Co stosować na obolałe ciało?

AdamDres

Oplot Challenge
Featherweight
Witam! Mam pytanie, może ktoś z Was ma/miał podobny problem. Mianowicie, mam 30 lat. Trenuje od dziecka różne sporty walki ( boks, tajski boks, rugby, bieganie długodystansowe itd.). Od 2 lat trenuję mma, nie jakoś wyczynowo, po prostu dwa razy w tygodniu, "dla zdrowotności" jak mawiał mój dziadek. Na spokojnie, można powiedzieć. Jednak nie wiem co się dzieje, od pewnego czasu po treningu potrzebuję dwóch dni żeby się pozbierać. Tak mnie całe ciało napi.... że staje się to nieznośne. Nigdy tak nie miałem. Pracę mam siedzącą, trochę się ruszam w pracy, dlatego nie mogę tego zwalić na pracę. Nagle czuję się jak emeryt, może się przetrenowałem albo coś w ten deseń. Zawsze ćwiczyłem na maxa i może ciało już nie daje rady? Nie stosuję i nie stosowałem żadnych odżywek, wspomagaczy itp. Cały czas na sucho. Jedynie dbam o nawodnienie i dietę. A może właśnie powinienem coś kupić na ogólne wzmocnienie stawów, mięśni, jakiś regenerator? Coś co pozwoli wzmocnić moje ciało na kolejne obciążenia, wydłuży jego żywotność. Możecie polecić jakieś "wzmacniacze". Czekam na jakieś porady. Tylko proszę, nic w stylu: Idź na masaże, groty solne, akopunkturę, terapie fizjo coś tam bo na to zwyczajnie nie mam czasu. Chodzi mi o jakieś proste rozwiązanie, zawodowcem nie zamierzam być, dlatego jakieś wizyty i terapie u specjalistów raczej odpadają, chyba że jest to konieczne. Chcę tylko dalej robić to co kocham i sobie ćwiczyć. I prośba, bez jakiegoś a'la moralizatorskiego pierd.... po ludzku proszę. Co? gdzie? Jak? Z ile? Itp. Dzięki
 

Zenek

BAMMA
Flyweight
Trójka z przodu zmiana kodu☺
Zrób badania krwi itp. może coś tam się pozmienialo, poza tym na pewno witaminy dobre warto wprowadzić jako uzupelnienie diety, a na ogólny ból ciała i cieższą regenerację zimne kąpiele po treningu kilku lub kilkunasto minutowe, na mnie działa. Pzdr
 

F. Georgiew

BAMMA
Middleweight
Z DALA OD TRENINGU:
D3 i omega-3
delikatny rozruch z rana + rozciąganie

PRZED TRENINGIEM:
najpóźniej 2,5h przed normalny obiad
węgle + bcaa 30 min przed treningiem, albo chociaż same węglowodany

W TRAKCIE TRENINGU:
hipotoniczne węgle w trakcie treningu, zwłaszcza jeśli trening jest naprawdę ostry

PO TRENINGU:
węgle tuż po treningu
rozciąganie
białko 30 min po treningu
idź spać o normalnej porze i wyśpij się w miarę możliwości


Mi takie combo pozwala zrobić 7 niezłych treningów w tygodniu pomimo chwili przerwy. Kluczowy sen i posiłki okołotreningowe. Masz mieć przed, w trakcie i po w krwi rzeczy, które pozwolą Twojemu organizmowi nie czerpać energii "z samego siebie".
 

Perfumiarz

PRIDE FC
Lightweight
Dobrze regeneruje też etanat co 2-3 dni i więcej nie trzeba.

@F. Georgiew jak masz naprawdę ostry trng to lepiej spisują się domowe izotoniki niż woda. Mnie zawsze idealnie wchodził podczas katingu na macie mix aminokwasów endogennych z tauryną lub innym pobudzaczem. #internetowywojownik
 

defthomas

Vale Tudo
Open
Cohones
MMARocks
Witam! Mam pytanie, może ktoś z Was ma/miał podobny problem. Mianowicie, mam 30 lat. Trenuje od dziecka różne sporty walki ( boks, tajski boks, rugby, bieganie długodystansowe itd.). Od 2 lat trenuję mma, nie jakoś wyczynowo, po prostu dwa razy w tygodniu, "dla zdrowotności" jak mawiał mój dziadek. Na spokojnie, można powiedzieć. Jednak nie wiem co się dzieje, od pewnego czasu po treningu potrzebuję dwóch dni żeby się pozbierać. Tak mnie całe ciało napi.... że staje się to nieznośne. Nigdy tak nie miałem. Pracę mam siedzącą, trochę się ruszam w pracy, dlatego nie mogę tego zwalić na pracę. Nagle czuję się jak emeryt, może się przetrenowałem albo coś w ten deseń. Zawsze ćwiczyłem na maxa i może ciało już nie daje rady? Nie stosuję i nie stosowałem żadnych odżywek, wspomagaczy itp. Cały czas na sucho. Jedynie dbam o nawodnienie i dietę. A może właśnie powinienem coś kupić na ogólne wzmocnienie stawów, mięśni, jakiś regenerator? Coś co pozwoli wzmocnić moje ciało na kolejne obciążenia, wydłuży jego żywotność. Możecie polecić jakieś "wzmacniacze". Czekam na jakieś porady. Tylko proszę, nic w stylu: Idź na masaże, groty solne, akopunkturę, terapie fizjo coś tam bo na to zwyczajnie nie mam czasu. Chodzi mi o jakieś proste rozwiązanie, zawodowcem nie zamierzam być, dlatego jakieś wizyty i terapie u specjalistów raczej odpadają, chyba że jest to konieczne. Chcę tylko dalej robić to co kocham i sobie ćwiczyć. I prośba, bez jakiegoś a'la moralizatorskiego pierd.... po ludzku proszę. Co? gdzie? Jak? Z ile? Itp. Dzięki

Hej @AdamDres tutaj możesz zadać to pytanie też

http://www.mmarocks.pl/odzywianie-i...lki-zapytaj-akopa-i-dietetyka-michala-wrzoska
 
Top