Jestem kozakiem

TYTUS

UFC
Heavyweight
Żółta Kartka
To temat gdzie forumowicze mogą chwalić się osiągnięciami na polu sportowym : siła , sprawność , piękno :)



By nie zaśmiecać innych tematów tu dodaj swoje filmiki itp,itd



P.S Dla zwiększenia wiarygodności wskazana na początku filmiku kartka z nazwą użytkownika.
 

Kazuya

Brutaal
Super Heavyweight
Mój start w zawodach tego roku



https://www.youtube.com/watch?v=ajiZhPvvDVs&feature=youtu.be







Gdyby nie zsuwające sie kółka ze sztangi zrobiłbym 30 powt.



https://www.youtube.com/watch?v=k04JdXUYrFw&feature=youtu.be







https://www.youtube.com/watch?v=LEbUVfh2x2k
 

Hang

WSOF
Light Heavyweight
Tego Kazuye to ja zawsze lubiłem, serio. Świetny użytkownik i człowiek !
 

Szady

MMARocks
Cohones
Kazuya



Jeśli Cię kiedyś krytykowałem za nadmierne uwielbienie Vitora to wszystko cofam!



:-)
 

baju

Vale Tudo
Championship
Cohones
MMARocks
haha. ile masz lat w ogole z takim doswiadczeniem Vitor? i jakies cykle poszly w przeszlosci? czy nie jestesmy tutaj wobec siebie szczerzy? :D
 

Kazuya

Brutaal
Super Heavyweight
Jesli chodzi o cwiczenia siłowe to trenuje juz ok 9 lat a sam skonczyłem w maju 28
 

cRe

UFC
Lightweight
hqdefault.jpg
 

JB_

WRESTLING
Cohones
MMARocks
Wiedź Kazuya, że jeśli kiedyklwiek skrytykowałeś mój tekst czy coś, to nie mam Ci tego wcale za złe :D
 

Gaara

Vale Tudo
Open
hahahahahaha tak myslalem, ze jak kazuya kiedykolwiek sie ujawni, to pojda teksty tego typu :D aha, nawrocilem sie, amen
 

Przemek

UFC
Lightweight
Nie chce chwalić innego użytkownika ale...ktoś zjadł z użytkowników tego forum 60 cm pizze...SAM!



Do dziś jestem pod wrażeniem.
 

Kazuya

Brutaal
Super Heavyweight
W województwie podlaskim na wyjazdach zajmowałem czołowe miejsca w wyciskaniu sztangi w kategoriach wagowych do 82,5 kg ,do 90 kg i do 100 .Zawsze się udało stanąć na podium .Nigdy nie chciałem startowac w Mistrzostwach Polski dlatego bo uważam za niesprawiedliwosc sędziów i ogólnie te wszystkie koszule sciskające nie powinny miec miejsca bytu,jednemu nic nie dają a drugi podnosi 50 kg wiecej .Powinna liczyc sie prawdziwa siła bez wspomagaczy
 

Kazuya

Brutaal
Super Heavyweight
Nigdy nie wyciskałem w koszuli ale z opowiadan dobrego znajomego który startuje w mistrzostwach polski trójboju siłowego w wadze do 75 kg.On wyciskając bez koszuli robił na zwykłych wojewódzkich zawodach 185 kg z zatrzymaniem na komendy ,a w koszuli na MP zrobił 195 to tylko 10 kg więcej.Jego rówiesnik z tej samej wagi wycisnął w koszuli 220 kiedy bez koszuli jego wyniki nie przekraczają 170 normalnie,....Takze rozbierznosc jest spora i nie trzyma sie kupy,na kazdego innaczej to działa i nie jest to sprawiedliwe.
 

Kazuya

Brutaal
Super Heavyweight
Nie wspominając już o masakrychnych mostkowaniach na ławce co daje tylko kilka cm ruchu z szerokim rozstawieniem ramion na sztandze,ułatwiając wyciskanie o kilkadziesiąt %
 

Bolt

KSW
Featherweight
Dla Kazuyi propsy.



Natomiast od kogoś trenującego trójbój siłowy słyszałem właśnie, że ich wyniki w strojach i bez strojów to dwie różne sprawy często. Aczkolwiek do końca nie wiem na czym to polega.
 

Kazuya

Brutaal
Super Heavyweight
https://www.youtube.com/watch?v=lCYOetbMGkY











jak to nienaturalnie wygląda,dla mnie niema to nic wspólnego z wyciskaniem
 

baju

Vale Tudo
Championship
Cohones
MMARocks
nienaturalnie to wyglada ten koles, lol. a samo cwiczenie jakby plecy robil, a nie klatke. juz wole nie dociagac do klatki niz mostkowac jak idiota. :v



Keylock, nie masz zadnych filmikow? tez sila jest, Morcik tez by pewnie mogl cos wrzucic. :)
 

PacMug

Jungle Fight
Middleweight
u mnie na siłce trenowali trójboiści to faktycznie w koszulkach lepiej im szło. Bodajże chodzi o to jak ona jest napięta i daje "wyrzut" przez sprężynowanie materiału. Chłopaki w 2 pomagali trzeciemu założyć takie coś.
 

pem1990

ONE FC
Heavyweight
Kazuya a suplementacja i jakieś ekstra dodatki to ważna rzecz ? Każdy kulturysta który startuje bierze takie rzeczy ?
 

Kazuya

Brutaal
Super Heavyweight
No pewnie ze suplementacja to wazna rzecz ale ja nigdy nie miałem polotu do kulturystyki bo mnie to najzwyczajniej nie interesowało,Uprawiajac sporty siłowe to i byle kreatyna czy carbo lub witaminy dadzą jakis minimalny efekt nie wspominając tu o innych mocniejszych specyfikach
 

Masta

Vale Tudo
Open
Jest siła:) tak z ciekawości podpis "Na sucho to nawet trawa nie rośnie :)" sugeruje że masz cos wspólnego z botaniką?
 
Top