Search results

  1. zielony81

    GameZone... czyli co sie kreci w czytnikach.

    GoW to naprawde swietna seria obowiązkowa na PS3.
  2. zielony81

    Scottish Warrior - Paul Reed Highlights

    Dobra robota, fajna nutka:-)
  3. zielony81

    Euro 2012

    Tomaszewski ma racje w wielu sprawach niestety przekazuje wszystko emocjonalinie a to w mediach nie wygląda za dobrze.
  4. zielony81

    Kroniki Najmana

    Polacy kochają teorie spiskowe a ta jest naprawde dobra!! Rewelacja.
  5. zielony81

    Najman kończy kariere !

    ''Ja mam naprawdę trudnych rywali....... Ja z ogórkami nie walczę...'' koniec świata :-)
  6. zielony81

    Muzyka

  7. zielony81

    O w stopę strzelaniu

    :-)
  8. zielony81

    Marsz Niepodleglosci 11.11.11

    Zelboys06 w pełni popieram poglądy, niestety lewactwo w naszym kraju to juz zaraza propagowana na każdym kroku. A każdy kto głośno manifestuje oddanie temu krajowi odrazu jest postrzegany jako jakis naziol lub cos innego...
  9. zielony81

    Kłopoty Kociao

    No to pucha na troche się szykuje.
  10. zielony81

    Floyd Mayweather Jr. vs Victor Ortiz - wideo

    Oglądałem na PS i nie słyszałem komendy do wlki ale teraz zmieniam zdanie komenda była ewidentna a Ortiz ile jeszcze chciał sie przepraszać?? FMJ nie zachował sie jak wielki Mistrz ale wszystko było legalne.
  11. zielony81

    Relacja z sesji fotograficznej Showtime/Strikeforce

    Bardzo fajne info a kozaczki Fedora...
  12. zielony81

    Ciekawe filmy dokumentalne na YT

    polecam
  13. zielony81

    Grzechy KSW i POLSATu

    Co do Pana Borka to lubię jego komentarz piłkarski ale zaczyna powoli rozmieniać się na drobne. (równa do panów z TVP którzy są ekspertami w każdej dyscyplinie sportowej)...wiadome za szmal wszystko się zrobi tylko czekać jak będzie gospodarzem w programie golfowym chyba leci już coś takiego na...
  14. zielony81

    ksw nie chce organizować walk Nastuli

    Wolał bym zobaczyć Nastule z kimś konkretnym niż z Pudzianem, liczę ze Mariusz nigdy się nie zdecyduje na te walkę;-)
  15. zielony81

    ksw nie chce organizować walk Nastuli

    Styl Dany to idealne porównanie już się bujają jak nie wiadomo co.
  16. zielony81

    Tomek Drwal o KSW

    Zgadzam się z Drwalem możne nie w 100% tej wypowiedzi ale jak sam oglądam wywiady pana Kawulskiego to troch jedzie takim kozakowaniem ze poprostu przesada (chodzi o kasę dla zawodników i prestiż KSW) Ale to już tak niestety jest u nas w kraju Drwalu tego nie rozumie bo jest daleko:-) pompa i...
  17. zielony81

    Jebać BP - 40 zdjęć z 50 pierwszych dni wycieku

    Gnoje i tyle!!!
  18. zielony81

    It's Time For War

    Dobrze by było gdyby powstała jakaś realna konkrecja dla UFC a czy się uda to zobaczymy?? Tylko naprawdę coś nowego nie odgrzewanie jakiś starych weteranów. Wzór gal na PRIDE i nowa krew !
  19. zielony81

    Putin, Van Damme i Emelianenko

    Nie jestem jakimś fanem Rosjan (jaki i szkopów) ale Putin to naprawdę facet z charyzmą
Top