Czy wiecie ze Nik Lentz jest dobry w Starcraft'a ??

eliano55

Maximum FC
Light Heavyweight
Najwyraźniej bardzo dobry!



Jest w mastersie (ostatnia dywizja w rankingach przed top200 w danym regionie) i jak można wyczytać z wywiadu poniżej całkiem śmieszną i pozytywna postacią. Lentz na przykład miał iść na medycyne (sic!) a skonczył jako koleś obijający faciaty innym kolesiom. Fakt faktem może nie wygląda na osobę specjalnie elokwętną, jednakże ten wywiad jest naprawdę ciekawy, polecam:



http://wellplayed.org/forum/articles/thread/wellplayed-interviews-nik-the-carny-lent







Jestem tylko ciekaw ilu "nerdów" jest jeszcze w UFC :)
 

stasinek34

PRIDE FC
Lightweight
Na medycynę? Tylko zmarnowałby swój talent, tak sądzę.|


To kto go namówi, by polecił jakieś gierki na naszym forum, w temacie"Gamezone" :D?
 

19BrainiaC96

Oplot Challenge
Heavyweight
Minecraft wymiata!



A tak serio to też gram w FPSy:), Battlefield BC2 najlepszy:). Choć minecraft też jest świetny.
 

eliano55

Maximum FC
Light Heavyweight
Prosze was, FPS to sa mrtwe od 6 lat... czasy gdy strzelanka byla wymagajaca minely wtedy gdy zaczela sie era regenerujacego zdrowia i chowania sie za scianami.











@ Dazz - pograj to zobaczysz jakim trzeba byc zapierdalaczem zeby tą grę ogarnąć.



@sethcab - z linka który dałem na górze, ogólnie fajny wywiad z człowiekiem, a nie tylko kolesiem co sie napierdala za pieniądze.



A i co do pana Lentza, to on sam nigdy sie nie bił, tylko tak przez przydek odkrył że jest w tym dobry...
 
Top