący. Mimo to została zarządzona dogrywka, w której zwycięstwo przypadło oczywiście polakowi. Dogrywka w walce Materli rowniez lekko naciągana, aczkolwiek można taka decyzje jeszcze przeboleć. Janek wygrał zasluzenie, ale dalo sie zauwazyc, ze sprzyjal mu sedzia, przerywajac kilka razy pojedynek. Chwila oddechu dla zmeczonego Blachowicza.

Najwiekszym skandalem skonczyla sie walka "Pudziana". Najwieksza gwiazda KSW przegrala zdecydowanie 1 rundę. W drugiej Mariusz wypadł lepiej, ale mógł liczyć co najwyżej na remis. Juz dogrywka byłaby strasznie naciągana, a co dopiero werdykt w stronę Pudzianowskiego. KSW pokazało, ze to oni ustalają wyniki, nie ma mowy o obiektywnym sędziowaniu. Kibice stracili do nich zaufanie, ale to nie ma znaczenia. Kibiców MMA w Polsce jest może z kilka tysięcy, reszta to "zwykly widz" spragniony dobrego mordobicia, i oglądania celebrytow. Mając wciąż "Pudziana" w swojej stadni, są wciąż perspektywy organizacji gal na wielkich arenach. MMAA już poczuło krew, i pewnie będą zmotywowani, by reklamować swoja kolejna imprezę jako prawdziwe MMA. Niestety znowu sie przeliczą. Z tych kilku
tysięcy kibiców, na ich gale przyjdzie może z 1/3. No chyba, ze zrobią jakiś cyrk, ale nie ma za bardzo kim.
 

egzekutor

Jungle Fight
Bantamweight
Nie wiem co ćpiałeś , ale podzielłbys się z wujkiem Egzi:-)



Nowak ma w dupie czy był wał - Pudzian wygrał - i to się liczy (walk Zikicza pewnie wcale nieoglondał)
 

slowik_1991

ONE FC
Middleweight
Nowak nie ma w dupie czy był wał, tak się sklada, że mam na nazwisko Nowak i osobiście wszystkie wałki tej gali uważam za straszną przesadę, dogrywka w walce Materli bez żadnego naciągania nie wiem kokos czy tę samą walkę oglądaliśmy. Kolejny atykuł, który niczego nie wnosi wsio zostało powiedziane już kilkukrotnie po zakończeniu gali.
 

Tykersky

Legacy FC
Lightweight
Kokos niestety ale niezgadzam sie tylko z fragmentem o Materli, obejrzyj se jeszcze raz, Cipek zasłuzenie wygrał. Z reszta sie .....zgadzam...qrva zabijcie mnie..
 

Lucash

Brutaal
Featherweight
Po tytule można rozpoznać słynnego z głupoty redaktora, nawet nie czytam co za bzdury tam napisałeś :-)
 

vaicavalo

KSW
Heavyweight
Poziom sędziowania tej gali rzeczyście był słaby, z tym się zgadzam, ale reszta artykułu to bzdury.
 

damianancelotti

Maximum FC
Featherweight
Nic dziwnego, w końcu to artykuł kokosa. Kokos zawsze tak pisze, że wybiera jakiś jeden drobny aspekt zgodny z rzeczywistością, ale ubiera to w takie opakowanie, że artykuł jest żenujący i nic nie wnoszący.
 

heileris

ONE FC
Lightweight
Ja nie rozumiem dlaczego kokos80 umieszcza to w osobnym temacie skoro jest już tyle tematów o KSW. Moderator powinien zamknąć wątek i przenieść post kokosa do tematu z wynikami gali.
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
krytykujecie jak zwykle. nie widze nic zlego w tym temacie. powiem wiecej, mam racje. KSW nie ma juz szacunku w malym gronie fanow MMA w Polsce, ale to dla nich nic nie znaczy. i mysle, ze to prawidlowe podejscie. to biznes. ta pseudo organizacja MMAA prowadzona przez amatorke, i czlowieka oderwanego od rzeczywistosci pewnie teraz zrobi kolejna gale oprata na krytyce KSW. i znowu umocza kase.
 

zoom

UFC
Lightweight
kokos chcialbym ci oficjalnie wreczyc ten oto zestaw:
komplet-iv-firmy-happy-toys.jpg


niech ci dobrze sluzy w twojej piskownicy
 

GLF

KSW
Heavyweight
Super, nawet nie czytam
lol.gif









Po tytule można rozpoznać słynnego z głupoty redaktora, nawet nie czytam co za bzdury tam napisałeś
lol.gif





To po chuj dodajecie komentarze?
 

sosa

Brutaal
Bantamweight
Super, nawet nie czytam
lol.gif




Po tytule można rozpoznać słynnego z głupoty redaktora, nawet nie czytam co za bzdury tam napisałeś
lol.gif







To po chuj dodajecie komentarze?






+1 ;)
 

Niztheriel

Shark Fights
Heavyweight
Jakim cudem walka Materli gdziekolwiek naciagnieta?



Walka przerywana na korzysc Janka? to Soko wycieral ring zeby oddech zlapac.







Cut off the crap
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
Soko wycieral bo chcial ukrucic przerwe. Janek mial zlapac oddech. Ale do niego nie ma pretensji. Matt mogl to wygrac po 2 rundach. Taka decyzja nie bylaby jakos szczegolnie kontrowersyjna.
 

shogunteam

Brutaal
Light Heavyweight
zikic i thompson zostali wychoojani na maksa, mysle, ze co do tego nie ma nawet watpliwosci. materla swojej walki tez nie wygral, podobnie jak saidov z reszta.... ale spoko, oklamujcie sie dalej, powodzenia;) ja juz ksw nie obejrze, chocby sciagneli do siebie lombarda, albo zorganizowali ufc vs ksw. jakies zasady i honor trzeba miec.. mam nadzieje, ze panowie redaktorzy macie troche jaj i pocisneliscie tych dwoch oszustow w pytaniach, a nie poczekaliscie, az to zrobi za was razor...
 

Salami

Jungle Fight
Featherweight
Walka Cipka, pierwsza runda - przez 5 min Horwich próbował udusić Materle, druga rudna - dominacja Michała, dogrywka - zasłużona wygrana Berserkera. W ramach rekompesaty powinni dać Zikićowi walkę z Horwichem na 18-stce, a Thompsonowi za DOBRE pieniądze kogoś słabszego z zagranicy, bądź Berdorfa.
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
Matt powinien wygrac przez decyzje. Dogrywka byla naciagnieta. Zikic juz na KSW jest skreslony, przegral 2 walki. Matta bym wzial na jeszcze jedna gale. Bardzo medialny zawodnik. Zapadl w pamiec. Walka o pas to bedzie Materla - Antoni pewnie. Mamed nie zawalczy z Hectorem. Mysle, ze zrezygnuja z tego, i dalej beda dawac mu zawodnikow jednowymiarowych, albo starych, albo cpunow. Z Hectorem nie wygra w parterze, a w stojce bedzie ciezkie KO. Pudzian na bank teraz dostanie kogos w mniejszego, zeby mial przewage masy. Mysle, ze to moze byc Monson.
 

kleszcz91

Oplot Challenge
Welterweight
"tak sie sklada ze mam na nazwisko Nowak" hhahahahah ktos tu czegos nie zrozumial:)







Woda kurwa vs Zikic - Zikic wygrywa pojedynek ale zostaje zarzadzona dogrywka, juz smierdzi lekkim walkiem po czym 3 minuty dogrywki Chmielu padniety bije cepami na oslep i przegrywa dogrywka ale ostatecznie wygrywa walke WTF?



Walka Jankajak najbardziej wygrana komentarz zbedny ( tutaj chyba jedynie ludzie komentuja zeby narobic wiekszego bigosu i szukaja jakiegos walka...



Walka Materli - 1 runda co prawda na plecach ale Horwich srednio z tego skorzystal ( co prawda 1 runda dla Horwicha ) natomiast 2 jak najbardziej na konto Materli co daje dogrywke a tutaj juz komentarz jest zbedny - zasluzona wygrana Polaka



Walka Pudziana - Pudzian 1 runde przegrywa 2 remisowa lub jesliby chcieli zrobic uklon w strone widzow dla lepszego widowiska i rozwiania wszelkich watpliwosci runda dla Pudziana co daje dogrywke. Werdykt jak najbardziej z XXXX nawet moj dziadek mowil ze walek:D
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
ja myslalem, ze dadza dogrywke. ale kurwa jak zobaczylem, ze bedzie decyzja. mowie... oj Pudziana spisali na straty. pozniej, ze niejednoglosna. i juz smiech. w ogole Pudzian strasznie sie zmienil. taki az zal go bylo. zaszczuty. brak pewnosci siebie w glosie. najbardziej szkoda Zikica. przegral z takim przecietniakiem i do tego zwyklym chamem. Pudzian moglby dac rade w dogrywce. DVD juz wysiadl.
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
Memed frajerstwo robi. mowi, ze Pudzian przegral, a ogladal tylko 1 runde. oj sodowka sie zaczyna. niech wyjedzie do USA i zobaczy co to MMA na swiatowym poziomie. poskladaja go jak kartke papieru.
 

belmondo

BAMMA
Lightweight
Na znak protestu nie oglądam transmisji tej gównianej organizacji.



Wali mnie czy ogłoszą teraz na fali krytyki NC, czy nie zaproszą Angoli bo sapią jak ich ktoś ruchnie - smród pozostał
 

Shoocker

Lejdis Fajt Najt
Memed frajerstwo robi. mowi, ze Pudzian przegral, a ogladal tylko 1 runde. oj sodowka sie zaczyna. niech wyjedzie do USA i zobaczy co to MMA na swiatowym poziomie. poskladaja go jak kartke papieru.


Gosc, ma tyle pokory, ze moglbys sie uczyc. Glupio mi, ze wpisalem ci sie, do tego durnego tematu, ale prowokujesz tak, ze mozesz byc z siebie zadowolony.
 

kokos80

Brutaal
Super Heavyweight
to jest zalosne. jesli to zrobia. to wtedy z innymi polakami, ktorzy tez zyskali poprzez dziwne decyzje. to skandal. niech juz ma ta wygrana. kurwa kawaguczi tez przegral z DVD. albo odbiara wygrana Materli, Chmielowi, Pudzianowi, albo niech zostawia jak jest.
 
Top