Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jak mi się marzy jakiś taki mały zamach w którym przypadkiem odjebią paru polityków.
Ciekaw jestem jak sobie poradzi Francja na tych Igrzyskach.
Masz swoich faworytów w boksie?będzie oglądane, kosz, rugby, boksy i podnoszenie ciężarów
Bez większej analizy, moje przewidywania medalowe:
ZŁOTO: Iga Świątek, Aleksandra Mirosław
SREBRO: Wojtek Nowicki, siatkarze, Natalia Kaczmarek
BRĄZ: siatkarki, Anita Włodarczyk, Adrianna Sułek, Pia Skrzyszowska
nie znam się na boksie amatorowMasz swoich faworytów w boksie?
Nie śledzę tych dyscyplin, więc szczerze nie mam pojęcia. Niby zazwyczaj coś tam wygrywają, ale nie wiem na ile tam zaszła jakaś zmiana pokoleniowa. Z takich dyscyplin, których nie znam, ale często "śmierdziały" medalem to bym też typował szermierkę.A wioślarstwo i kajakarstwo?
Są szansę?
w zamachach nie obrywają politycy tylko zwykli ludzieJak mi się marzy jakiś taki mały zamach w którym przypadkiem odjebią paru polityków.
Po tym jak zmieniła się Francja w Afrykę i ich genialnych ostatnich wyborach....w zamachach nie obrywają politycy tylko zwykli ludzie
Natalia ma szczęście, że Femke i Sydney będą biegać tylko płotki. Miller-Ouibo jest bez formy, Salwe ostatnio ograła podczas diamentowej w Paryżu. Adeleke będzie groźna, a z Paulino można powalczyć, zwłaszcza jeśli powtórzy swój historyczny bieg z zeszłego miesiąca i ponownie złamie 49 sekund.Bez większej analizy, moje przewidywania medalowe:
ZŁOTO: Iga Świątek, Aleksandra Mirosław
SREBRO: Wojtek Nowicki, siatkarze, Natalia Kaczmarek
BRĄZ: siatkarki, Anita Włodarczyk, Adrianna Sułek, Pia Skrzyszowska
Byku, jebnij się w łebPo tym jak zmieniła się Francja w Afrykę i ich genialnych ostatnich wyborach....
Niech giną.