Gry K-1/Boks na PC

emcess

Jungle Fight
Middleweight
Są jakieś fajne? na starszego kompa, 512 ram i 3.0 procek ;


bo mma wiem ze nie ma, i jak cos to bardziej zalezaloby mi na k-1, bo w fight nighta na ps juz sie nagralem :)
 

JasonX47

Oplot Challenge
Middleweight
NA PC NIE MA ma na PS2 sa K1 world GP 2006 //K1 dynamite 2004 gdybys miał dobrego kompa to mogłbys emulowac
 

Malvado

Oplot Challenge
Welterweight
Bijatyki niestety na rynku PC moim zdaniem nie istnieją.

Możesz emulować gry K-1 z PSX ;)
A co do boksu to zdecydowanie Fight Night, ale na pc nieosiągalny.
 
G

Guest

Guest
chyba najlepsze wyjście to zakup PS2 (wychodzi tanio, gry są tanie, opyla się) albp konwersja z tejże konsoli.. ja jestem miłośnikiem peesów, od zawsze jakiegoś mam, więc ze swojej strony polecam uzbierać na ps3 (żaden komputer nie odda frajdy konsoli, mimo wszystko...) ewentualnie x-boxa360, naprawdę, nie pożałujesz chłopaku. a jak nie masz dużo kasy, to ps2 wydaje się najlepszym rozwiązaniem.. nie ma co się bawić w półśrodki, bijatyki wyłącznie na konsolkę:)
 

emcess

Jungle Fight
Middleweight
mam ps2, gralem i w pride i ufc sudden attack, ale myslalem ze cos jest na kompa, glownie dlatego, ze myslalem - moze jest cos z trybem kariery, bo nic na ps niestety takiego nie ma.
 

Shogun86

Jungle Fight
Featherweight
sory że troche odświeże temat ale jeśli chodzi o mma to przecież mógłbyś emulowac z psx1 albo dreamcasta ufc99 jak się nie myle co do tytułu bo gra była na 100% na dreamcasta i na psx1 też chyba była.
A ogólnie tak jak już tutaj odpowiadali polecam zakupić PS3 i UFC 2010 :) może być też Xbox360, ewentualnie tańszy zakup ps2 i pograć w tytuły które były na nim.
 
Top