Capoeira vs. mma - warte osobnego tematu ;-)

Yagiel

UFC
Lightweight
efektwone,aczkolwiek uważam, że ta dyscyplina w starciu z "klasyczną" formą MMA nie ma zbyt wielu szans:) widziałem akcje odwrotne - koleś się bujał,bujał i padał nieprzytomnym po pierwszej kontrze :)
 

Anonymous

NoLife FC
Bo to 1 z gości którzy być może wystąpią w TUF 15, a jeśli nie tam to w TUF Brasil. Już próbował swych sił, ale się nie udało. Ciekawy pojedynek mma vs. Capoeira. W skórze by zginął - stąd nowy temat :-)







Edit. Ale faktycznie mogłem dać do tematu, gdzie w/w sytuacja była opisywana przez pana Alemao
 

Kumar

BAMMA
Heavyweight
wiem wiem ale ta scena z filmu jest jak najbardziej prawdopodobna nie uwazasz ? :)
 

raphaelius

EFC Africa
Bantamweight
klip juz niejednokrotnie pojawial sie na forum w roznych tematach :)



KO ladne, ale Ci goscie nie maja jakiejs przyszlosci w MMA moim zdaniem, nawet nie sadze, zeby do TUFa sie zalapali.
 

stasinek34

PRIDE FC
Lightweight
No już tyle się natworzyło tych tematów, że spokojnie można dla nich stworzyć jakiś odrębny dział...


Z ciekawostek wiem, że Anderson Silva posiada żółty pas w capoeira (początkujący).
 

Antek Emigrant

BAMMA
Middleweight
Skoro jesteśmy już przy capoeirze, to kojarzycie jakiegoś bardziej znanego zawodnika który wykorzystywał by w MMA techniki z capoeiry właśnie?
 

dinn

Shark Fights
Welterweight
Capoeira tym mozna tylko zacząć jak J "Małpeczka" J, a nie da się skończyć.
 

Nilg

PRIDE FC
Welterweight
Z ciekawostek wiem, że Anderson Silva posiada żółty pas w capoeira (początkujący).


BZDURY!! Wierutne kłamstwo!



Stopień Andersona to żółty sznurek ;) w capoeirze nie mają pasów, nie stać ich i/lub przeszkadzają w tańcu
 

Cinek007

KSW
Welterweight
oj kaczka...



niech przyślą capułejre do jakiejś sekcji bidżejdżej, nauczą się o co chodzi w dominacji nad drugim hjuman beingiem



powiem tak, moja exdupcia trenowała kapo i .... chuja to daje



ps. sam trochę umiem, kaczka wyskocz:D ;)
 
Top