KSW 19 Promo

kyfu1

Brutaal
Middleweight
Przedstawiam Wam krótkie promo nadchodzącej gali KSW mojego autorstwa. Dla przypomnienia dodaję też moja poprzednią zapowiedź, która jeszcze nie doczekała sięswojego wątku. Miłego oglądania, mam nadzieję, że się spodoba :)







 
Krótko: [strike]Suabe[/strike]. Kończy się nieprofesjonalnie jakoś. (mówię o tej krótkiej)







Edit. No może trochę przesadziłem. Ale faktycznie kończy sie tak jakoś za szybko. Trzeba było coś na końcu dodać
 
Fajne, ale napisy sa nieczytelne. Powinienes uzyc innej czcionki, grubszej. I czasami moze innego miejsca, np. nie na bialych linach ringu. Poza tym to to tak jak pisalem- naprawde fajne.
 
Co do krótkiego to faktycznie koniec trochę dziwny, ale całość prezentuje się bardzo dobrze. Ten dłuższy całkiem spoko. Fajna praca, dobrze sie to ogląda:-)
 
Dzięki za opinie, generalnie jestem amatorem więc wszystkiego uczę się sam dlatego błędy są nieuniknione, a to jest dla mnie wciąż forma praktyki. Będzie pełen fightcard to zrobie dłuższy trailer :)
 
KYFU szczerze wyślij to KSW ,daj linka na ich page'u itd bo to swietna robota.Powinni się zaintersować tobą bo to przednia robota ;-)
 
Przemek dobrze prawi. Jak dla mnie to Ty i mrfreakz robicie o kilka poziomów lepsze zapowiedzi niż KSW. Pozazdrościć chłopaki i czekać na Wasze następne odsłony. :-)
 
Ten dłuższy naprawdę kozacki, jak zapowiedź jakiegoś filmu albo zajebistej gry RPG :)
 
w tym piewszym pod koniec ledwo litery widać ale ogólnie bardzo fajny a drugim filmiku to już nie ma doczego się przyczepić :-)
 
Kooozak ! tak w ogóle to genialny dobór muzyki, chętnie zobaczyłbym zapowiedź MMAA 2 w Twoim wykonaniu.
 
Drugi dobry, tym samym kluczem co większość no ale nie masz własnych niepublikowanych materiałów z uczestnikami tej gali więc jest naprawdę dobrze, dobra jakość, dobra muzyka, wszystko w tempo. Na końcu jeszczę parę faktów jak miejsce i data to będzie cud-malina.