1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Extrema Fight Arena - Grappler league

Discussion in 'Forum MMA' started by Robert Górski, May 5, 2011.

  1. Robert Górski

    Robert Górski BikeOrDie.pl

    Dołączył:
    Feb 5, 2009
    Komentarze:
    1,011
    Zdobyte Lajki:
    164
    Punkty:
    2,790
    Home Page:
    [​IMG]

    W dniach 4 -5 czerwca w hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 8 na ulicy Kąpielowej 7 w Zielonej Górze odbędą się pierwsze zawody z cyklu Extreme Fight Arena Grappler League. 4 czerwca będą walczyć juniorzy i kobiety ( nie ma podziału na pasy w nich ) oraz seniorzy ( białe pasy ) natomiast dzień później wystartują seniorzy tylko kolorowe pasy. Opłata startowa wynosi 50 zł. Rejestracja rusza 4 maja i potrwa do 27 maja ( do północy )

    Formularz zgłoszeniowy znajduje się pod tym linkiem • klik

    Regulamin zawodów:



    Strój

    Wymagany jest kompletny strój tj. rashguard/koszulka oraz spodenki/szorty. Wymagane jest również posiadania bielizny pod spodenkami/szortami. Nie obowiązuje rashguard z kolorem pasa na rękawach. Zawodnik nie posiadający koszulki/rashguarda nie zostanie dopuszczony do walki. Buty zapaśnicze i wszelkiego rodzaju buty, nakrycia głowy są niedopuszczalne! Strój nie powinien posiadać elementów ostrych tj. zamków, guzików itp. Strój musi być wyprany i wysuszony, czysty bez nieprzyjemnego zapachu.

    Czas trwania walki

    Juniorzy i kobiety

    5 min

    Seniorzy (wg pasów)

    Białe

    5 min

    Niebieskie

    6 min

    Purpurowe

    7 min

    Brązowe

    8 min

    Czarne

    10 min

    Rozstrzygnięcie walki

    Walka nigdy nie kończy się remisem. Starcia są rozstrzygane poprzez:
    1. Poddanie się lub technikę kończącą.
    2. Dyskwalifikacje.
    3. Utratę przytomności.
    4. Punkty.
    5. Punkty przewagi.

    Technika kończąca:
    Zachodzi w sytuacji, kiedy przeciwnik przyznaje się do porażki poprzez:
    1. Klepanie dłonią w swojego przeciwnika lub podłożę w widoczny sposób.
    2. Klepie swoja stopą o ziemie (jeśli nie może używać dłoni).
    3. Werbalnie prosi sędziego o zakończenie walki (jeśli nie jest w stanie klepać ani dłońmi, ani stopami)
    4. Prosi o zakończenie walki, jeśli jest kontuzjowany lub czuje się fizycznie niezdolny, lub nieprzygotowany do kontynuowania walki.
    5. Sędzia może zakończyć walkę przyznając zwycięstwo temu, kto założył dźwignię, odnośnie której ma pewność, iż naraża zawodnika na poważną kontuzję.
    6. Trener jednego z zawodników może zażądać zakończenia walki zwracając się bezpośrednio do sędziego lub rzucając ręcznik na pole walki (z jakiejkolwiek przyczyny).
    7. Jeśli zawodnik znajduje się w pozycji, w której może zostać poddany (założona dźwignia, duszenie) i krzyknie • Ai • , jest to tożsame z odklepaniem.
    Sędzia może zakończyć walkę, jeśli jeden z zawodników jest kontuzjowany, lub lekarz stwierdzi jego niezdolność do kontynuowania walki. Jeśli tak się stanie, zwycięstwo jest przyznawane przeciwnikowi pod warunkiem, iż kontuzja nie była spowodowana naumyślnie w okolicznościach grożących dyskwalifikacją.
    Dyskwalifikacje
    Faule Dyskwalifikujące
    Poważne faule, które skutkują natychmiastową dyskwalifikacją przez sędziego:
    Używanie obraźliwego języka, przeklinanie lub inne zachowania wyrażające brak
    szacunku pod adresem sędziego lub publiczności.
    Szczypanie, ciągnięcie za włosy, wkładanie palców w oczy lub nos przeciwnika,
    celowa próba ataku genitaliów lub użycie pięści, stóp, kolan, łokci, lub głowy celem
    zranienia przeciwnika tudzież zyskania nieuczciwej przewagi.
    Jeśli zawodnikowi w czasie walki podrze się kimono, sędzia wyznacza mu czas
    potrzebny na jego zmianę. Jeśli zawodnik nie zmieści się w wyznaczonym limicie
    czasowym, zostanie zdyskwalifikowany.
    Zawodnik jest zobowiązany nosić szorty pod spodniami, mając na uwadze, iż ubiór
    może ulec rozdarciu lub rozpruć się. Jeśli tak się stanie, sędzia daje zawodnikowi
    określony czas na znalezienie innej pary spodni do założenia. Jeżeli zawodnik nie
    zmieści się w wyznaczonym limicie czasowym, zostanie niezwłocznie
    zdyskwalifikowany.
    Jeśli zawodnikowi założono dźwignię kończącą (duszenie) i w celu uniknięcia
    odklepania ucieka poza ring, zostaje natychmiast zdyskwalifikowany. W przypadku
    jeżeli zostaje to uznane za faul techniczny, a nie dyscyplinarny, zawodnik ten może
    powrócić do walki, startując w kategorii open.
    Jeśli zawodnik złamie którykolwiek z powyższych punktów.
    Faule niedyskwalifikujące (przewinienia)
    Kary
    Pierwsze przewinienie będzie karane werbalnym upomnieniem.
    Drugie przewinienie karane będzie przyznaniem przeciwnikowi punktu przewagi.
    Trzecie przewinienie karane będzie przyznaniem przeciwnikowi 2 punktów.
    Po trzecim przewinieniu sędzia może zdyskwalifikować zawodnika za kolejne
    przewinienie, które mają miejsce :
    o Kiedy zawodnik schodzi na kolana w innym wypadku niż przy próbie sprowadzenia.
    o Gdy jeden z zawodników konsekwentnie odmawia walki uciekając z pola
    walki, lub podczas walki na ziemi ucieka poprzez czołganie, turlanie poza
    granice ringu lub wstaje celem uniknięcia walki, lub naumyślne schodzi z maty
    celem zyskania czasu.
    o Kiedy zawodnik wsadza place w wewnętrzną stronę rękawów lub spodni, lub
    obiema dłońmi chwyta za pas przeciwnika.
    o Gdy zawodnik spowalnia walkę, podczas trzymania swojego przeciwnika,
    zachowuje się pasywnie, nie próbuje poprawić swojej pozycji lub wykonać
    techniki kończącej, będąc w gardzie, na górze lub na dole.
    Trzymanie przeciwnika, pozycja stojąca lub dowolna inna pozycja
    umożliwiająca pasywność. Sędzia, widząc takie zachowanie, zaznacza
    odliczanie 20 sekund, mówiąc • Walka • i wykonując odpowiedni gest.. Po
    upływie 20 sekund, jeżeli zawodnik nie zmienił swojej pozycji lub nie okazał
    widocznych oznak aktywności, sędzia mówi ponownie • Walka • i karze
    zawodnika przyznaniem punktu przewagi dla jego przeciwnika. Jeśli zawodnik
    nadal zachowuje się pasywnie, sędzia przerywa walkę mówiąc • Stop • , karze
    zawodnika przyznając 2 punkty jego przeciwnikowi. Obaj zawodnicy wracają
    do stójki do pozycji neutralnej. Przy następnym przewinieniu istnieje
    możliwość dyskwalifikacji zawodnika.r />o UWAGA: Kara w postaci niezwłocznej utraty 2 punktów jest stosowana, jeśli
    zawodnik ucieknie poza ring celem uniknięcia rolki, którą sędzia uzna za
    mogącą zakończyć się sukcesem lub, gdy zawodnik ucieknie z maty celem
    uniknięcia dźwigni, która jeszcze nie została całkowicie założona i nie podlega
    paragrafowi D skutkującemu dyskwalifikacją.
    Utrata Przytomności
    Jeden z 2 zawodników zostaje uznany za pokonanego, jeśli stracił przytomność w wyniku
    zastosowania dopuszczalnych technik: duszenia, ucisku, obalenia lub przypadkowo w jakimś
    zdarzeniu, w którym jego przeciwnik nie popełnił przewinienia skutkującego dyskwalifikacją.
    Punkty:
    4 punkty
    dosiad, wpięcie za plecy
    3 punkty
    przejście gardy
    2 punkty
    obalenia, rolki i kolano na brzuch
    -1, -2, •
    kary
    1, 2, 3 • .
    przewagi
    Punkty karne:
    Są karami dawanymi zawodnikowi po trzecim wykroczeniu jak np. unikanie walki,
    pasywność, brak akcji mających na celu skończenie walki.
    Pasywność: zawodnik przyjmuje klasyczną pasywną pozycję, np. trzymanie w bocznej lub w
    pozycję północ-południe i nie szuka możliwości poddania przeciwnika.
    Po spostrzeżeniu pasywności zawodnika, sędzia wydając komendę • Walka • i wykonując gest
    rękoma rozpoczyna odliczanie 20 sekund. Po upływie 20 sekund, jeśli zawodnik nie zmienił
    pozycji lub nie wykazał wyraźnych oznak zaangażowania, sędzia ponawia gest i komendę
    • Walka • , jednocześnie przyznając punkt przewagi dla przeciwnika. Jeśli zawodnika dalej jest
    pasywny i unika walki, sędzia przerwa walkę komendą • Stop • , ponawia ją w pozycji stojącej
    oraz niezwłocznie karze zawodnika pasywnego stratą 2 punktów. Przy następnych
    upomnieniach zawodnik ten może zostać zdyskwalifikowany.
    Punkty przewagi
    Przewagą nazywamy sytuację, w której zawodnik próbuje wykonać, lecz nie udaje mu się
    zakończyć, jednej z podstawowych technik w walce jak np. rolka, obalenie, technika
    kończąca itp.
    Punkty przewagi przyznawane w czasie prób obaleń: jeśli zawodnik wyraźnie stracił balans i
    prawie został obalony, jego przeciwnikowi przyznaje się punkt przewagi. Podobną zasadę
    stosuje się do rzutów.
    Punkty przewagi przyznawane w czasie zamkniętej gardy (kiedy zawodnik na dole otoczył
    nogami talię przeciwnika):
    Osoba będąca u góry otrzyma punkt przewagi poprzez bycie w ofensywie, próbując
    zdominować gardę przeciwnika (przejść gardę). Dla sędziego, aby rozważyć
    przyznanie punktu przewagi zawodnik u góry musi być bliski wykonania przejścia
    gardy, zmuszając swojego przeciwnika do wydatkowania energii celem odzyskania
    swojej pozycji jak np. pół garda, prawie całkowicie go unieruchamiając.
    Osoba będąca na dole zyska punkt przewagi, jeśli prawie uda się jej przerolować
    przeciwnika, stwarzając sytuacje zagrażającą przeciwnikowi. Punkt przewagi będzie
    przyznany również, jeśli będzie próbować dźwigni, która zmusi przeciwnika do
    obrony przed nią.
    Uwaga: Próba przerolowania przeciwnika będzie oceniana jako warta przyznania
    punktu przewagi tylko wtedy, gdy zawodnik na dole rozepnie gardę.
    Jeśli na tablicy punktowej jest remis, sędzia ma prawo zadecydować, komu przyznać
    punkt przewagi według następujących reguł:
    Punkty przewagi będą przyznawane w czasie walki w stójce lub na ziemi, jeśli
    zawodnik próbuje wykonać technikę z większą agresywnością i aktywnością, próbując
    obaleń lub innych technik w czasie walki, lub przez większość czasu walki zmusza
    przeciwnika do obrony.
    Punkty przewagi w czasie obaleń: jeśli występuje wyraźna utrata równowagi, w
    wyniku której zawodnik prawie dokończył obalenie. Taką samą zasadę stosuje się w
    odniesieniu do rzutów.
    Punkty przewagi w czasie walki na ziemi będą przyznane, jeśli zawodnik próbując
    techniki, zmusza swojego przeciwnika do obrony.
    Liczba Przyznawanych Punktów do Klasyfikacji Drużynowej
    Miejsce pierwsze
    9 punktów
    Miejsce drugie
    3 punkty
    Miejsce trzecie
    1 punkt
    Sposób Typowania Zwycięzcy W Klasyfikacji Drużynowej
    Większa liczba złotych medali
    Większa liczba srebrnych medali
    Mistrzostwo w wyższej kategorii zaawansowania (pasy)
    Posiadanie mistrzostwa w cięższej kategorii wagowej
    Ograniczenia (techniki niedozwolone)
    We wszystkich kategoriach sędzia maty ma prawo przerwać walkę, jeśli któryś z zawodników znalazł się w sytuacji grożącej poważną kontuzją w wyniku podjętej próby skończenia. Zwycięstwo przyznawane jest zawodnikowi, który założył technikę kończącą. Niedozwolone są wszelkie dźwignie na kark lub szyję, za wyjątkiem duszeń, we wszystkich kategoriach wiekowych i wszystkich stopniach zaawansowania.Juniorzy oraz Seniorzy białe pasy:
    Rozbicia z gardy
    Dźwignie na nogi
    Dźwignie na kark (bez duszeń)
    Dźwignie na biceps
    Dźwignię na łydkę
    Dźwignie na nadgarstek
    Obalenie nożycowe
    Skrętówka
    Seniorzy (niebieskie i purpurowe pasy):
    Rozbicia z gardy
    Dźwignie na nogi (nie dot. taktarowa)
    Dźwignie na kark (bez duszeń)
    Dźwignie na biceps
    Dźwignię na łydkę
    Obalenie nożycowe
    Skrętówka
    Seniorzy (brązowe i czarne pasy):
    Rozbicia z gardy
    Dźwignie na kark (bez duszeń)
    Obalenie nożycowe
    Skrętówka
    Higiena
    1. Paznokcie u palców stóp i dłoni muszą być krótkie i czyste.
    2. Zawodnicy z długimi włosami muszą je zabezpieczyć tak, aby nie przeszkadzały
    przeciwnikowi albo im samym podczas walki.
    3. Zawodnicy nie mogą malować sprayem włosów, za takie postępowanie mogą zostać
    zdyskwalifikowani przez sędziego.
    4. Zawodnicy nie mogą być nasmarowani żadnym środkiem natłuszczającym (olejki,
    wazelina itp.)
    Dyrektywy i Wskazówki
    1. Ludzie, którzy nie pełnią oficjalnych funkcji w zawodach, np. nie są pracownikami
    technicznymi, nauczycielami, dyrektorami, stoperami czy też nie pełnią innej
    oficjalnej funkcji, nie mogą przebywać w polu walki. Przebywanie osób postronnych
    w polu walki związanych z danym zawodnikiem będzie skutkowało jego
    dyskwalifikacją.
    2. W przypadku jeśli 2 zawodników odniosło przypadkową kontuzję podczas meczu
    finałowego i nie są w stanie kontynuować walki, o zwycięstwie zadecydują:
    o Zdobyte dotychczas punkty lub punkty przewagi, jeśli pozwolą one wyłonić
    zwycięzcę.
    o Jeśli nie ma przyznanych żadnych punktów ani punktów przewagi, rezultat
    będzie określony przez losowanie (rzut monetą).
    3. Gdy obaj zawodnicy wstaną z pozycji na ziemi, sposób sędziowania będzie taki sam
    jak dla walki toczonej w stójce.
    4. W czasie meczów finałowych mogą być przyznane maksymalnie 2 okresy
    odpoczynku dla zawodników (z różnych przyczyn).
    5. Jeśli w kategorii startuje tylko 2 zawodników i jeden z nich nie stawia się do finałowej
    walki, nie otrzymuje ani medalu, ani miejsca w klasyfikacji.
    6. Jeśli jeden z zawodników próbuje przejść gardę i wykona klucz na stopę, zaś drugi z
    zawodników obroni się całkowicie przed tą próbą poddania i znajdzie się na górze,
    zawodnik na górze otrzyma 2 punkty. Jeśli zawodnik, próbujący poddania, stawia
    przeciwnika w sytuacji realnego zagrożenia, otrzyma za akcję punkt przewagi.
    UWAGI KOŃCOWE:
    Organizator nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione, zgubione, skradzione lub
    zniszczone rzeczy, będące własnością zawodników i wszystkich osób znajdujących się na
    terenie Hali Sportowej Szkoły Podstawowej nr 8 w Zielonej Górze.
    Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne problemy i roszczenia ze strony
    zawodników nie objęte regulaminem, które pojawią się w trakcie zawodów.
    ZASADY: CBJJ
    KATEGORIE WAGOWE:
    • kat . : ‐60kg, • 68kg, ‐76kg, ‐84kg, • 90kg, + 90kg oraz OPEN
    • Zawodnicy walczą bez kimon W STROJACH: szorty, spodenki do walki lub getry oraz rashguard.
    • Walka trwa dla danej kategorii pasów jak w regulaminie ‐ walkę można wygrać przez założenie
    dźwigni lub duszenia, które zmuszą przeciwnika do poddania się.
    BRAK DOGRYWEK! SĘDZIA PROWADZĄCY DECYDUJE O TYM, KTóRY ZAWODNIK BYŁ BARDZIEJ
    AKTYWNY I WYGRAŁ WALKĘ.
    • Nie ma możliwości w ostatniej chwili zmiany kategorii wagowej ( jeśli zawodnik nie zmieści się w
    limicie wagowym nie zostanie dopuszczony do zawodów oraz nie będzie zwrotu opłaty startowej ).
    • sędzia ma prawo przerwać walkę w przypadku zagrożenia zdrowia zawodników ( od decyzji
    sędziego nie ma odwołania ).
    • zakaz wykonywania suplesów, wysokich rzutów oraz slamów.
    NAGRODY:
    • Zawodnicy za zajęcie I miejsca otrzymają medal oraz nagrodę rzeczową.
    • Zawodnicy za zajęcie II oraz III miejsca otrzymają medal.
    • Zostanie przyznane tylko jedno III miejsce.
    Plan zawodów ( IDENTYCZNY 4 I 5 CZERWCA):
    8.00 Przyjazd ekip.
    8.15 • 9.45 waga i weryfikacja zawodników.
    10.00 Oficjalne otwarcie zawodów.
    10.15 Omówienie przepisów.
    10.30 Rozpoczęcie walk.
    16.00 Zakończenie walk.
    16.30 Dekoracja zawodników i zakończenie zawodów.
    UWAGI KOŃCOWE:
    • Zawody zostaną zorganizowane na 3 matach.
    • Nie ma możliwości walczenia w butach zapaśniczych.
    • rejestracja na stronie:www.fightarena.pl
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, o których zobowiązuje się
    poinformować wszystkich uczestników przed rozpoczęciem imprezy.
    • Interpretacja niniejszego regulaminu należy do EF&A.
     
  2. Sajd

    Sajd Ground Game

    Dołączył:
    Mar 30, 2010
    Komentarze:
    2,652
    Zdobyte Lajki:
    270
    Punkty:
    2,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Szczecin
    Szkoda, że Puchar Wybrzeża ADCC jest w ten sam dzień. :-)
     
  3. Robert Górski

    Robert Górski BikeOrDie.pl

    Dołączył:
    Feb 5, 2009
    Komentarze:
    1,011
    Zdobyte Lajki:
    164
    Punkty:
    2,790
    Home Page:
    Zawody zostały odwołane.
     

Share This Page