1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

iPhone /Problemy/Ciekawostki itd

Discussion in 'Cohones' started by Kumar, Nov 23, 2011.

1. Kumar

Kumar BAMMA
    Light Heavyweight

Komentarze:
    997
    Zdobyte Lajki:
    270
    Punkty:
    1,790
    Witam napewno nie jeden z fanow MMA jest posiadaczem tego cudenka i chetnie podzieli sie swoja wiedza i tajnymi trickami,ja wczoraj zostalem szczesliwym posiadaczem nowiutkiego czarnego iPhona 4s 32gb,nigdy nie mialem takiego telefonu wiec jestem strasznym amatorem i pewnie wykorzystuje jakies 8% jego potencjalu a na poczatek mam maly problem,moze jest to banalna sprawa ale jak moge wrzucic mp3/tapety/zdjecia itd na swojego iphona?:> Jak znacie jeszcze jakies ciekawe opcje i aplikacje to z gory dzieki za podzielenie sie wiedza.Pozdrawiam,ja wielki Kumar :)

2. defthomas

defthomas Vale Tudo
    Championship
    Cohones MMARocks

Komentarze:
    25,828
    Zdobyte Lajki:
    36,317
    Punkty:
    4,790
    Home Page:
    Przeniosłem do poprawnego działu + poprawiłem link do fotki

Przy okazji mogę zdradzić że zleciliśmy parę dni temu napisanie MMARocksowych aplikacji na iPady/fony itd oraz na Androida

3. sawikoslokos

sawikoslokos Oplot Challenge
    Heavyweight

Komentarze:
    185
    Zdobyte Lajki:
    5
    Punkty:
    2,790
    Defthomas zróbcie jeszcze na Bade i wrzućcie do samsung appsa :D

4. heileris

heileris ONE FC
    Lightweight

Komentarze:
    2,385
    Zdobyte Lajki:
    38
    Punkty:
    1,790
    Zajebisty news! Aplikacja MMAFightig.com to jedna z najczęściej używanych przeze mnie aplikacji :) Może zaczniecie jeszcze wrzucać Szklaną na iTunes? :)

@Kumar

Do synchronizacji ze swoim iPhonem używasz aplikacji iTunes.

5. Kumar

Kumar BAMMA
    Light Heavyweight

Komentarze:
    997
    Zdobyte Lajki:
    270
    Punkty:
    1,790