Filmy - co obejrzeć a co omijać szerokim łukiem.

halibut

UFC
Heavyweight
Wołyń. Ktoś widział ? opinie.


Korcilo bo mam na vimeo w hd ale szis o 15 ide na premiere do kina.
Znajomi na festivalu widzieli: kazdy zgodny ze to jeden z najlepszych i najwazniejszych filmow w historii polskiego kina. Smazowski po Rozy i Weselu przebil sam siebie tym filmem. Jaram sie
 

mat

UFC
Heavyweight
Korcilo bo mam na vimeo w hd ale szis o 15 ide na premiere do kina.
Znajomi na festivalu widzieli: kazdy zgodny ze to jeden z najlepszych i najwazniejszych filmow w historii polskiego kina. Smazowski po Rozy i Weselu przebil sam siebie tym filmem. Jaram sie
Różę też przebił? Cholera
 

Gambit

UFC
Lightweight
Nie, nie moge dac , zaraz by sie kapneli ze ode mnie wyszlo

Czyli co, jesteś jedyna osobą której nie mogą ufać, a jednak dostałeś w swoje lapki ? A tak poważnie, o ile rozumiem rozsyłanie przedpremierowo na nośnikach do recenzentów, puszczanie kopii w "zamkniętym" gronie np. znajomym, to pierwsze słyszę o udostępnianiu w necie LOL (dawno tego nie pisałem, ale w tej sytuacji pasuje jak ulał).

ale szybko bede w sieci skoro filmoecy tak juz sobie wysylaja

No byłaby to sprawa bez precedensu w Polsce, ba nawet na świecie ciężko znaleźć film w wersji HD, który dopiero zaczęli puszczać w kinach.

Polecam The Siege of Jadotville - Netflix zrobił kawał dobrego wojennego filmidła.
 

halibut

UFC
Heavyweight
Czyli co, jesteś jedyna osobą której nie mogą ufać, a jednak dostałeś w swoje lapki ? A tak poważnie, o ile rozumiem rozsyłanie przedpremierowo na nośnikach do recenzentów, puszczanie kopii w "zamkniętym" gronie np. znajomym, to pierwsze słyszę o udostępnianiu w necie LOL (dawno tego nie pisałem, ale w tej sytuacji pasuje jak ulał).



No byłaby to sprawa bez precedensu w Polsce, ba nawet na świecie ciężko znaleźć film w wersji HD, który dopiero zaczęli puszczać w kinach.

Polecam The Siege of Jadotville - Netflix zrobił kawał dobrego wojennego filmidła.


Sa serwisy online gdzie pod haslem wszystko masz. To i tak juz usuniete.



Film poskladal na lopatki. Idzie sie po wyjsciu przez miasto jak pijany i nie eie co ze soba zrobic
 

Gambit

UFC
Lightweight
A gdzie kurwa KITOWCY? :crazy:

z dedykacją dla @Gaara :kis:
1256719503_by_Osashel_600.jpg
 

kamerling

WSOF
Heavyweight
IMO za dużo niepotrzebnych, sielankowych scen. Film ma masakrycznie słabe tempo akcji. Wszystko ciągnie się jak flaki z olejem. Jedynie końcówka nabrała szybkości i się wyjaśniło wszystko.

Średnio jestem zadowolony z wydanych pieniędzy.

W przyszłym tygodniu idę chyba na Inferno.
 

halibut

UFC
Heavyweight
'Wołyn" to jest polskie "Idź i patrz". Droga przez żywą nienawiść. 10/10
Koloryt zycia w dlugiej scenie polsko ukrainskiego wesela stworzyl tak mocny odbior reszty.
Kuriozum byla scena gdy Ukrainiec chroniacy Polska zone przed banderowcami zostaje z nia i dzieckiem zarzniety przez Polakow w odwecie. Ta scena zmiazdzyla bo pokazala ze nienawisc nie moze sie skonczyc
 

tesla

Maximum FC
Featherweight
Dziś na raty oglądam White.Heat.1949. Dobry sensowny obraz, z odwzorowaniem reali półświatka, bez tych męczących nonsensów współczesnego kina.
 

tesla

Maximum FC
Featherweight
Może szansy by nie dostał na wielkie role z uwagi na fizjonomie, ale żaden reżyser nie był by ślepy na fakt że jest totalną bestią sceniczną. Ale koło Bogarta czy Brando jakoś go nie mogę postawić. W aniołach o brudnych twarzach też był niezły. W sumie tylko te dwa filmy z jego udziałem widziałem.
 

MuraS

KSW
Lightweight
Może szansy by nie dostał na wielkie role z uwagi na fizjonomie, ale żaden reżyser nie był by ślepy na fakt że jest totalną bestią sceniczną. Ale koło Bogarta czy Brando jakoś go nie mogę postawić. W aniołach o brudnych twarzach też był niezły. W sumie tylko te dwa filmy z jego udziałem widziałem.
Wróg publiczny. Technika i styl aktorski znacząco się zmieniły. Dziś mógłby grać tylko bardzo przerysowane postacie.
 

Over

WSOF
Heavyweight
Zna ktoś filmy:
- Z takim przygnębiającym, ponurym klimatem jak w Mystic River?
- Takie mindfucki jak Shutter Island?
 
Top