1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Highlight podsumowujący 2012

Discussion in 'Forum MMA' started by Puczi, Mar 3, 2013.

  1. Puczi

    Puczi Dobry człowiek

    Dołączył:
    Jul 2, 2011
    Komentarze:
    7,839
    Zdobyte Lajki:
    4,453
    Punkty:
    1,790
    Siema, chciałem pochwalić się najnowszymi wypocinami. Z dedykacją dla Arlovskiego za zarzucenie pomysłu, z podziękowaniami za pomoc z materiałem dla lugaska, Cactusa i innych, których teraz nie mogę sobie przypomnieć :)
    Proszę o wytykanie błędów, ale nie zbyt natarczywe :-)

     
  2. _Logan_

    _Logan_ Guest

    Eeee znów będzie że się czepiam, ale do hajlajtów jest osobny temat z tego co wiem, nie musiałeś zakładać nowego :P



    A teraz obejrzę :D
     
  3. Calo

    Calo WSOF
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Sep 3, 2012
    Komentarze:
    3,465
    Zdobyte Lajki:
    21
    Punkty:
    1,790
    Naprawdę mi się podoba! Plus za Nirvane.
     
  4. Puczi

    Puczi Dobry człowiek

    Dołączył:
    Jul 2, 2011
    Komentarze:
    7,839
    Zdobyte Lajki:
    4,453
    Punkty:
    1,790
    Oj Logan wiem, ale mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi za złe, że zrzuciłem na drugą stronę - również fanowski - temat o Jonesie :)
     
  5. malinowsky

    malinowsky UFC
    Welterweight

    Dołączył:
    Apr 10, 2010
    Komentarze:
    9,802
    Zdobyte Lajki:
    489
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Toruń
    Home Page:
    ZA Blura (czyli muzę na wejście mojego ulubieńca) masz duży +!:-)



    Dobra robota, nie ma sie do czego przyczepić.
     
  6. VaeVictis

    VaeVictis UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    May 11, 2010
    Komentarze:
    16,263
    Zdobyte Lajki:
    17,717
    Punkty:
    2,790
    Puczi niezbyt natarczywie to ci moge napisac, ze ... zajebisty :)
     
  7. spraycro

    spraycro Jungle Fight
    Middleweight

    Dołączył:
    Sep 14, 2012
    Komentarze:
    367
    Zdobyte Lajki:
    8
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Dokładnie, mi też sie bardzo podoba.
     
  8. Dzygitek

    Dzygitek Jungle Fight
    Welterweight

    Dołączył:
    Jun 22, 2010
    Komentarze:
    331
    Zdobyte Lajki:
    41
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Legionowo
    Suepr sprawa, bardzo fajny montaż. Muzyka dopasowana. Wielki plus xD
     
  9. Szpila

    Szpila Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Feb 4, 2013
    Komentarze:
    452
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,190
    Puczi, theface to z ciebie nie bedzie :-)
     
  10. Arlovski

    Arlovski Vale Tudo
    Open

    Dołączył:
    Mar 26, 2011
    Komentarze:
    20,114
    Zdobyte Lajki:
    25,293
    Punkty:
    1,790
    Pisłem Ci już to na czacie w nocy ale powtórzę. Świetny HL, fajnie dobrana muza i podoba mi sie pomysł z tymi krótkimi urywkami z konferencji/ważenia. Nadają klimatu.



    PS: no i przestań bo się zawstydzę :-)
     
  11. ziggy123

    ziggy123 BAMMA
    Featherweight

    Dołączył:
    May 28, 2010
    Komentarze:
    815
    Zdobyte Lajki:
    114
    Punkty:
    2,790
    Ogólnie zajebiste. Jeśli chodzi o konstruktywną krytykę to może co do muzyki - Nirvana jest spoko ale trochę ten kawałek za wolny w zwrotkach. Blur jak dla mnie był lepszym wyborem, od połowy od razu highlight się lepiej ogląda.



    Btw ujęcia, sceny wszystko nice (zwłaszcza plus za te nietypowe ujęcia - z narożnika albo wejść), jeśli już to dałbym więcej scen slow motion - można wtedy podziwiać nokauty i highlight nie jest taki poszarpany.
     
  12. lugasek

    lugasek UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    15,958
    Zdobyte Lajki:
    18,619
    Punkty:
    1,790
    Dobrze zmontowane wideo, ale muzyka nie pasuje kompletnie. Zerowe zgranie z obrazem, no i brakuje krzyków Rogana przey kluczowych akcjach, wogóle nie ma dzwięków z ringu, jakieś mocniejsze uderzenie itp.
     
  13. Tsubasa

    Tsubasa WSOF
    Heavyweight

    Dołączył:
    Aug 12, 2011
    Komentarze:
    3,576
    Zdobyte Lajki:
    104
    Punkty:
    1,790
    Puczi, jak napisałem chwilę po tym jak to wrzuciłeś w nocy na chata, że zajebiste, to odnosiłem się do czegoś innego. Teraz jednak mogę ci potwierdzić jak juz obejrzałem: Zajebiste! :-)
     
  14. Visu

    Visu Bellator
    Heavyweight

    Dołączył:
    Mar 1, 2012
    Komentarze:
    4,805
    Zdobyte Lajki:
    636
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Nie wiem puczi, jakos w ogole nie moge sie przekonac do twoich filmikow.



    Sorry :-)
     
  15. VoRaNeK

    VoRaNeK Jakub Chrzciciel

    Dołączył:
    Aug 28, 2011
    Komentarze:
    24,544
    Zdobyte Lajki:
    39,056
    Punkty:
    5,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Krosno
    Dobra robota Puczi :-)



    Mi się podoba
     
  16. quantum

    quantum Oplot Challenge
    Middleweight

    Dołączył:
    Sep 2, 2009
    Komentarze:
    107
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    2,790
    "Właściciel nie udostępnił tego filmu dla komórek"



    Puczi, możesz to zmienić? Bo mi na telefenie nie działa
     
  17. Keylock

    Keylock Bellator
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 12, 2011
    Komentarze:
    4,222
    Zdobyte Lajki:
    73
    Punkty:
    1,790
    Moim zdaniem zajebiste, mało tych akcji, które zdążyły mi się przejeść w highlightach które wyszły już w połowie 2012, a więcej tych nowszych. Ciekawe i fajnie zmontowane (nie tylko strzały kończące walki, ale i jakieś inne wycinki), ale jak dla mnie za krótkie (patrz niżej). I mimo wszystko jednak mnie trochę razi brak chronologii, że najpierw pokazujesz walkę JDS z UFC 155 a potem ze 148, no ale to kosmetyczny szczegół w sumie.
    Brakuje mi osobiście np.
    -Cruickshank-Martinez
    -Del Rosario-Miocić
    -Davis-Prado 2
    -Belcher-Palhares
    -nokautów Hendricksa
    -Munoz-Weidman
    -Korean Zombie-Poirer
    -W. Silva vs Franklin 2
    -Werdum-Nelson i Werdum-Rosół

    Just sayin' :-)
     
  18. deity

    deity Oplot Challenge
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Feb 21, 2013
    Komentarze:
    147
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    Muzyka świetna. Jest biały mistrz Middleweight :-) . Latający Josh.
     
  19. Guest

    Guest Guest

    Kopnięcie Hendersona z 3:43 mistrzostwo !
     
  20. Puczi

    Puczi Dobry człowiek

    Dołączył:
    Jul 2, 2011
    Komentarze:
    7,839
    Zdobyte Lajki:
    4,453
    Punkty:
    1,790
    @Visu no jasne, przecież nie każdemu się musi podobać, doskonale zdaję sobie sprawę
    @Key pytałem w HP o tą chronologię, to tylko jedna osoba była za, kilka przeciw. Odnośnie tych walk, do jest ko na Kampmannie ("tylko" 1 knockout zdobył Hendricks w '12), nie mogłem znaleźć znośnej wersji Werdum - Nelson, a z Russowem nie było ujęcia dobrego :( Na resztę zabrakło czasu.
    @quantum nie mogę tego zmienić, to chyba zależy od praw autorskich? Ja zaznaczyłem, że nie mam, bo boję się, że znowu mi skasują.
    Dzięki za uwagi.
     

Share This Page