1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Zbiór wszystkich niezbędnych informacji o diecie i wysiłku fizycznym

Discussion in 'Suplementacja i Odżywianie' started by Kacper, May 3, 2016.

  1. Kacper

    Kacper ONE FC
    Flyweight

    Dołączył:
    Dec 2, 2014
    Komentarze:
    2,211
    Zdobyte Lajki:
    723
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Wrocław
    Siema wszystkim. Na początek powiem, że jestem niesamowicie chaotycznym typem, i chyba to jest główna przyczyna pisania tego posta. Na naszym forum zapewne jest stek informacji na temat diety, ćwiczeń, systemu wyrabiania kondycji, ale jak wchodzę w tamte tematy i widzę 500 stron postów, z czego minimum 250 to luźne odchodzenie od tematu i niezbyt precyzyjne informacje, to się w tym gubię. Jeśli uznacie że temat ten jest niepotrzebny, to możemy go śmiało usunąć, gdyż nie chcę też robić spamu. Ale powiem do rzeczy. Nie jestem gościem który ufa wiedzy przekazywanej przez internet, nigdy nie wiem kto po drugiej stronie ekranu udziela mi pozornie świetnych rad, a zdrowie mam tylko jedno. Dlatego chciałbym spróbować aby w tym temacie zebrać wszystkie, dokładnie potrzebne mi i nam informacje. A mam sprawę, której nie mogę już dłużej odwlekać. Otóż mam 18 lat, i zawsze byłem suchy. W grudniu 2015 roku ważyłem 55kg przy wzroście 177cm. Problemów żywieniowych nigdy nie miałem, wpierdalam wszystko bez wybrzydzania. Zawsze miałem problem z tą wagą. Dzisiaj mamy 3 maja, a moja waga w 4 miesiące skoczyła do prawie 80 kilogramów. Wiem, że muszę coś z tym zrobić, bo bolą mnie nogi, kolana, czuję się jak słoń i jest mi z tym faktem po prostu chujowo. Mam w dupie wszelkie poradniki internetowe, dlatego chciałbym poradzić się Was, mimo że ten temat był przewijany. W moim przypadku, co ? Dieta na redukcję? Czy inne rodzaje diet, w których się nie kapie w żaden sposób? Moim celem byłoby niekoniecznie powrócenie do tych 55kilogramów, tylko zachowanie teraźniejszej masy przerobionej na mięsień, bo brzuch wyjebało mi jak szczypiorek na wiosnę. Pojawiły się też rozstępy które nie są przyjemne. Że siłownia to wiem, kwestie ćwiczeń mam obczajone, lecz moim głównym pytaniem, reasumując, jest dieta. Co mam jeść, jak mam jeść, żeby wspomagać ćwiczenia i zrzucać tkankę tłuszczową? Jeśli komuś będzie chciało się odpowiedzieć bądź nakierować mnie na najlepsze rozwiązania, z góry bardzo bardzo dziękuję. Miłej majówki.
     
  2. lugasek

    lugasek UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    11,015
    Zdobyte Lajki:
    8,537
    Punkty:
    1,790
    Zacznijmy od tego, że nie ma czegoś takiego jak idealna dieta, czy trening. Każdy jest inny. Na każdego będzie dzialac cos innego. Jeśli chodzi o twoj misternie wychodowany bęben. Zacznij po prostu się ruszać. Wrzuć więcej aktywności, jakieś bieganie, piłka, cokolwiek. Pilnuj mniej więcej kalorii, bez jakiejś większej spiny, młody jeszcze jesteś nie ma co przesadzać. Cala filozofia.

    Jeśli to Ci nie wystarczy i chcesz być pakier to wpisz tu swoj trening i dietę(wiem, że nie wiesz jak ułożyć)

    Dietę rozpisz sobie np. na potreningu.pl Załòż konto i w dzienniku żywieniowym wpisz wszystko co jesz zazwyczaj. Jak uzupełnisz to wklej tu na forum. Pozdro.
     
    Shoocker likes this.
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    36,403
    Zdobyte Lajki:
    29,060
    Punkty:
    3,190
    Płeć:
    Male
    Odpowiedź jest tylko jedna:

    [​IMG]
     
  4. F. Georgiew

    F. Georgiew BAMMA
    Middleweight

    Dołączył:
    Jun 5, 2013
    Komentarze:
    959
    Zdobyte Lajki:
    538
    Punkty:
    790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    Home Page:
    Sprawdź tarczycę, to jest klasyczny mechanizm, w którym jesz wszystko i jesteś chudy, a nagle robisz się bułką i nie jesteś w stanie tego zatrzymać. Pierwotna nadaktywność tarczycy powoduje ten pierwszy efekt -> nabyta niedoczynność ten drugi.

    Co do samej diety, zachowaj wysoką podaż białka w skali dnia (np. 2g/kg mc), węgle+białka około treningowo (przed i po) oraz podaż kalorii stosowną do Twojego celu treningowego i na początek to zdecydowanie wystarczy.
     

Share This Page