KSW 29 - zwiastun

mrfreakz

Maximum FC
Welterweight
Siemano! :) Na forum ostatnio w zasadzie wogóle mnie nie ma, zalogowanego, bo czytam sobie codziennie, ale jakoś tak nie mam nic ostatnio ciekawego do powiedzienia, więc stwierdziłem, że będę tylko czytał :-) Jak widać w tytule, krótki zwiastun KSW 29 :) Bardzo możliwe, że wypuszczę dłuższą wersję w najbliższym czasie, ale to zależy, czy uda się jakieś fajne wypowiedzi wyłapać :) Narazie skupmy się na tym filmie ;) Czekam na jakieś opinie komentarze, czy jest ciągły progres?



Już za półtora tygodnia pierwsze zajęcia w filmówce, doczekać się nie mogę... :-)



Pozdrawiam! :-)



https://www.youtube.com/watch?v=Sgj2n5aNErc
 

midern

UFC
Flyweight
Wydaje mi się, że na samym początku, fragment z Materlą i Melvinem przeskoczył delikatnie za szybko. Ale wiadomo, musi się z podkładem komponować.



Jak zwykle, dobra robota, liczę, że jak poznamy rywala Mamed i inne walki, wyjdzie nieco dłuższy materiał :)
 

Fresh

UFC
Welterweight
napisy z nazwiskmi i "tytulami" zawodnikow pojawiaja sie na za krotki czas, generalnie calosc jest za krotka, tyle czasu to bym poswiecil jednemu pojedynkowi a nie 3



muzyka mi nie odpowida ale monatz sam w sobie zrobiony do niej fajnie, w tempo
 

Szady

MMARocks
Cohones
Z trailerów KSW chyba najlepsza Twoja robota. Muzyczka świetnie dobrana.



No i jest highkick Pudziana. :D
 

HubiSSJ3

UFC
Heavyweight
Ta genialna muzyka Matheo, na sam jej dźwięk chce mi się ćwiczyć, szkoda, że nigdzie nie ma całości... Trailer jak zawsze klasowy!
 

VaeVictis

UFC
Light Heavyweight
Udalo mi sie "zlapac" zapowiedz Twojej nowej produkcji zaraz po tym jak trafila na YT, tradycyjnie moge napisac tylko jedno, ze jest swietna czy raczej zapowiada sie swietnie. Wiem, ze wspolczesny swiat rzadzi sie swoimi prawami, ale byloby swietnie gdybys znalazl troche czasu i wystrzelil z jakims HL lezacych pratycznie odlogiem Hallmanna, Drwala czy Piechoty. Takie tam marzenia :)
 

pitir85

Oplot Challenge
Middleweight
Do tej muzyki swego czasu wychodzil Janek na KSW, po którejś z gal udało mi się ją gdzieś znaleźć więc dla zainteresowanych wrzucam. Jakość nie powala ale może autor filmiku ma w lepszej.



http://www23.zippyshare.com/v/2448433/file.html
 

Spike

UFC
Featherweight
Ogólnie wyszło świetnie, podbijam miderna - liczę na trochę dłuższą produkcję, jak pojawią się konkretne zestawienia.

Już za półtora tygodnia pierwsze zajęcia w filmówce, doczekać się nie mogę...
smile.gif


Powodzenia. :-)
 

KML

BAMMA
Lightweight
Dobry trailer.



Nie myślałeś jednak o zrobieniu jakiejś zapowiedzi mniejszej gali typu PLMMA czy FA. Ogólnie z tego co widzę to robisz zapowiedzi KSW i UFC, gdzie ogólnie zawodnicy są bardziej popularni od tych z mniejszych gal. Myślę, że trudniej jest zainteresować widza, np. walką Zieliński vs Ziółkowski niż Nastula vs Pudzian.
 

mrfreakz

Maximum FC
Welterweight
Wydaje mi się, że na samym początku, fragment z Materlą i Melvinem przeskoczył delikatnie za szybko. Ale wiadomo, musi się z podkładem komponować.




Ja nie widzę różnicy między przejściem między Michałem a Melvinem a pozostałymi :)

Jak zwykle, dobra robota, liczę, że jak poznamy rywala Mamed i inne walki, wyjdzie nieco dłuższy materiał :)




Też mam taką nadzieję, ale bez wypowiedzi zawodników nie ruszę z takim projektem , bo będzie lipa. 100% albo nic ;) Ale coś tam już mam :)

napisy z nazwiskmi i "tytulami" zawodnikow pojawiaja sie na za krotki czas, generalnie calosc jest za krotka, tyle czasu to bym poswiecil jednemu pojedynkowi a nie 3




Zauważ , że w tytule jest "zwiastun". To jest krótka forma zapowiedzi, jak będę miał dobry materiał, to będzie i dłuższa forma też :)

KSW powinno Cię zatrudnić
smile.gif





Na to nie liczę, ale hmm, życie bywa zaskakujące ;)

Ta genialna muzyka Matheo, na sam jej dźwięk chce mi się ćwiczyć, szkoda, że nigdzie nie ma całości... Trailer jak zawsze klasowy!


Całości nie ma ale jest to ;)



http://www71.zippyshare.com/v/90819892/file.html



Skleiłem to na szybko, ale wyszło na pewno lepiej niż to, co wrzucił kolega pitir85 :) No jakości lepszej nie dostaniesz ;)




Wiem, ze wspolczesny swiat rzadzi sie swoimi prawami, ale byloby swietnie gdybys znalazl troche czasu i wystrzelil z jakims HL lezacych pratycznie odlogiem Hallmanna, Drwala czy Piechoty. Takie tam marzenia :)


Jak chodzi o tych panów to chciałbym też coś takiego zrobić, no ale to wszystko potrzeba czasu, zebranie materiałów w najlepszej jakości itp. :) A teraz zacznie się szkoła i mam nadzieję w tygodniu praca, więc o to będzie ciężko.




Powodzenia.
beer.gif


Dzięki !! :-)




Nie myślałeś jednak o zrobieniu jakiejś zapowiedzi mniejszej gali typu PLMMA czy FA.


Szczerze mówiąc nie myślałem o tym :)




Myślę, że trudniej jest zainteresować widza, np. walką Zieliński vs Ziółkowski niż Nastula vs Pudzian.


Dokładnie jest tak jak piszesz :)



Dziękuję Wam wszystkim za tak pochlebne opinie! Kolejny filmik dobrze się przyjął :)
 

VoRaNeK

Jakub Chrzciciel
Treściwy i dobry jak zawsze, nic dodać nic ująć. Czekać tylko na podanie więcej szczegółów odnośnie gali w Krakowie to będziesz mógł się znowu wykazać czymś dłuższym.



#majstersztyk
 

pitir85

Oplot Challenge
Middleweight
No specjalnie wrzuciłem tamto żeby cie mrfreakz moze zmobilizowac do wrzucenia twej wersji. Bezwglednie lepsza, pobralem, dzieki:). A co do filmiku bo nie napisałem wcześniej - dobra robota, wiadomo.
 

Grzechu

Moderator
Cohones
Pod mniejsze gale ciężko zrobić, bo cięzko o materiał w HD, lub w ogóle o jakikolwiek.
 

mrfreakz

Maximum FC
Welterweight
Dzięki Wam za komentarze! :) :-)



A do dłuższej wersji już robię przymiarki :) Jakieś materiały już mam :)



Mam pytanie do Szefostwa ;D : Na telefonie po wstukaniu adresu cohones.mmarocks.pl otwiera mi się strona mmarocks.pl i nawet nie mogę sobie forum poczytać. Czy to coś u mnie, czy może zaszły jakieś zmiany? ;)
 

Calo

WSOF
Light Heavyweight
Świetne! :-)



Jednej rzeczy mi brakuje, chociaż nie każdy może moje zdanie podzielać - w momencie kiedy pojawiają się Materla / Mamed / Manhoef na czarnym tle, ja bym słyszał Janisza albo Jurasa krzyczącego ich imię i nazwisko.
 

aryman

Jungle Fight
Welterweight
Jest dobry, byłoby extra jakby się tam Drwal pojawił, chociaż niekoniecznie augustowski.
 

w4ar

Maximum FC
Light Heavyweight
Az sie zalogowalem. Krotko i na temat swietnie zrobione. Wiadomo ze akcje(sceny) na poczatku zmienaija sie tak szybko ze wzgledu na muzyke ale mimo iz sa krotkie to nadaja klimatu. Jedyny minus ze taki krotki :P
 
Top