Bijatyka na Ksw 35

Ian

Maximum FC
Middleweight
Co się działo na Ksw, płycie? Macie jakieś filmiki z tego zdarzenia?
Jeden koleś dostał uderzenie i padł (tego nie widziałem) a potem widziałem jak go wywieźli na noszach. Potem dwa czy trzy razy była szarpanina dwóch ekip, chcieli chyba pomścić kolegę. Wyglądali jakby byli z których z klubów lub fabklubów. Cała pierwsza akcja działa się w czasie walki Gamera i dlatego m.in. Kawul i Lewy nie byli przy wręczaniu pasa dla Mateusza, bo starali się opanować sytuację.
 

VoRaNeK

Jakub Chrzciciel
potwierdzam chociaz nie powiedzialbym, ze wyniesiony koles na noszach dostal od kogos gonga a bardziej zemdlal.

w grupie uczestniczacej w bojce buli goscie w koszulkach fanklubu Moksa, Ci drudzy byli w neutralnych koszulkach ale za to byli liczniejsza grupka. #karki

bo utarczkach slowych i rzucaniu fakami doszlo do bojki pi drugiej stronie od sceny na plycie. porachunki zostały szybko zakończone. byli to podczas 3R walki Gamera. publika byla wtedy glownie zainteresowana sytuscja poza klatka
 

MuraS

KSW
Lightweight
Nie to, to patologia, którą sprawdził Szczecin. Popek sprowadzi inną. Nie mogę się już doczekać bójek. Patusy kontra patusy.
Myślę, że fani Popka będą potrzebowali jakiegoś handicappa na starcie z nakoksowaną patolą która przychodzi kibicować niektórym zawodnikom.
 

Arlovski

UFC
Heavyweight
Nie to, to patologia, którą sprawdził Szczecin. Popek sprowadzi inną. Nie mogę się już doczekać bójek. Patusy kontra patusy.
Może będzie ciekawiej niż w klatce, oby tylko realizator to pokazał. Może tym razem moi współoglądacze nie zasną na KSW.
 
  • Like
Reactions: J.K

Masu

UFC
Heavyweight
Nie bylo mnie na gali i nie mogę się odnieść do tego ale klub Radomskiego to ogólnie bojówka Ruchu Chorzów i pewnie sie im nie spodobał werdykt a ekipa ze szczecina tez sobie nie da w kasze dmuchać ;)
Czyli tu i tu patologia
 

dewutrn

Maximum FC
Welterweight
Było gorąco i rzeczywiście niewiele brakowało żeby przerodziło się to w coś większego. Jedną ze stron w tej akcji był ekipa Moksa (praktycznie wszyscy mieli jego koszulki) na czele której stanął później sam Rafał, a z kim był ten spór to nie mam pojęcia. Warto podkreślić, że oprócz właścicieli KSW sytuację próbował ogarnąć też Saidov, który uspokajał Moksa.
 

Kakadu90

Maximum FC
Bantamweight
Warto podkreślić, że oprócz właścicieli KSW sytuację próbował ogarnąć też Saidov, który uspokajał Moksa.

Moks zostaw go on pieniądze oddał, no zostaw go mówię ci! :lol:

A całkiem poważnie to ja siedząc w sektorze 320 w miarę widziałem i powiem, że faktycznie no mogło być gorzej, ale też dupa z ochrony bo zamiast wziąć jednego drugiego i wyjebać to czekali i gadali. No i ktoś wyjechał na noszach, a to co działo się później pod halą to już nie wiem, ale podobno tam było jeszcze lepiej.
 

dewutrn

Maximum FC
Welterweight
Moks zostaw go on pieniądze oddał, no zostaw go mówię ci! :lol:

A całkiem poważnie to ja siedząc w sektorze 320 w miarę widziałem i powiem, że faktycznie no mogło być gorzej, ale też dupa z ochrony bo zamiast wziąć jednego drugiego i wyjebać to czekali i gadali. No i ktoś wyjechał na noszach, a to co działo się później pod halą to już nie wiem, ale podobno tam było jeszcze lepiej.
To fakt, ochrona wyraźnie sobie w tej sytuacja nie poradziła. W pewnym momencie myślałem, że może być powtórka z ostatniej oficjalnej walki Popka :lol:
 

Kakadu90

Maximum FC
Bantamweight
Albo się o jakieś ciperki pokłócili, Moks to wiadomo dupeczki szaleją, a koksy nieskażone inteligencją podbiły do jednej i poszło.
Albo to tylko taki trening przed Popkiem.
 

pablos_83

EFC Africa
Light Heavyweight
Moks jest pospolitym przestępcą a jeszcze bojówki na halę sprowadza. To nie był najlepszy dzień dla KSW
 

Fresh

UFC
Welterweight
Byłem z drugiej strony hali i śmiesznie to wyglądało jak całe trybuny nad bujka kierowały wzrok w stronę burdy a nie klatki KSW. Ochrona z dsf nie zrobiła na mnie pozytywnego wrażenia. Kilka razy widziałem jak wydawali się w niepotrzebne dyskusje z agresywnyni pijanymi typami zamiast ich wyprowadzać.
 

michi972

UFC
Middleweight
dlatego lepiej gale oglada sie w domu albo z kumplami. Spokoj, lepiej widac na kamerze, wlasne jedzonko i zupelny brak pojebow obok. ktorych swoja droga pelno w tym sporcie.
No ja chciałem aby zlot był, ale cóż.Jakiś mini zlocik był :)
 

zychal

UFC
Strawweight
doskonale widzialem kto wywolal ta bojke , pod moim sektorem314 siedzial taki gosciiu z kucykiem wygladal na szataniste :D przy walce moksa rzucal kurwami w jego strone co oburzylo 3gosci siedacych na plycie w koszulce team moks , jak chcieli sie rzucic na tego typa to odrazu wstali jego koledzy, same koksy
 

duubertowa

PRIDE FC
Middleweight
Widziałam te sytuację jak poszłam na 516. Tłum debili poleciał na siebie jak podczas ulicznej ustawki kiboli. Jeśli faktycznie Moks się do tego przyczynił to powinni go wypierdzielić na zbity pysk z KSW ...
 
Last edited:
Top