1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Co stosować na obolałe ciało?

Discussion in 'Suplementacja i Odżywianie' started by AdamDres, Dec 2, 2015.

  1. AdamDres

    AdamDres Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Apr 19, 2014
    Komentarze:
    3
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    Home Page:
    Witam! Mam pytanie, może ktoś z Was ma/miał podobny problem. Mianowicie, mam 30 lat. Trenuje od dziecka różne sporty walki ( boks, tajski boks, rugby, bieganie długodystansowe itd.). Od 2 lat trenuję mma, nie jakoś wyczynowo, po prostu dwa razy w tygodniu, "dla zdrowotności" jak mawiał mój dziadek. Na spokojnie, można powiedzieć. Jednak nie wiem co się dzieje, od pewnego czasu po treningu potrzebuję dwóch dni żeby się pozbierać. Tak mnie całe ciało napi.... że staje się to nieznośne. Nigdy tak nie miałem. Pracę mam siedzącą, trochę się ruszam w pracy, dlatego nie mogę tego zwalić na pracę. Nagle czuję się jak emeryt, może się przetrenowałem albo coś w ten deseń. Zawsze ćwiczyłem na maxa i może ciało już nie daje rady? Nie stosuję i nie stosowałem żadnych odżywek, wspomagaczy itp. Cały czas na sucho. Jedynie dbam o nawodnienie i dietę. A może właśnie powinienem coś kupić na ogólne wzmocnienie stawów, mięśni, jakiś regenerator? Coś co pozwoli wzmocnić moje ciało na kolejne obciążenia, wydłuży jego żywotność. Możecie polecić jakieś "wzmacniacze". Czekam na jakieś porady. Tylko proszę, nic w stylu: Idź na masaże, groty solne, akopunkturę, terapie fizjo coś tam bo na to zwyczajnie nie mam czasu. Chodzi mi o jakieś proste rozwiązanie, zawodowcem nie zamierzam być, dlatego jakieś wizyty i terapie u specjalistów raczej odpadają, chyba że jest to konieczne. Chcę tylko dalej robić to co kocham i sobie ćwiczyć. I prośba, bez jakiegoś a'la moralizatorskiego pierd.... po ludzku proszę. Co? gdzie? Jak? Z ile? Itp. Dzięki
     
  2. Zenek

    Zenek Brutaal
    Super Heavyweight

    Dołączył:
    Aug 8, 2010
    Komentarze:
    695
    Zdobyte Lajki:
    115
    Punkty:
    1,790
    Trójka z przodu zmiana kodu☺
    Zrób badania krwi itp. może coś tam się pozmienialo, poza tym na pewno witaminy dobre warto wprowadzić jako uzupelnienie diety, a na ogólny ból ciała i cieższą regenerację zimne kąpiele po treningu kilku lub kilkunasto minutowe, na mnie działa. Pzdr
     
    Anonymous likes this.
  3. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,721
    Zdobyte Lajki:
    34,051
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Zbyt szerokie pojęcie.
     
  4. straszny_raptor

    straszny_raptor Legacy FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Aug 31, 2014
    Komentarze:
    1,990
    Zdobyte Lajki:
    2,292
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    tzn. jakiego?

    Jak ćwiczyłeś na maxa, to całkiem możliwe, że jesteś permanentnie przetrenowany. Nie brakuje ci czasami oddechu?
     
  5. dssport

    dssport PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Jan 1, 2011
    Komentarze:
    6,360
    Zdobyte Lajki:
    3,831
    Punkty:
    1,790
    Pytanie czy na pewno dbasz o diete? Robiles badania na co i w jakim stopniu masz alegrie?
     
  6. Masta

    Masta Vale Tudo
    Open
    Czerwona kartka Żółta Kartka

    Dołączył:
    Jul 31, 2013
    Komentarze:
    21,214
    Zdobyte Lajki:
    35,216
    Punkty:
    3,190
    Masaż cyckami jak bochny chleba zdrowych młodych góralek. Hej.
     
    Orest likes this.
  7. MMAkłowicz

    MMAkłowicz Bellator
    Featherweight

    Dołączył:
    Jun 11, 2015
    Komentarze:
    4,025
    Zdobyte Lajki:
    20,936
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Kraków
    Za mało koksu lub jego brak.

    Pozdrawiam,
    Robert
     
    Saenchai likes this.
  8. F. Georgiew

    F. Georgiew BAMMA
    Middleweight

    Dołączył:
    Jun 5, 2013
    Komentarze:
    958
    Zdobyte Lajki:
    533
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    Home Page:
    Z DALA OD TRENINGU:
    D3 i omega-3
    delikatny rozruch z rana + rozciąganie

    PRZED TRENINGIEM:
    najpóźniej 2,5h przed normalny obiad
    węgle + bcaa 30 min przed treningiem, albo chociaż same węglowodany

    W TRAKCIE TRENINGU:
    hipotoniczne węgle w trakcie treningu, zwłaszcza jeśli trening jest naprawdę ostry

    PO TRENINGU:
    węgle tuż po treningu
    rozciąganie
    białko 30 min po treningu
    idź spać o normalnej porze i wyśpij się w miarę możliwości


    Mi takie combo pozwala zrobić 7 niezłych treningów w tygodniu pomimo chwili przerwy. Kluczowy sen i posiłki okołotreningowe. Masz mieć przed, w trakcie i po w krwi rzeczy, które pozwolą Twojemu organizmowi nie czerpać energii "z samego siebie".
     
    Perfumiarz likes this.
  9. Perfumiarz

    Perfumiarz PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Mar 9, 2010
    Komentarze:
    6,339
    Zdobyte Lajki:
    3,630
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Dobrze regeneruje też etanat co 2-3 dni i więcej nie trzeba.

    @F. Georgiew jak masz naprawdę ostry trng to lepiej spisują się domowe izotoniki niż woda. Mnie zawsze idealnie wchodził podczas katingu na macie mix aminokwasów endogennych z tauryną lub innym pobudzaczem. #internetowywojownik
     
    F. Georgiew likes this.
  10. F. Georgiew

    F. Georgiew BAMMA
    Middleweight

    Dołączył:
    Jun 5, 2013
    Komentarze:
    958
    Zdobyte Lajki:
    533
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    Home Page:
    Ja wypijam 2/3 BCAA i vitargo przed treningiem, a potem rozcieńczam i piję pozostałą 1/3 w trakcie ;) Takie czary.
     
    Perfumiarz likes this.
  11. defthomas

    defthomas Vale Tudo
    Open
    Cohones MMARocks

    Dołączył:
    Oct 7, 2007
    Komentarze:
    24,176
    Zdobyte Lajki:
    32,085
    Punkty:
    4,790
    Home Page:
    Hej @AdamDres tutaj możesz zadać to pytanie też

    http://www.mmarocks.pl/odzywianie-i...lki-zapytaj-akopa-i-dietetyka-michala-wrzoska
     

Share This Page