Grillujemy

Anonymous

NoLife FC
Kupiłem sobie grilla. O takie cuś:
e6cac85a42caa816b213abfced17

http://allegro.pl/grill-elektryczny-tefal-gc-3050-rozkladany-2000w-i6791489476.html

Zakładam nowy temat, by nie zgubić wątku w Kulinariach zbiorczych.

Wiadomo, można posolić i popieprzyć... (@Moooniaa ) filet z kury, tudzież schab, ale można też jakieś marynowane mięcho zrobić.
Pierwsze - umiem , innych rzeczy nie próbowałem.

Steków wołowych nigdy nie jadłem i w sumie nie robiłem.

W tym wątku chciałbym zebrać jakieś ciekawe i sprawdzone przez Was potrawy z grilla (raczej elektryka, choć w sumie pewnie na wunglu jeszcze smaczniejsze) .

Jakies sposoby przyprawiania/marynowania mięcha, ryb, kuraków, itp.

Z góry dziękuję. Najlepszych nagrodzę. YO

Anonymous

NoLife FC
Dobra, ale poważnie pytam.

@matszo @dobryskun @Edek2000 @grillmeni @inni

1) Co grilujecie?
2) jak marynujecie mięcho? Jakieś ciekawe przepisy

Przyprawiasz po upieczeniu.
Serio??
A co na stek wołowy wziąć? Bo nie znam się? Nie lubie chrzęści i innych takich, dlatego nieraz rzygać mi sie chce, jak jem karkówkę z grilla.

Anonymous

NoLife FC
Tak sobie myślę, że pewnie na grilla pójdą:
1) piersi kury
2) schab wieprzowy
3) polędwica wieprzowa
4) ryba (np. łosoś)
5) wołowina ( tu nie mam rozeznania w budowie krowy. Matszo wspomniał o antrykocie, a goć na YT mówił, że rostbef jest lepszy. )

Zawsze oczywiście mogę to posolić i popieprzyć i pewnie tak zrobie na początku, ale może macie jakieś ciekawe marynaty do tego ?
Nie wiem, niektórzy piwo dają, inni wino, jszczze czasem oliwa z oliwek, a jeszczze inni , cytrynę.

Anonymous

NoLife FC
Zwykła solanka najlepsza.

Ja także zazwyczaj solę i pieprzę mięcho (piersi, schab, polędwicę).
Skrzydła marynuję wykorzystując olej + gotowe przyprawy do kurczaka pikantnego.
Solanka to sumie to samo co posolenie, choć bałbym sie ,że słone gówno wyjdzie potem.

Baton17

UFC
Lightweight
1) piersi kury
2) schab wieprzowy
3) polędwica wieprzowa
4) ryba (np. łosoś)