DT-Shogun HI-TEC Nutrition

shogun14

Brutaal
Middleweight
T1gwnNF.png

Witam, zaczynam prowadzić dziennik treningowy, kilka słów o mnie :

Imię : Ireneusz
Nazwisko: Kuśka
Klub : Absortio GYM Rybnik
Dyscyplina : Muay Thai/kickboxing
Rekord Amatorski : 3-4 KO : 1
Rekord Zawodowy : ----
Waga - 63,5kg
Wzrost - 173cm
Sukcesy - Mistrz Śląska WFMC 2014 Low Kick

O mnie :
Sportem interesuję się od dziecka, pod koniec zerówki zaczynałem grać w piłkę w jednym z Rybnickich klubów w drużynie trampkarzy później w drużynie Juniorów, grałem do 16 urodzin, ale wcześniej zaczynałem się już interesować sportami walki kiedy to w Polsce do federacji KSW zatrudniono Mariusza Pudzianowskiego, był to dla mnie znak żeby wcześniej skrywane pasje wyszły i zaczęły się realizować. Niestety na początku napotkałem spore trudności a w zasadzie lęk przed walką czy też nikły wybór klubów w mojej okolicy. Mój wybór padł na Rybnickie Absortio GYM w którym trenuję od prawie 3 lat, walczę od dwóch, początki nie należały do łatwych strach przed sportem, oraz moja niepewność nie były raczej pozytywnymi emocjami ale je przełamałem i treningi stały się moją największą pasją bez których aktualnie nie wyobrażam sobie życia. Moje początki w ringu do udanych nie należały do udanych, swoją pierwszą walkę na zawodach przegrałem z kretesem, mój przeciwnik jak się później okazało był z innej kategorii wagowej co niestety nie usprawiedliwia porażki. Moimi następnymi zawodami były Mistrzoswta Śląska w Listopadzie 2014r, mimo mojego nikłego doświadczenia po udanym losowaniu par udało mi się w 1 walce znokautować mojego przeciwnika, w drugiej walce po strasznej "bijatyce" udało mi wywalczyć złoty medal, później w zawodach bywało różnie wpadły jeszcze 2 porażki oraz 1 wygrana. Po takim dorobku udałem się na Mistrzostwa Polski Muay Thai IFMA-EMF 2015 w Wieliczce, w mojej 1 walce przyszło mi się zmierzyć z Kamilem Piątkiewiczem z którym przegrałem po całkiem niezłej walce jednogłośną decyzją sędziów. Kamil później wygra